ZGM W GŁOGOWIE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Remont balkonów w budynku ... - ul. Henryka V Żelaznego 27-33 |
Głogów, dnia 17.10.2018 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Henryka V Żelaznego 27-33 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na: Remont balkonów w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Henryka V Żelaznego 27-33 w Głogowie 1. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Henryka V Żelaznego 27-33 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701-4 Kodeksu Cywilnego. 3. SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: 4.1 W sprawach technicznych: Kierownik Działu Technicznego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie - Ryszard Sajko, tel. 76-853-11-30. 4.2 W sprawach proceduralnych: Dział Techniczny ZGM w Głogowie – Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki - tel. 76-853-11-31, fax. 76-853-11-01 5. Przedmiot zamówienia 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie remontu balkonów w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości przy ul. Henryka V Żelaznego 27-33 w Głogowie. 5.2. Ogólny zakres prac: - montaż rusztowań rurowych, - naprawa spękań na płytach balkonowych, - uzupełnienie tynków, - wykonanie obróbek z blachy ocynkowanej, - malowanie elementów metalowych, - malowanie tynków, - wykonanie robót porządkowych. 5.3. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ) opracowany przez Kierownika Działu Technicznego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, p. Ryszarda Sajko. 5.4. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. 7. Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 70 dni od daty zawarcia umowy. 8. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Wadium w formach określonych w Rozdziale XII ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale XI, ust.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9.2. Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom ogólnobudowlanym w zakresie remontu lub wznoszenia obiektów budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego lub lokali użyteczności publicznej. 9.3. Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 9.4. Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto. 9.5. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania. 9.6. Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego. Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2-dniowym wyprzedzeniem 9.8. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XII SIWZ. 9.9. Złożyli oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ. 10. Kryterium oceny ofert: 100% cena 11. Oferty należy złożyć do dnia 29.10.2018 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 201, II piętro) 12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.10.2018 r. o godz. 930 w Sali Narad ZGM (pok. nr 214, II piętro) 13. Termin związania ofertą – 30 dni. 14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16. Wykonawca ponosi również koszt wynikający z ewentualnych czynności niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.: - w ramach prac na elewacji, prac z podnośnika: zajęcie pasa drogowego, terenu „obcego”, 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny. 18. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. PLIKI DO POBRANIA TUTAJ |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|