UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wymiana drzwi do piwnicy w budynku ... - ul. Perseusza 13 PDF Drukuj Email
Głogów, 06.02.2018 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) na:

Wymiana drzwi do piwnicy w budynku użyteczności publicznej przy
ul. Perseusza 13 w Głogowie




1.  Przedmiot zamówienia: remont mieszkania pod zasiedlenie w zakresie wynikającym z przedmiaru robót Zamawiającego (zał. nr 2 do ogłoszenia)
2.    Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy
3.  Materiały dotyczące zamówienia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl
        3.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
        3.2. Przedmiar robót (zał. nr 2 do ogłoszenia)
        3.3. Zestawienie wykonanych robót w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (zał. nr 3 do ogłoszenia)
        3.4.    Projekt umowy (zał. nr 4 do ogłoszenia)
        3.5. Wykaz podwykonawców (zał. 5 do ogłoszenia)
        3.6    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 6 do ogłoszenia)
        3.7.    Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej (zał. nr 7 do ogłoszenia)
4. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
    4.1. W sprawach technicznych
              Kierownik Działu Technicznego ZGM w Głogowie – Ryszard Sajko, tel.  76-8531130
     4.2. W sprawach proceduralnych: Dział Techniczny Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  –  Sławomir Sadecki, tel. 76-8531131
5.     Kryterium oceny ofert: 100% cena
6.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    6.1.    Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
6.2.  Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z  przedmiarem robót umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego (zał. nr 2 do ogłoszenia).
          Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
6.3.     Zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia,  co najmniej 2 robót wykonanych               w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykaz wykonanych robót ogólnobudowlanych w zakresie wymiany stolarki okiennej lub drzwiowej w budynkach mieszkalnych lub użytkowych.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie  (referencje, protokoły odbioru robót etc.)
6.4    Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 4 do ogłoszenia
6.5.    Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi zgodnie z zał. nr 5 i 6 do ogłoszenia
6.6. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
6.7.    Podpisane przez upoważnione osoby ze strony Zamawiającego i Wykonawcy oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie przyszłych robót zgodnie z zał. nr 7 do ogłoszenia
6.7. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej  w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
6.8.    Dowód wpłaty wadium, o którym mowa w ust. 7.
7.  Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 16.02.2018 r. do godz. 900  w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
    Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania.
8. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 16.02.2018 r. o godz. 1000. w Sali Konferencyjnej Zakładu  Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
9. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w pkt. 3 stronie internetowej Zamawiającego.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
 
« poprzedni artykuł