UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[02.05.2018] Krochmalna 13 - opracowanie dokumnetacji na remont budynku PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) na:

Opracowanie dokumentacji projektowej na
generalny remont budynku przy ul. Krochmalnej 13
1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów.
2.    Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji – projektu budowlanego
i wykonawczego na remont, w tym prace termomodernizacyjne budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Krochmalnej 13 w Głogowie (dalej: Projekt).
Uwaga. Postępowanie nie obejmuje wykonania dokumentacji w zakresie naprawy dachu.
Budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków.
Ogólne informacje dotyczące budynku przy ul. Krochmalnej 13 w Głogowie określa załącznik nr 6 do niniejszego ogłoszenia.
3.     Zakres ilościowy realizacji zamówienia.
 3.1     Projekty budowlane - projekt budowlany i wykonawczy
Projekty zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 5 egz. każda branża
w wersji papierowej, 1 egzemplarz w wersji pdf oraz w wersji edytowalnej: opisy *doc, i rysunki *.dwg lub *.dxf
3.2. Wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej w zakresie termomodernizacji  obiektu z uwzględnieniem obowiązujących przepisów łącznie z technologią remontu istniejących pomieszczeń.
4. Projektant jest zobowiązany do:
4.1. Uzyskania wszelkich niezbędnych warunków do projektowania i map do celów projektowych  (zakres mapy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie – Dz. U. 1995.25.133).
4.2. Wykonania projektów budowlanych i wykonawczych wszystkich wymaganych branż.  Projekty te winny być sporządzone przez projektantów posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie wymagane dla każdej z branż.
4.3.     Wykonania przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich (w zakresie kosztów  kwalifikowanych - wykaz dostarcza Zamawiający): przedmiary wszystkich branż                                i kosztorysy zostaną przekazane Zamawiającemu w ilości po 1 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.ath.
4.4.     Sporządzenia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zostanie przekazana Zamawiającemu w ilości 3 egz. w wersji papierowej oraz w wersji pdf i edytowalnej *.doc
4.5.     Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych Wykonawca sporządzi  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania  i odbioru robót budowanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego” (tekst pierwotny Dz. U. 2004r. Nr 202 poz. 2027, tekst jednolity: Dz. U. 2013r poz. 1129)
 4.6.  Zapewnienia nadzoru autorskiego w zakresie min. 5 pobytów liczonych dla każdej branży osobno – na budowie w trakcie realizacji zadania na wezwania  Zamawiającego.
 4.7. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia ilości pobytów (ponad zaoferowane  przez Wykonawcę), wynagrodzenie w tym zakresie ustalone zostanie na podstawie odrębnej umowy.
5. Dodatkowe czynności do wykonania przez Wykonawcę:
5.1.    Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uczestnictwa upełnomocnionych przedstawicieli  wykonawcy w naradach, które odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w terminach wyznaczanych przez Zamawiającego.
  5.2.W przypadku wniesienia uwag, uzgodnione (z wnoszącymi) uwagi zostaną przez wykonawcę naniesione do opracowania, a poprawione dokumenty lub odpowiednie jego części Wykonawca przekaże zwrotnie Zamawiającemu.
       5.3.Terminy narad ustalone będą każdorazowo na zakończenie narady. W przypadku nieustalenia  terminu na zakończenie narady – kolejny termin, ustali Zamawiający i poinformuje
o tym Wykonawcę, co najmniej na 5 dni przed planowaną naradą.
        5.4. Z narad spisywane będą przez Zamawiającego protokoły, które Zamawiający przekaże niezwłocznie po naradzie Wykonawcy.
        5.5. Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia będzie na bieżąco uzgadniał  wszystkie czynności z Zamawiającym, w szczególności wymagania Zamawiającego dotyczącego doboru standardu i jakości urządzeń i materiałów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania proponowanych rozwiązań projektowych w szczególności w zakresie parametrów technicznych.
6.    Osoby zdolne do wykonania zamówienia :
6.1.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą   dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
-    w zakresie architektonicznym uprawnieniami architektonicznymi bez ograniczeń
       -    w zakresie  instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych               i kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń,
-    w zakresie instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                                       i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń.
6.2.     Kadra jak wyżej musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego;
6.3. Uprawnienia, o których mowa wyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2017r.. poz.3332) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu                  i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych                        w budownictwie ( Dz. U. z 2006r. nr 83 poz.578 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do projektowania  w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
6.4.Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W ramach wynagrodzenia Wykonawca  winien ująć wszelkie koszty związane z jego realizacją
w tym między innymi koszt uzyskania  mapy do celów projektowych, koszty uzgodnień i  opłat.
7.  Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
  8. Termin złożenia ofert do dnia 16.05.2018 r., do godz. 9:00, w Sekretariacie ZGM przy                  ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta: projekt budowlany - ul. Krochmalna 13 w Głogowie”. Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.05.2018 r., o godz. 9:30,  w Sali Konferencyjnej ZGM przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro pok. nr 214.
   Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do        Wykonawcy bez jej otwierania.
 Ofertę w wyznaczonym terminie można złożyć również drogą elektroniczną:   przetargi@zgm.glogow.pl a oryginał oferty należy przesłać równolegle drogą pocztową (liczy się data stempla pocztowego) na adres:
        ZGM w Głogowie
        ul. Poczdamska 1, 67- 200 Głogów
        z dopiskiem „Oferta:  projekt budowlany - ul. Krochmalna 13 w Głogowie”.
Wszelkie informacje można uzyskać pod nr telefonu 76-853-11-30.
 9.   Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia Zapytania bez podawania przyczyn.
10. Zamawiający za zgodą Oferenta dopuszcza możliwość negocjacji ceny.
11. Opis sposobu przygotowania ofert:
-    ofertę należy przygotować w języku polskim,
-    w przypadku, gdy dokumenty podpisywane są przez osobę reprezentującą Wykonawcę, inną  niż osobę wskazaną w dokumencie rejestrowym, do ofert należy dołączyć pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie kopii potwierdzonej
za zgodność z oryginałem przez osobę wskazaną w dokumencie rejestrowym.
12. Uprasza się o  podanie ceny w sposób następujący: cena netto + podatek VAT = cena brutto.
 13.  Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz  z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
       -100% - cena
14. Umowa zostanie zawarta po wyborze najkorzystniejszej oferty.
15. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
16.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł
    słownie: pięćset złotych 00/100
16.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
16.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
16.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela).
16.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
16.5.    Postanowienia ust. 10.3 oraz ust. 10.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 10.1 lit. b) i ust. 10.1. lit. d)
16.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
16.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
16.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
16.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
16.10.    Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
16.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
16.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
16.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
17. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 10% wartości brutto przedmiotu umowy. Warunki wpłaty i zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ


Głogów, dnia 25.05.2018 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Opracowanie dokumentacji projektowej na
generalny remont budynku przy ul. Krochmalnej 13


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  02.05.2018 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 3
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Ustalenia:   
Zamawiający unieważnia postepowanie zgodnie z ust. 9 „Ogłoszenia o zamówieniu” z dnia 02.05.2018 r.



 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »