UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Termomodernizacja wraz z remontem klatki schodowej ... - ul. Okrężna 145 PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 26.11.2018 r.
                  
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Okrężnej 145 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na:

Termomodernizacja wraz z remontem klatki schodowej budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Okrężnej 145 w Głogowie


1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Okrężnej 145 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701-4  Kodeksu Cywilnego.
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
4.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1    W sprawach technicznych:
Kierownik Działu Technicznego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie -  Ryszard Sajko, tel. 76-853-11-30.
4.2    W sprawach proceduralnych:
Dział Techniczny ZGM w Głogowie – Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki  - tel. 76-853-11-31,
fax. 76-853-11-01
5.    Przedmiot zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie docieplenia ze zmianą kolorystyki elewacji oraz remontem klatki schodowej budynku Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości przy ul. Okrężnej 145 w Głogowie.
5.2. Ogólny zakres prac:
-    ocieplenie ścian zewnętrznych – kompletnym systemem bezspoinowego ocieplania ścian z warstwą izolacji ze styropianu EPS 70-040 grubości 14cm z tynkiem cienkowarstwowym siloksanowym barwionym w masie, z podwójną siatką i powłoką antygrafitti w parterze
-    ocieplenie cokołu -kompletnym systemem bezspoinowego ocieplania ścian z warstwą izolacji ze styropianu EPS 100-038grubości 12cm z tynkiem mozaikowym, podwójną siatką i powłoką antygrafitti
-    ocieplenie ścian piwnicznych w gruncie - styrodurem XPS 300-034 grubości 12 cm z folią kubełkową.
-    ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem – wełna mineralna λ=0,039W/mK grubości 16cm,
-    wykonanie hydroizolacji ścian piwnicznych
-    wykonanie wtórnej izolacji poziomej ścian zewnętrznych metodą iniekcji (od zewnątrz) kremów iniekcyjnych w poziomie posadzki piwnic
-    wymiana stolarki okiennej części wspólnych (piwnice, strych)-PCV
-    wymiana drzwi frontowych -aluminium ciepłe
-    wykonanie opaski wokół budynku;
-    remont schodów od podwórza (stopnice i podstopnice z granitu płomieniowanego, boki jak cokół, balustrada stalowa)
-    przełożenie rur spustowych
-    umieszczenie zwodów pionowych instalacji odgromowej pod warstwą projektowanej izolacji termicznej w rurkach z twardego PCV;
-    wykonanie kolorystyki elewacji budynku zgodnie z projektem kolorystyki;
-    roboty malarskie w obrębie klatki schodowej;
-    remont posadzek na klatce schodowej;
-    prace towarzyszące.
5.3.    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają:
- projekt budowlany wraz z rysunkami (załącznik nr 9 do SIWZ),
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10 do SIWZ),
- przedmiary robót (załączniki nr 11 i  11a do SIWZ).
Dokumenty, o których mowa powyżej zostały opracowane przez firmę „HORWAT-ARCHITEKCI” s.c.,
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 65/2, 50-369 Wrocław
5.4.    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
7.    Termin realizacji zamówienia: do końca kwietnia 2019 r.
8.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  3.000,00 zł
       (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Wadium w formach określonych w Rozdziale XI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
 9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
9.1.     Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale XI, ust.3 Specyfikacji Istotnych  Warunków Zamówienia.
9.2.     Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom polegającym na dociepleniu ścian budynków mieszkalnych wielorodzinnych metodą lekką – mokrą o łącznej powierzchni docieplenia nie mniejszej niż 500 m2.
9.3.     Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz min. 1 osobę o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
9.4.    Posiadają informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert na kwotę co najmniej 50.000,00 zł.
9.5.     Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50.000,00 zł.
9.6.     Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
9.7.     Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego.
    Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2-dniowym wyprzedzeniem
9.8.     Posiadają aktualny certyfikat jednego z systemów BSO (Bezspoinowy System Ociepleń).
9.9.     Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XII SIWZ.
9.10.    Złożyli oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 12 do SIWZ.
10.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
11.     Oferty należy złożyć do dnia 07.12.2018 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 201, II piętro)
12.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.12.2018 r. o godz. 930 w Sali Narad ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
14.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
16.    Wykonawca ponosi również koszt wynikający z ewentualnych czynności niezbędnych do wykonania   zamówienia, tj.:
-     w ramach prac na elewacji, prac z podnośnika: zajęcie pasa drogowego, terenu „obcego”,
17.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
18.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami, którzy   złożyli oferty w postępowaniu.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 

Głogów, dnia 04.01.2019 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Termomodernizacja wraz z remontem klatki schodowej budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Okrężnej 145 w Głogowie


I.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Okrężnej 145 w Głogowie,  w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  26.11.2018 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 - 704 Kodeksu Cywilnego
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 4
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Na wniosek Wspólnoty Mieszkaniowej, z uwagi na niewystarczającą ilość środków finansowych na realizację całości inwestycji, zadanie zostało podzielone na termomodernizację budynku oraz odrębnie na remont klatki schodowej.
Wspólnota Mieszkaniowa czasowo odstąpiła od realizacji termomodernizacji budynku.
VIII.    W związku z podjęciem przez Wspólnotę Mieszkaniową przy ul. Okrężnej 145
w Głogowie decyzji, o której mowa w ust. VII. Zamawiający zebrał oferty na remont klatki schodowej budynku od wykonawców biorących udział w postępowaniu i dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej:
DS SPATIUM Sp. z o.o.
ul. Stanisławowska 47, 54-611 Wrocław

IX.    Uzasadnienie wyboru oferty:
Zamawiający dokonał wyboru oferty o najniższej cenie, spełniającej warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »