ZGM W GŁOGOWIE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Przebudowa instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych ... |
Głogów, dnia 09.07.2018 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na: Przebudowa instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Głogów na terenie administracji Śródmieście 1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów Tryb zamówienia: art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579) 2. Przedmiot zamówienia. 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie demontażu odcinków wewnętrznej instalacji gazu wraz z robotami towarzyszącymi łącznie z oplombowaniem gazomierzy oraz wykonanie robót wykończeniowych i porządkowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Głogów administrowanych przez ADM „Śródmieście” przy Al. Wolności 40a w Głogowie. 2.2. Pełny zakres robót wraz z adresami poszczególnych mieszkań określają: - projekty budowlane (załącznik nr 2 do ogłoszenia), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do ogłoszenia), - przedmiar robót (załącznik nr 4 do ogłoszenia). 2.3. Dokumenty, o których mowa powyżej zostały sporządzone przez firmę Autorska Pracownia Projektowa Jerzy Burda, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów. 2.4. Zamawiający będzie dokonywał odrębnych przekazań placów budowy wraz z wizją lokalną aktualnego stanu odcinków instalacji gazowej przeznaczonej do wymiany w poszczególnych mieszkaniach wg poniższego zestawienia: a) Al. Wolności 12, 12A b) Al. Wolności 12B, 12C c) Al. Wolności 14, 14A d) Al. Wolności 14B, 14C e) Al. Wolności 30, ul. Jedności Robotniczej 6A, ul. Jedności Robotniczej 8-8A f) Al. Wolności 48-50 g) ul. Spółdzielcza 1-4 h) ul. Spółdzielcza 5-8 i) ul. Spółdzielcza 9-12 j) ul. Spółdzielcza 13-16 k) ul. 1-go Maja 19, ul. 1-go Maja 21-23, ul. 1-go Maja 25 l) Pl. 1000-lecia 8, 9, 10 ł) Pl. 1000-lecia 11, 12, 13 2.5. Stwierdzenie ewentualnego demontażu odcinka instalacji gazowej samodzielnie przez lokatora musi zostać odnotowany w protokole przekazania placu budowy i będzie stanowić podstawę do rozliczenia faktycznie wykonanych robót. 2.6. Ostateczne rozliczenie robót nastąpi kosztorysem powykonawczym na podstawie faktycznie wykonanych prac związanych z przypadkami opisanymi w ust. 5 oraz z ewentualną zmianą formy własności lokali mieszkalnych (wykupu lokali mieszkalnych przez dotychczasowych najemców). 3. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: - w sprawach technicznych Zastępca Kierownika Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Barbara Grabowska, tel. 076-853-11-30 - w sprawach proceduralnych: Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01 4. Kryterium oceny ofert: 100% cena 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 7. Termin realizacji zamówienia: do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy. 8. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Wadium w formach określonych w Rozdziale XIII ust. 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 10.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3 SIWZ. 10.2. Wykonali, zgodnie z załącznikiem nr 5 do ogłoszenia, co najmniej 2 roboty w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty w zakresie wymiany, wykonania lub modernizacji instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych lub budynkach użyteczności publicznej. 10.3. Dysponują osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w ilości minimum 5, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz że minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane/t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1332/ oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10.4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum oferowanej kwoty brutto. 10.5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny brutto oferty 10.6. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. 10.7. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XII SIWZ. 10.8. Złożyli oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ. 11. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 5 % wartości brutto przedmiotu umowy. 12. Oferty należy złożyć do dnia 20.07.2018 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 201, II piętro) 13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.07.2018 r. o godz. 910 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro) 14. Termin związania ofertą – 30 dni. 15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. PLIKI DO POBRANIA TUTAJ |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|