UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wymiana instalacji elektrycznej ... - ul. Piastowska 1-3 PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 26.10.2018 r.
                  
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Piastowskiej 1-3 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na:

Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku
przy ul. Piastowskiej 1-3 w Głogowie



1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Piastowskiej 1-3 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701-4  Kodeksu Cywilnego.
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
4.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1    W sprawach technicznych:
Zastępca Kierownika ADM „Hutnik” ds. technicznych - Piotr Furmański, tel. 76-853-11-94.
4.2    W sprawach proceduralnych:
Dział Techniczny ZGM w Głogowie – Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki  - tel. 76-853-11-31,
fax. 76-853-11-01
5.    Przedmiot zamówienia
5.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie wymiany wewnętrznej instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Piastowskiej 1-3 w Głogowie, jak niżej:
-    wymiana wewnętrznych linii zasilających tablice TL-X (X- nr klatki),
-    wymiana wewnętrznych linii zasilających tablice mieszkaniowe,
-    wymiana tablic licznikowych TL–X (X- nr klatki)
-    wymiana tablic mieszkaniowych TM,
-    wymiana instalacji oświetlenia podstawowego na klatkach schodowych, części wspólnej
w piwnicy, komórkach lokatorskich w piwnicy oraz pomieszczeniach technicznych
w piwnicy,
-    wykonanie instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych,
-    wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej,
-    wykonanie ochrony przeciwpożarowej,
-    wykonanie ochrona przeciwporażeniowej.
5.3.    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają:
- projekt budowlany wraz z rysunkami (załącznik nr 9 do SIWZ),
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ),
- przedmiar robót (załącznik nr 11 do SIWZ).
Dokumenty, o których mowa powyżej zostały opracowane przez firmę INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE Roman Janowicz, ul. Rzemieślnicza 30, 64-115 Święciechow.
5.4.    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
7.    Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
8.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  1.500,00 zł
       (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
Wadium w formach określonych w Rozdziale XII ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
 9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
9.1.     Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale XI, ust.3 Specyfikacji Istotnych  Warunków Zamówienia.
9.2.     Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
             Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót ogólnobudowlanych w zakresie wymiany, instalacji lub modernizacji instalacji elektrycznych.
9.3.     Dysponują minimum 4 osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
9.4.     Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50.000,00 zł.
9.5.     Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
9.6.     Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego.
    Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2-dniowym wyprzedzeniem
9.7.     Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XII SIWZ.
9.8.    Złożyli oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 12 do SIWZ.
10.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
11.     Oferty należy złożyć do dnia 06.11.2018 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 201, II piętro)
12.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.11.2018 r. o godz. 910 w Sali Narad ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
14.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
16.    Wykonawca ponosi również koszt wynikający z ewentualnych czynności niezbędnych do wykonania   zamówienia, tj.:
-     koszty rozplombowania i oplombowania urządzeń pomiarowo-rozdzielczych, koszty za wyłączenie napięcia podczas wykonywania czynności montażowych oraz  koszty za załatwienie wszelkich spraw związanych z oplombowaniem urządzeń pomiarowo-rozdzielczych
17.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
18.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami, którzy   złożyli oferty w postępowaniu.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
Głogów, dnia 20.11.2018 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku przy ul. Piastowskiej 1-3 w Głogowie


I.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Piastowskiej 1-3 w Głogowie,  w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  26.10.2018 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 - 704 Kodeksu Cywilnego
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 1
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE Roman Janowicz
ul. Rzemieślnicza 30, 64-115 Święciechowa

VIII.    Uzasadnienie wyboru oferty:
Po przeprowadzeniu dodatkowych negocjacji z jedynym Wykonawcą biorącym udział w postępowaniu, Zamawiający dokonał wyboru jedynej złożonej oferty, spełniającej warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »