UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Adaptacja części lokalu użytkowego ... - ul. Kosmonautów Polskich 3 PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 28.06.2018 r.
                 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na:

Adaptacja części lokalu użytkowego na lokal mieszkalny przy
ul. Kosmonautów Polskich 3



1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579)
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl .
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych
Kierownik Działu Technicznego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Ryszard Sajko, tel. 076-853-11-30, tel. kom. 575-677-020
- w sprawach proceduralnych:
   Izabela Szpocińsk, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót związanych z adaptacją części lokalu   użytkowego przy ul. Kosmonautów Polskich 3 w Głogowie na lokal mieszkalny.
Roboty wykonywane będą zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie  z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej:
-    wykonanie wyburzeń i zamurowań,
-    wykonanie nowych ścianek, podłóg, nadproży, sufitów, wentylacji, etc.,
-    przebudowa instalacji sanitarnych wod-kan., c.o.
-    wykonanie instalacji elektrycznej
5.2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają:
        5.2.1. Projekt techniczny wraz z rysunkami (zał. nr 9  do SIWZ)
    5.2.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zał. nr 10, 10a i 10b do SIWZ)
    5.2.3 Przedmiary robót (zał. nr 11 – bez pozycji 25,26,27,29,30,37,38,39,40,41,42,43 oraz 11a i 11b do SIWZ).
5.3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 zostały opracowane przez firmę Pracownia Projektowa   „KONSTRUKTOR”, Marek Raczkowski, Jacek Szczurek, 67-200 Głogów, ul. Kosmonautów   Polskich 87/7.

5.4. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
7.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1.600,00 zł
         słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100
    Warunki oraz formy wniesienia wadium określa Rozdział XIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
 8.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
8.1.    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3.
8.2.    Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót ogólnobudowlanych w zakresie przebudowy, wznoszenia, remontów itp. prac w odniesieniu do budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego lub budynków użytkowych.
8.3.     Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba (lub osoby), którą(-ymi) dysponuje Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania:
A)    robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
B)    robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
C)    robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. (Dz.U. 2014 poz. 1278 ze zm.) oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
    Wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikami do realizacji zamówienia w ilości powyżej określonej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
8.4.     Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum oferowanej kwoty brutto.
8.5.    Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny brutto oferty.
8.6. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
8.7.    Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XII SIWZ.
8.8.    Złożyli oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 12 do SIWZ.
9.     Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 7 % wartości brutto przedmiotu umowy.
10.      Kryterium oceny ofert: 100% cena    
11.     Oferty należy złożyć do dnia 12.07.2018 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
12.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.07.2018 r. o godz. 910 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
14.   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
15.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.   Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym.
18.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
19.    Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
20.    Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do podpisania umowy w siedzibie Zamawiającego, bez względu na umiejscowienie siedziby Wykonawcy, w terminie ustalonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający nie dopuszcza przesłania umowy do podpisania drogą pocztową.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »