UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania ... - ul. Obrońców Pokoju 10 PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 17.08.2018 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów, działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Obrońców Pokoju 10 w Głogowie ogłasza postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na:

Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Obrońców Pokoju 10 w Głogowie


1.    Termin realizacji zamówienia: zamawiający wymaga zrealizowania zamówienia w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy
2.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Obrońców Pokoju 10 w Głogowie reprezentowana przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów
3.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego
4.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi  w zakresie  wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Obrońców Pokoju 10 w Głogowie.
5.2.    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają:
a)    projekt budowlany wraz z rysunkami - zał. nr 9 do SIWZ,
b)    specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 10 do SIWZ,
c)    przedmiar robót - zał. nr 11 do SIWZ
5.3.    Dokumenty, o których mowa w ust. 2 zostały opracowane przez firmę Projektowanie - Usługi „MIMAR” inż. Marek Drozdowicz, ul. A. Mickiewicza 30a, 58-310 Szczawno Zdrój
5.4.    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
7.    Kryterium oceny ofert: 100% cena
8.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł.
Wadium w formach określonych w Rozdziale XII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
9.    Termin związania ofertą  – 30 dni.
10.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1.    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3 rozdz. X SIWZ.
10.2.    Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty instalacyjne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych  w zakresie wymiany, modernizacji lub montażu nowych instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub usługowych.
10.3.    Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób w ilości minimum 4, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba, którą dysponuje Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. (Dz. U. 2014, poz. 1278)oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
10.4.    Posiadają ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto
10.5.    Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
10.6.    Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ.
11.    Oferty należy złożyć do dnia 31.08.2018 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 201, II piętro)
12.    Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.08.2018 r. o godz. 930  w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.    Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14.    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
15.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
16.    Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami,


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 

Głogów, dnia 29.08.2018 r.

INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO O STAWCE PODATKU VAT W POSTĘPOWANIU

W związku z zapytaniem jednego z Wykonawców w sprawie ustalenia prawidłowej stawki podatku VAT (z uwagi na występowanie w budynku przy ul. Obrońców Pokoju 10 w Głogowie lokali użytkowych), którą należy przyjąć składając ofertę Zamawiający wyjaśnia.

Zamawiający informuje, że pomimo występowania w przedmiotowym budynku lokali użytkowych należy przyjąć 8% stawkę podatku VAT. Sytuacja powyższa wynika z przewagi procentowej udziału powierzchni użytkowej lokali mieszkalnych do powierzchni użytkowej lokali użytkowych w stosunku do ogólnej powierzchni użytkowej budynku. Powierzchnia lokali użytkowych stanowi mniej niż 20% udziału w ogólne powierzchni użytkowej budynku i, zgodnie z przepisami podatku o VAT, należy przyjąć stawkę 8% podatku VAT.

 


Głogów, dnia 12.09.2018 r.
                                   
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Obrońców Pokoju 10 w Głogowie


I.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Obrońców Pokoju 10
w Głogowie reprezentowana przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1,  67-200 Głogów.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  17.08.2018 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 - 704 Kodeksu Cywilnego
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 1
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Ustalenia:
Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »