UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach ... PDF Drukuj Email
Ogłoszenie nr 653740-N-2018 z dnia 2018-11-27 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie

Termin składania ofert:
Data: 2018-12-06, godzina: 09:00
 
Załączniki:
 
 
OGŁOSZENIE DO POBRANIA TUTAJ (docx)
 
 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ (zip)
 

Głogów, dnia 03.12.2018 r.

ODPOWIEDŹ DO ZAPYTAŃ DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)   

    Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów, w związku z zapytaniem złożonym przez jednego z Wykonawców udziela poniższych odpowiedzi.

Pytanie:
Wykonawca wyrażając zainteresowanie toczącym się postępowaniem wnosi o sprecyzowanie wymaganej ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz minimalnego wymaganego etatu.
SIWZ w rozdziale IX. Pkt. 4.2. zobowiązuje wykonawcę do zatrudnienia czterech osób do świadczenia usług na pięciu zadaniach, jednocześnie w rozdziale V. zamawiający daje możliwość wykonawcom składania ofert częściowych na wybrane przez siebie zadania. Brak jest precyzyjnej informacji dotyczącej wymaganej ilości osób w przełożeniu na każde z zadań osobno. Co za tym idzie składanie oferty tylko na jedno z zadań daje możliwość interpretacji zapisów w ten sposób, że w powyższym przypadku nie jest wymagane zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracę.
Mając na uwadze powyższe wnosimy także w celu zachowania zasad uczciwej konkurencji o określenie minimalnego wymiaru etatu jakiego oczekuje Zamawiający wymagając zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę lub ze względu na fakt, iż przedmiotowe zamówienie nie przekracza progów unijnych, o zrezygnowanie z wymogu zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż w rozdziale IX ust. 4. pkt. 4.2. SIWZ określił warunki udziału w postępowaniu, które muszą spełniać wykonawcy, dotyczące  zdolności zawodowej wykonawcy.
Warunek stawiany przez Zamawiającego jasno precyzuje, iż „O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują w okresie wykonywania zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 4 pracownikami
Powyższe żądanie Zamawiającego ma na celu udowodnienie przez Wykonawcę, że dysponuje zasobami pracowniczymi niezbędnymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zwrot „co najmniej” oznacza, iż Zamawiający dopuszcza wykazanie dysponowania minimum 4 pracownikami.
Jeżeli zatem dysponujecie Państwo większą ilością pracowników, którzy według Państwa będą niezbędni do realizacji przedmiotu zamówienia, dopuszczamy oczywiście możliwość wykazania tych pracowników.
Zamawiający informuje jednocześnie, że nie wnosi szczególnych wymagań dotyczących minimalnego etatu zatrudnionych pracowników.

Informujemy ponadto, iż zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający jest zobowiązany do żądania od wykonawców zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę w przedmiotowym postępowaniu, niezależnie od faktu, iż postępowanie nie jest postępowaniem prowadzonym powyżej progów kwotowych wynikających z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp („progów unijnych”).

Przypominamy, że określony powyżej warunek precyzuje, czy wykonywane przez pracowników Wykonawcy czynności mają charakter stosunku pracy zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
Przepis art. 22 § 1 Kodeksu pracy określa konstytutywne cechy stosunku pracy:
a)  wykonywanie pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy,
b) wykonywanie pracy pod kierownictwem pracodawcy,
c) w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę,
d) i w czasie przez niego wyznaczonym, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.


Głogów, dn. 04.12.2018 r.
                           
ZMIANA TREŚCI ZAŁACZNIKA NR 9 DO SIWZ

w postępowaniu prowadzonym w trybie przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)

Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


W związku z omyłkowo podaną wartością powierzchni sprzątania terenów zewnętrznych
w Rejon I – ADM „ŚRÓDMIEŚCIE” zmienia się nw. zapis:

REJON I – ADM „ŚRÓDMIEŚCIE

Jest:
2.     Koszt sprzątania powierzchni zewnętrznych za 1 miesiąc wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym (ciągi piesze, dojścia do budynków, dojścia do śmietników etc.)
Netto: ................... zł/m2 x 22788 m2  = ....................... zł /1 m-c  + VAT 8 % (………………. zł) = …………………………. zł brutto / 1 m-c

Powinno być:
2.  Koszt sprzątania powierzchni zewnętrznych za 1 miesiąc wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym (ciągi piesze, dojścia do budynków, dojścia do śmietników etc.)
Netto: ................... zł/m2 x 2278 m2  = ....................... zł /1 m-c  + VAT 8 % (………………. zł) = …………………………. zł brutto / 1 m-c


W związku z powyższym do informacji załącza się obowiązujący załącznik nr 9 do SIWZ.

PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 

 


Głogów, dn. 05.12.2018 r.

ZMIANA TREŚCI ZAŁACZNIKA NR 9 DO SIWZ

w postępowaniu prowadzonym w trybie przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)

Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie



W związku z omyłkowo podaną wartością powierzchni sprzątania terenów zewnętrznych
w Rejonie II – ADM „ŚRÓDMIEŚCIE” zmienia się nw. zapis:

REJON I – ADM „ŚRÓDMIEŚCIE

Jest:
2.1. Powierzchnie zewnętrzne przy budynkach użytkowych za okres 1 m-c
Netto: ……. zł/m2 x 270,00 m2  = ....................... zł /1 m-c  + VAT 8 % (………………. zł) =     …………………………. zł brutto / 1 m-c

Powinno być:
2.1. Powierzchnie zewnętrzne przy budynkach użytkowych za okres 1 m-c
Netto: ……. zł/m2 x 150,00 m2  = ....................... zł /1 m-c  + VAT 8 % (………………. zł) =     …………………………. zł brutto / 1 m-c

W związku z powyższym do informacji załącza się obowiązujący załącznik nr 9 do SIWZ.

 

 PLIKI DO POBRANIA TUTAJ

 


Głogów, dnia 12.12.2018 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  27.11.2018 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podst. art. 39 ustawy
z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: oferty 2 firm w podziale na części:
- I część zamówienia - Rejon I - ADM „Śródmieście”: 2 oferty
- II część zamówienia - Rejon II - lokale użytkowe ADM „Śródmieście”: 2 oferty
- III część zamówienia - Rejon III - ADM „Hutnik”: 2 oferty
- IV część zamówienia  - Rejon IV - ADM „Hutnik”: 2 oferty
- V część zamówienia - Rejon V - ADM „Hutnik”: 1 oferta
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Informacja o rozstrzygnięciu postępowania:

- I część zamówienia - Rejon I - ADM „Śródmieście”
Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z kryteriami oceny ofert przyjętymi w postępowaniu:
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe „ANN-POL”
ul. Olsztyńska 25, 45-260 Ople


- II część zamówienia - Rejon II - lokale użytkowe ADM „Śródmieście”
Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym

- III i IV część zamówienia - Rejon III i Rejon IV - ADM „Hutnik”
Zamawiający dokonał wyboru ofert najkorzystniejszych zgodnie z kryteriami oceny ofert przyjętymi w postępowaniu:
Firma Handlowo-Usługowa „DOMEX” Barbara Kilan
ul. Czereśniowa 1, 67-222 Jerzmanowa


- V część zamówienia - Rejon V - ADM „Hutnik”
Zamawiający dokonał wyboru jedynej złożonej oferty:
Firma Handlowo-Usługowa „DOMEX” Barbara Kilan
ul. Czereśniowa 1, 67-222 Jerzmanowa


VIII.    Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny oferty i łączna punktacja:
 

Nr Rejonu

Oferta firmy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „ANN-POL”

ul. Olsztyńska 25

45-260 Opole

Oferta firmy

Firma Usługowa „DOMEX”

ul. Czereśniowa 1

67-222 Jerzmanowa

Cena - C

Termin płatności - T

Łącznie

Cena - C

Termin płatności - T

Łącznie

Rejon I

60,00 %

40,00 %

100,00 %

56,88 %

40,00 %

96,88 %

Rejon III

54,42 %

40,00 %

94,42 %

60,00 %

40,00 %

100,00 %

Rejon IV

57,66 %

40,00 %

97,66 %

60,00 %

40,00 %

100,00 %

 

  IX.    Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych umowy z wybranymi Wykonawcami zostaną zawarte nie wcześniej niż dnia 17.12.2018 r.
 

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »