UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Opracowanie dokumentacji projektowej ... - ul. Poczdamska 1 PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 28.06.2018 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) na:

Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej dostosowania do przepisów przeciwpożarowych budynku użytkowego przy
ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie




1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów.
2.    Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej dotyczącej przystosowania budynku użyteczności publicznej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie do przepisów przeciwpożarowych.
Dokumentacja musi zostać sporządzona na podstawie posiadanego przez Zamawiającego audytu określającego stan bezpieczeństwa pożarowego i zgodności obiektu z obowiązującymi przeciwpożarowymi budynku użyteczności publicznej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie
(zał. nr 7 do ogłoszenia).
3.    Zakres realizacji zamówienia:
-   projekt budowlany - 5 egz.
-   przedmiar robót - 1 egz.
-   kosztorys inwestorski - 1 egz.
-   specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 1 egz.
         - wszelkie uzgodnienia formalno - prawne związane z wykonaniem zamówienia w tym  uzgodnienia z Konserwatorem Zabytków, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem ustaleń i odstępstw.
4.  Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od daty podpisania umowy.
5.    Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:  www.zgm.glogow.pl:
    5.1.  Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
    5.2.    Projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
      5.3.    Wykaz wykonanych dokumentacji (zał. nr 3 do ogłoszenia)
    5.4.  Wykaz podwykonawców (zał. 4 do ogłoszenia)
    5.5    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
        5.6.     Oświadczanie o przetwarzaniu danych osobowych (zał. nr 6 do ogłoszenia)
5.7.  Audyt określający stan bezpieczeństwa pożarowego i zgodności obiektu z obowiązującymi przeciwpożarowymi budynku użyteczności publicznej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie
6.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
5.1. Kierownik Działu Technicznego ZGM w Głogowie Ryszard Sajko, tel. 76/853-11-30
5.2 Dział Techniczny ZGM w Głogowie (Przetargi) – Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki  
tel. 076-853-11-31

7.    Przetwarzanie danych osobowych.
7.1.     Strony wszelkie dane osobowe pozyskane od siebie w związku z prowadzeniem postępowania przetargowego będą przetwarzały wyłącznie na potrzeby postępowania oraz chroniły przed dostępem osób nieupoważnionych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych wynikającymi z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) zwanym dalej „RODO”.
7.2.     W związku z udostępnianiem sobie wzajemnie przez strony danych osobowych, strony zamieszczają postanowienia określające jego zakres oraz wymagane informacje:
a)     dane osobowe osób wskazanych do kontaktów reprezentujących każdą ze stron udostępniane będą drugiej stronie, która stanie się administratorem danych osobowych, i przetwarzane będą przez nią w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego (prawnie usprawiedliwiony interes administratora jako podstawa prawna przetwarzania),
b)     oferent w związku z przygotowaną ofertą udostępnia dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie dane osobowe osób uprawnionych do reprezentowania firmy, pełnomocników do zaciągania zobowiązań oraz informacje potwierdzające kwalifikacje i uprawnienia osób wskazanych do realizacji zadania.
8.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
8.1. Zestawienie wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dokumentacji na przystosowanie budynków mieszkalnych lub użytkowych do przepisów przeciwpożarowych.
         Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje, protokoły przekazania dokumentów, etc.).
8.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
Działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
8.3.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do sporządzania projektu architektoniczno-budowlanego oraz w specjalności architektonicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
8.4.    Dowód wpłaty wadium, o którym mowa w ust. 9.
8.5.    Podpisane oświadczanie o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z załącznikiem nr 6 do ogłoszenia.
9.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł
    słownie: pięćset złotych 00/100
9.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie
nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
    b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –     kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
9.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
9.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę     wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela).
9.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9.5.    Postanowienia ust. 10.3 oraz ust. 10.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 10.1 lit. b) i ust. 10.1. lit. d)
9.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
9.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
9.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9.10.    Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
9.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

10.    Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości brutto oferty. Warunki wniesienia i zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa §7 projektu umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
11.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 09.07.2018 r. do godz. 900   w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 201.
Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do  Wykonawcy bez jej otwierania.
12.  Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 09.07.2018 r. o godz. 945 w Sali Konferencyjnej ZGM przy
      ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
13.  Kryterium oceny ofert: 100% cena.
14.    Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez
        podawania przyczyny.
15. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w ust. 5 stronie internetowej
      Zamawiającego.
16.    Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do podpisania umowy w siedzibie Zamawiającego, bez względu na umiejscowienie siedziby Wykonawcy, w terminie ustalonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający nie dopuszcza przesłania umowy do podpisania drogą pocztową.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »