ZGM W GŁOGOWIE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wykonywanie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwiania niesegregowanych... |
Głogów, dnia 29.11.2018 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza postępowanie zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych) na: Wykonywanie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwiania niesegregowanych odpadów komunalnych pochodzących z lokali administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie 1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów 2. Tryb zamówienia: art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) 3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl. 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: 4.1. Magdalena Nowicka – Kierownik ADM „Hutnik” w Głogowie, tel. 076-853-11-90 4.2. Anna Czyrko – Kierownik ADM „Śródmieście” w Głogowie, tel. 076-853-11-80 4.3. W sprawach proceduralnych: Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki – Dział Techniczny ZGM w Głogowie, tel. 076-853-11-31 5. Opis przedmiotu zamówienia: 5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwiania zmieszanych odpadów komunalnych podstawowych i odpadów niebezpiecznych pochodzących z lokali użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie wraz z wywozem i unieszkodliwianiem odpadów pochodzących z pracy firm wykonujących na rzecz Zamawiającego usługi utrzymania czystości powierzchni zewnętrznych administrowanych przez ZGM w Głogowie a będących w 100% własnością Gminy Miejskiej Głogów 5.2 Lokalizację wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia określa zał. nr 2 do SIWZ – „Wykaz lokali użytkowych administrowanych przez ZGM w Głogowie – wywóz i unieszkodliwianie odpadów komunalnych” 5.3 Szacunkowa ilość odbieranych odpadów określa formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 5.4 Szczegółowy zakres usług określa projekt umowy (zał. nr 7 do SIWZ6). 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i ofert wariantowych. 7. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 8.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3. 8.2. Wykonywali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał usługi odpowiadające swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia – minimum 1 zrealizowaną usługę polegającą na wywozie i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych podstawowych i odpadów niebezpiecznych (np. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny) z zasobów mieszkaniowych lub usługowych w kwocie minimum 50.000,00 zł, o terminie realizacji minimum 12 m-cy). 8.3. Posiadają dokumenty potwierdzające, że usługi będące przedmiotem zamówienia świadczone będą zgodnie z wymogami norm w odniesieniu do systemu zarządzania jakością PE-EN ISO 9001:2009 oraz systemu zarządzania środowiskiem PN-EN ISO 14001:2005 lub równoważnymi 8.4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 8.4.1. Minimum 2 samochodami specjalnymi - bezpylnymi (do opróżniania pojemników 0,24 m3 – 1,1 m3) o pojemności min. 16 m3, z czego jeden samochód musi być wyposażony w urządzenie do mycia i dezynfekcji pojemników 8.4.2. Odpowiednią gamą i liczbą pojemników zapewniających odbiór odpadów od Zamawiającego: pojemniki o wielkości 0,24 m3 – 1,1 m3, w tym 1,1 m3 – w liczbie min 9 szt. i pojemniki mniejsze 0,24 m3 – w liczbie min 4 szt.; kontenery pojemności 8,0 - 10,00 m3 – w liczbie min. 2 szt. 8.4.3. Minimum jednym samochodem - kontenerowcem - przystosowanym do odbioru i dostarczania kontenerów o pojemnościach określonych w ust. 8.4.2. 8.4.4. Pojazdy wymienione w pkt. 8.4.1 i 8.4.3. muszą być wyposażone w system informatyczny umożliwiający śledzenie ich lokalizacji (GPS) oraz miejsce i czasu wykonania usługi z możliwością udostępnienia Zamawiającemu wglądu do tego systemu, np. poprzez Internet z podaniem loginu i hasła. 8.5. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum 50.000,00 zł lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 8.6. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale X SIWZ. 8.7. Posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej wymaganego przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.), prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz aktualne zezwolenie na transport odpadów określonych w SIWZ, wydanego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). 8.8. Złożyli oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych 9. W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości 2.000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100 10. Kryterium oceny ofert: 100% CENA 11. Oferty należy złożyć do dnia 10.12.2018 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM w Głogowie (II piętro, pok. nr 210) 12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.12.2018 r. o godz. 910 – w Sali Narad ZGM w Głogowie (II piętro, pok. nr 214. 13. Termin związania ofertą – 30 dni. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|