UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
Remont boksów śmietnikowych ... - Al. Wolności 12-12c, Al. Wolności 14-14c PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 02.10.2018 r.
                  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na:

Remont boksów śmietnikowych na terenie stanowiącym własność Gminy Miejskiej Głogów – przy Al. Wolności 12-12c oraz przy
Al. Wolności 14-14c w Głogowie.




1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579)
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl .
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych
Kierownik Działu Technicznego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Ryszard Sajko, tel. 076-853-11-30, tel. kom. 575-677-020
- w sprawach proceduralnych:
   Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót związanych z remontem dwóch boksów śmietnikowych. Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót – zał. nr 9, 9a do SIWZ
5.2. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Termin realizacji zamówienia: do dnia 14.12.2018 r.
7.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł
         słownie: jeden tysiąc złotych 00/100
    Warunki oraz formy wniesienia wadium określa Rozdział XIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
 8.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
8.1.    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3.
8.2.    Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót ogólnobudowlanych w zakresie przebudowy, wznoszenia, remontów itp. prac w odniesieniu do budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego lub budynków użytkowych.

8.3.     Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
8.4.     Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum oferowanej kwoty brutto.
8.5.    Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny brutto oferty.
8.6. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
8.7.    Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XIII SIWZ.
8.8.    Złożyli oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ.
9.     Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 7 % wartości brutto przedmiotu umowy.
10.      Kryterium oceny ofert: 100% cena    
11.     Oferty należy złożyć do dnia 08.10.2018 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, IIpiętro)
12.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.10.2018 r. o godz. 1000 w Sali Narad ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
14.   Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
15.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.   Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym.
18.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
19.    Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
20.    Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany do podpisania umowy w siedzibie Zamawiającego, bez względu na umiejscowienie siedziby Wykonawcy, w terminie ustalonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający nie dopuszcza przesłania umowy do podpisania drogą pocztową.
 

 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »