UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wykonywanie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwiania niesegregowanych... PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 29.11.2018 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
                                                                                       
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza postępowanie zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych) na:

Wykonywanie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwiania niesegregowanych odpadów komunalnych pochodzących z lokali administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie



1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2017 r. poz. 1579)
3.    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl.
4.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1. Magdalena Nowicka – Kierownik ADM „Hutnik” w Głogowie, tel. 076-853-11-90
4.2. Anna Czyrko – Kierownik ADM „Śródmieście” w Głogowie, tel. 076-853-11-80
4.3. W sprawach proceduralnych:
Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki – Dział Techniczny ZGM w Głogowie, tel. 076-853-11-31
5.     Opis przedmiotu zamówienia:
5.1    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwiania zmieszanych odpadów komunalnych podstawowych i odpadów niebezpiecznych pochodzących z lokali użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie wraz z wywozem i unieszkodliwianiem odpadów pochodzących z pracy firm wykonujących na rzecz Zamawiającego usługi utrzymania czystości powierzchni zewnętrznych administrowanych przez ZGM w Głogowie a będących w 100% własnością Gminy Miejskiej Głogów
5.2    Lokalizację wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia określa zał. nr 2 do SIWZ – „Wykaz lokali użytkowych administrowanych przez ZGM w Głogowie – wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych”
5.3    Szacunkowa ilość odbieranych odpadów określa formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ)
5.4    Szczegółowy zakres usług określa projekt umowy (zał. nr 7 do SIWZ6).
6.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i ofert wariantowych.
7.     Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.  
8.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
8.1.    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3.
8.2. Wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał usługi odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia – minimum 1 zrealizowaną usługę polegającą na wywozie i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych podstawowych i odpadów niebezpiecznych (np. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny) z zasobów mieszkaniowych lub usługowych w kwocie minimum 50.000,00 zł, o terminie realizacji minimum 12 m-cy).
8.3. Posiadają dokumenty potwierdzające, że usługi będące przedmiotem zamówienia świadczone będą zgodnie z wymogami norm w odniesieniu do systemu zarządzania jakością PE-EN ISO 9001:2009 oraz systemu zarządzania środowiskiem PN-EN ISO 14001:2005 lub równoważnymi
8.4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do     wykonania zamówienia:
8.4.1. Minimum 2 samochodami specjalnymi - bezpylnymi (do opróżniania pojemników 0,24 m3 – 1,1 m3) o pojemności min. 16 m3, z czego jeden samochód musi być wyposażony w urządzenie do mycia i dezynfekcji pojemników
    8.4.2.    Odpowiednią gamą i liczbą pojemników zapewniających odbiór odpadów od Zamawiającego:     pojemniki o wielkości 0,24 m3 – 1,1 m3, w tym 1,1 m3 – w liczbie min 9 szt. i pojemniki mniejsze 0,24 m3 – w liczbie min 4 szt.; kontenery pojemności 8,0 - 10,00 m3 – w liczbie min. 2 szt.
8.4.3.    Minimum jednym samochodem - kontenerowcem - przystosowanym do odbioru i dostarczania kontenerów o pojemnościach określonych w ust. 8.4.2.
    8.4.4.    Pojazdy wymienione w pkt. 8.4.1 i 8.4.3. muszą być wyposażone w system informatyczny umożliwiający śledzenie ich lokalizacji (GPS) oraz miejsce i czasu wykonania usługi z możliwością udostępnienia Zamawiającemu wglądu do tego systemu, np. poprzez Internet z podaniem loginu i hasła.
8.5. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum 50.000,00 zł lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
8.6. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale X SIWZ.
8.7. Posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej wymaganego przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.), prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz aktualne zezwolenie na transport odpadów określonych w SIWZ, wydanego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.).
8.8. Złożyli oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
9. W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości 2.000,00 zł
słownie: dwa tysiące złotych 00/100
10. Kryterium oceny ofert: 100% CENA
11. Oferty należy złożyć do dnia 10.12.2018 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM w Głogowie (II piętro, pok. nr 210)
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.12.2018 r. o godz. 910  –  w Sali Narad ZGM w Głogowie (II  piętro, pok. nr  214.
13. Termin związania ofertą  – 30 dni.
14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
16. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
 


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
Głogów, dnia 13.12.2018 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wykonywanie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwiania niesegregowanych odpadów komunalnych pochodzących z lokali administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie

I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  29.11.2018 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy  z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 1
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
GPK – SUEZ Głogów Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 7a, 67-200 Głogów

VIII.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:   
Komisja Przetargowa dokonała wyboru jedynej złożonej oferty, spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »