UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Zakup i dostawa 5 szt. zestawów komputerowych wraz z pakietem MS Office... PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 20.02.2018 r.
                   

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

                                                                                       
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego- art.4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)) na:


Zakup i dostawa 5 szt. zestawów komputerowych wraz  z pakietem
MS Office 2016 dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie



1. Termin realizacji zamówienia: 01.03.2018 r. - 09.03.2018 r.
2.  Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 5 szt. zestawów komputerowych wraz z systemami operacyjnymi Windows 10 PL oraz pakietami MS Office 2016 PL (min. Word i Excel) dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.
Szczegółowe informacje dotyczące wymaganego przez Kupującego sprzętu określa Załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
Zamawiający wymaga na zakupiony sprzęt komputerowy minimum 3-letniej gwarancji realizowanej w siedzibie Kupującego z czasem reakcji Sprzedającego do 48 godzin od chwili zgłoszenia przez Kupującego.
Kupujący żąda aby oferowane zestawy komputerowe złożone z podzespołów określonych w Specyfikacji Technicznej załączonej do niniejszego Ogłoszenia były zestawami FABRYCZNYMI, tj. nie Kupujący nie dopuszcza zestawów komputerowych samodzielnie składanych przez Sprzedającego.

2.  Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Kupujący) dostępne są na stronie  internetowej Kupującego: www.zgm.glogow.pl
3.  Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł.
Słownie: pięćset złotych 00/100    
3.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr
04 86460008 0000 0000 6392 0003,
b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu     składania ofert.
3.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela).
3.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3.5.    Postanowienia ust. 7.3 oraz ust. 7.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 7.1 lit. b) i ust. 7.1. lit. d)
3.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
3.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
3.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
3.9.     Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty   najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta   została wybrana jako najkorzystniejsza.
3.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
3.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
3.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
4.     Zamawiający żąda dodatkowo złożenia następujących dokumentów:
4.1. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydanego lub urzędowo potwierdzonego przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
    4.2.    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
      4. 3. Dowód wniesienia wadium.
5.    Kryterium oceny ofert: 100% cena.
6.  Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
    - Dział Techniczny Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie , p. Sławomir Sadecki,
 tel.76-8531131
7. Ofertę należy złożyć do dnia 27.02.2018 r. do godz. 900  w Sekretariacie
     firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
8. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 27.02.2018 r. o godz. 910 w Sali Konferencyjnej ZGM  przy ul.   Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
9. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w pkt. 3 stronie internetowej Zamawiającego.
 

 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
 Głogów, dn. 02.03.2018 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

prowadzonego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych na:

Zakup i dostawa 5 szt. zestawów komputerowych wraz  z pakietem
MS Office 2016 dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  20.02.2018 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 4
 V.   Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.   Ilość ofert odrzuconych: 1
  VII.    Wybór najkorzystniejszej oferty:
    Petrosoft.pl
Technologie Informatyczne Sp. z o. o.
ul. 3 Maja 101
38-200 Jasło

VIII.  Uzasadnienie wyboru:
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o najniższej cenie, spośród trzech pozostałych ofert nie podlegających odrzuceniu.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »