ZGM W GŁOGOWIE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wymiana instalacji elektrycznej ... - ul. Piastowska 1-3 |
Głogów, dnia 26.10.2018 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Piastowskiej 1-3 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na: Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku przy ul. Piastowskiej 1-3 w Głogowie 1. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Piastowskiej 1-3 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701-4 Kodeksu Cywilnego. 3. SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: 4.1 W sprawach technicznych: Zastępca Kierownika ADM „Hutnik” ds. technicznych - Piotr Furmański, tel. 76-853-11-94. 4.2 W sprawach proceduralnych: Dział Techniczny ZGM w Głogowie – Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki - tel. 76-853-11-31, fax. 76-853-11-01 5. Przedmiot zamówienia 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie wymiany wewnętrznej instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Piastowskiej 1-3 w Głogowie, jak niżej: - wymiana wewnętrznych linii zasilających tablice TL-X (X- nr klatki), - wymiana wewnętrznych linii zasilających tablice mieszkaniowe, - wymiana tablic licznikowych TL–X (X- nr klatki) - wymiana tablic mieszkaniowych TM, - wymiana instalacji oświetlenia podstawowego na klatkach schodowych, części wspólnej w piwnicy, komórkach lokatorskich w piwnicy oraz pomieszczeniach technicznych w piwnicy, - wykonanie instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych, - wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej, - wykonanie ochrony przeciwpożarowej, - wykonanie ochrona przeciwporażeniowej. 5.3. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają: - projekt budowlany wraz z rysunkami (załącznik nr 9 do SIWZ), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ), - przedmiar robót (załącznik nr 11 do SIWZ). Dokumenty, o których mowa powyżej zostały opracowane przez firmę INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE Roman Janowicz, ul. Rzemieślnicza 30, 64-115 Święciechow. 5.4. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. 7. Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od daty zawarcia umowy. 8. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) Wadium w formach określonych w Rozdziale XII ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale XI, ust.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9.2. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót ogólnobudowlanych w zakresie wymiany, instalacji lub modernizacji instalacji elektrycznych. 9.3. Dysponują minimum 4 osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 9.4. Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50.000,00 zł. 9.5. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania. 9.6. Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego. Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2-dniowym wyprzedzeniem 9.7. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XII SIWZ. 9.8. Złożyli oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 12 do SIWZ. 10. Kryterium oceny ofert: 100% cena 11. Oferty należy złożyć do dnia 06.11.2018 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 201, II piętro) 12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06.11.2018 r. o godz. 910 w Sali Narad ZGM (pok. nr 214, II piętro) 13. Termin związania ofertą – 30 dni. 14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16. Wykonawca ponosi również koszt wynikający z ewentualnych czynności niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.: - koszty rozplombowania i oplombowania urządzeń pomiarowo-rozdzielczych, koszty za wyłączenie napięcia podczas wykonywania czynności montażowych oraz koszty za załatwienie wszelkich spraw związanych z oplombowaniem urządzeń pomiarowo-rozdzielczych 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny. 18. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|