ZGM W GŁOGOWIE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Remont loggii w budynku ... - ul. Wojska Polskiego 17-17e |
Głogów, dnia 04.07.2018 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego) na: Remont loggii w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Wojska Polskiego 17-17e w Głogowie (mieszkania nr 17e/7, 17e/8 i 17d/8) 1. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem loggii (odbicie starych luźnych, wykonanie zbrojenia tynków, wykonanie nowych tynków silikatowych wraz z malowaniem oraz roboty towarzyszące) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wojska Polskiego 17-17e w Głogowie - dotyczy mieszkań nr 17e/7, 17e/8 i 17d/8. Szczegółowy zakres zamówienia określa szczegółowo przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. 3. Materiały dotyczące zamówienia, których złożenia żąda Zamawiający, dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl - Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do ogłoszenia) - Przedmiar robót (Załącznik nr 2 do ogłoszenia) - Zestawienie wykonanych robót w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (Załącznik nr 3 do ogłoszenia) - Projekt umowy (Załącznik nr 4 do ogłoszenia) - Zakres prac powierzonych podwykonawcom (Załącznik 5 do ogłoszenia) - Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (Załącznik nr 6 do ogłoszenia) - Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej obiektu (Załącznik nr 7 do ogłoszenia) - Oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy (Załącznik nr 8 do ogłoszenia). 4. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego: 4.1. W sprawach technicznych: Kierownik Działu Technicznego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, p. Ryszard Sajko, tel. 76-853-11-30. 4.2. W sprawach proceduralnych: Sekcja lokali i zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – Izabela Szpocińska lub Sławomir Sadecki, tel. 76-853-11-31 5. Kryterium oceny ofert: 100% cena 6. Termin związania ofertą: 30 dni. 7. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 7.1. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego (Załącznik nr 2 do ogłoszenia). Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych. 7.2. Zestawienie, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do ogłoszenia, co najmniej 2 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom ogólnobudowlanym w zakresie remontu klatek schodowych, mieszkań, lokali użytkowych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót etc.) 7.3 Zaparafowany i podpisany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z Załącznikiem nr 4 do ogłoszenia 7.4. Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi zgodnie z Załącznikami nr 5 i 6 do ogłoszenia 7.5. Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane/ Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 7.6. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 7.7 Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto. 7.8. Podpisane oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 8 do ogłoszenia. 9. Przetwarzanie danych osobowych: 1. Strony wszelkie dane osobowe pozyskane od siebie w związku z prowadzeniem postępowania przetargowego będą przetwarzały wyłącznie na potrzeby postępowania oraz chroniły przed dostępem osób nieupoważnionych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych wynikającymi z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) zwanym dalej „RODO”. 2. W związku z udostępnianiem sobie wzajemnie przez strony danych osobowych, strony zamieszczają postanowienia określające jego zakres oraz wymagane informacje: a) dane osobowe osób wskazanych do kontaktów reprezentujących każdą ze stron udostępniane będą drugiej stronie, która stanie się administratorem danych osobowych, i przetwarzane będą przez nią w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego (prawnie usprawiedliwiony interes administratora jako podstawa prawna przetwarzania), b) oferent w związku z przygotowaną ofertą udostępnia dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie określone poniżej dane osobowe osób uprawnionych do reprezentowania firmy, pełnomocników do zaciągania zobowiązań oraz informacje potwierdzające kwalifikacje i uprawnienia osób wskazanych do realizacji zadania. 10. Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 18.07.2018 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210. Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania. 10. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18.07.2018 r. o godz. 9:45 w Sali Konferencyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu. PLIKI DO POBRANIA TUTAJ |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|