UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wykonanie usług z zakresu pięcioletnich przeglądów instalacji ... PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 22.05.2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej w Głogów ogłasza postępowanie zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:
Wykonanie usług z zakresu pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych oraz instalacji odgromowych w budynkach przy ul. Folwarcznej 1-1c,
ul. Folwarcznej 48-49 oraz przy ul. Kazimierza Sprawiedliwego 10
w Głogowie
1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2. Tryb zamówienia: zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986)
3. Dokumenty dotyczące postępowania do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
3.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
3.2. Formularz cenowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
3.3. Zestawienie wykonanych usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
(zał. nr 3 do ogłoszenia)
3.4. Wykaz osób (pracowników), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia
(zał. nr 4 do ogłoszenia).
3.5. Projekt umowy (zał. nr 5 do ogłoszenia)
3.6. Wykaz podwykonawców (zał. 6 do ogłoszenia)
3.7. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 7 do ogłoszenia)
3.8. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych (zał. nr 8 do ogłoszenia).
3.9. Specyfikacja Techniczna wykonania usług z zakresu pięcioletnich przeglądów okresowych instalacji elektrycznych i piorunochronnych w budynkach mieszkalnych administrowanych
i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie (zał. nr 9 do ogłoszenia).
4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
a) w sprawach technicznych
Piotr Furmański – Zastępca Kierownika ADM „Hutnik” ds. Technicznych
Tel. (076) 853-11-94 lub 503-106-288
b) w sprawach proceduralnych:
Izabela Szpocińska lub Sławomir Sadecki – Dział Techniczny (Przetargi) ZGM w Głogowie
Tel. 76 – 853 11 31, Fax. 76 – 853 11 01
6. Opis przedmiotu zamówienia:
6.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów pięcioletnich w celu sprawdzenia stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych
i piorunochronnych zgodnie z wymogami art. 62 Ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 1994 r. Nr 89, poz. 414 z późniejszymi zmianami) w nieruchomościach przy ul. Folwarcznej 1-1c, ul. Folwarcznej 48-49 oraz przy ul. Kazimierza Sprawiedliwego 10 w Głogowie administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie (wraz z przynależnymi do nich budynkami gospodarczymi).
6.2.Pełny zakres prac oraz wykaz nieruchomości, w których należy wykonać usługi objęte przedmiotem zamówienia określa „Formularz Cenowy” (zał. nr 2 do ogłoszenia) oraz „Specyfikacja Techniczna wykonania usług z zakresu pięcioletnich przeglądów okresowych instalacji elektrycznych i piorunochronnych w budynkach mieszkalnych administrowanych
i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie” (zał. nr 9 do ogłoszenia).
6.3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu zamówienia w zależności od otrzymanych lub posiadanych środków finansowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
9. Termin realizacji zamówienia:
- ul. Folwarczna 1-1c: do dnia 14.07.2019 r.
- ul. Folwarczna 48-49 oraz ul. Kazimierza Sprawiedliwego 10: do dnia 27.09.2019 r.
10. Kryterium oceny ofert: 100% cena
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
11.1. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 usług polegających na okresowych, pięcioletnich przeglądach instalacji elektrycznych oraz piorunochronnych
w zakresie sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji aparatów w zasobach mieszkaniowych wielorodzinnych. Każda z wyszczególnionych usług winna opiewać na kwotę nie niższą niż 5.000,00 zł brutto.
11.2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi pracownikami:
a) minimum 1 osobą, o której mowa w art. 62 ust. 5 Ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 994 r. (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202), dysponującą świadectwem kwalifikacyjnym „D” upoważniającym do prowadzenia prac kontrolno – pomiarowych, wydanym na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828
z późn. zm.), zakresie określonym w § 5 ust. 5 pkt. 2) niniejszego rozporządzenia,
b) minimum 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne „E” wydane na podstawie § 5 ust. 1 pkt. 1) Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.
z 2003 r., nr 89 poz. 828 z późn. zm.) w zakresie określonym w § 5 ust. 5 pkt. 2) niniejszego rozporządzenia,
c) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
11.3.Posiadają opłacone ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
12. Oferty należy złożyć do dnia 05.06.2019 r. do godz. 900 w sekretariacie firmy.
13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.06.2019 r. o godz. 910 – pokój 214 (Sala Narad).
14. Termin związania ofertą – 30 dni.
15. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.


PLIKI DO POBRANIA: TUTAJ

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »