UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wykonywanie usług transportowo-porządkowych na terenach zewnętrznych ... PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 17.08.2018 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
                                                                                       
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza postępowanie
w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych) na:

Wykonywanie usług transportowo-porządkowych na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie stanowiących w 100% własność Gminy Miejskiej Głogów


1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579)
3.    Przedmiot zamówienia:
3.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportowo-porządkowych na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie a stanowiących w 100% własność Gminy Miejskiej Głogów.
3.2.    Zakres prac:
-    dowiezienie pracowników do miejsca wykonywania usługi,
-    zbieranie nieczystości wraz z zagospodarowaniem odpadów,
-    opróżnianie śmietników ulicznych,
-    grabienie terenu zielonego,
-    zamiatanie chodników, przejść, ulic wewnętrznych itp.
-    usuwanie/hakanie chwastów z klombów, wzdłuż krawężników, wzdłuż żywopłotów, wokół nasadzeń
-    dokonywanie nasadzeń zgodnie ze wskazaniem Administracji,
-    przycinanie i pielęgnacja zieleni,
-    w okresie zimowym usuwanie śniegu, oblodzeń, posypywanie piaskiem lub solanką chodników, przejść, ulic wewnętrznych itp.
3.3.    Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane w oparciu o harmonogramy
(zał. nr 5 i 5a do ogłoszenia)
4.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1. Piotr Furmański – Zastępca Kierownika ADM „Hutnik” w Głogowie ds. technicznych,
tel. 076-853-11-90
4.2. Anna Czyrko – Kierownik ADM „Śródmieście” w Głogowie, tel. 076-853-11-80
4.3. W sprawach proceduralnych:
Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki – Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie,
tel. 076-853-11-31
6.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8.  Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych.
9. Termin realizacji zamówienia: od 01.09.2018 r. do 31.12.2018 r.  
10. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
     -wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
    - podpisany i zaparafowany projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
- podpisany wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi zgodnie z zał. nr 3 i 4 do ogłoszenia
- zaparafowane harmonogramy realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia (zał. nr 5 i 5a do ogłoszenia)
Dokumenty, o których mowa w ust. 10 do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl
11. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
11.1.    Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji    działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
11.2.     Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności
             gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
12. Kryterium oceny ofert: 100% cena
13. Oferty należy złożyć do dnia 24.08.2018 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM w Głogowie (II piętro, pok. nr 210)
14. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.08.2018 r. o godz. 930  –  w Sali Konferencyjnej ZGM w Głogowie (II  piętro, pok. nr  214.
17. Termin związania ofertą  – 30 dni.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 


Głogów, dnia 29.08.2018 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wykonywanie usług transportowo-porządkowych na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie stanowiących w 100% własność
Gminy Miejskiej Głogów


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  17.08.2018 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 2
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
P.P.H.U. „URWEX” Mariusz Urwalski
Wilków, ul. Leśna 4, 67-200 Głogów

VIII.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:   
Zamawiający dokonał wyboru oferty o cenie niższej spośród 2 złożonych ofert, spełniającej warunki udziału w postepowaniu określone przez Zamawiającego.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »