UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 26.11.2019 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (t.j. z. U. z 2018 r. poz. 1986)

Świadczenie usług pocztowych na potrzeby
Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


1.     Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
2. Określenie przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz doręczanie Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, a także zwrot do Zamawiającego przesyłek pocztowych niedoręczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania, wraz z usługą codziennego odbioru przesyłek pocztowych wraz z usługą
codziennego odbioru przesyłek pocztowych, zgodnie z właściwymi przepisami, a w szczególności:
a) ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 1113 z późn. zm.),
b) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545),
c) rozporządzenie ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1468),
d) międzynarodowymi przepisami pocztowymi w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie zagranicznym, o ile stanowią inaczej niż to zostało uregulowane przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Rozdział IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl
2.2. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą własnego PROJEKTU UMOWY.
3. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
    Dział Techniczny Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  – Eliza Nowak lub Sławomir Sadecki,
tel. 76-8531131
4.     Kryterium oceny ofert: 100% cena
5.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
5.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale IX pkt. 3. SIWZ
5.2. Wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi (kontrakty) polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, przy czym każda z nich wykonywana była nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy i wartość każdej z nich wynosiła co najmniej 50.000,00 zł brutto. Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów.
5.3.    Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 27 czerwca 2016 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z poźn. zm.). Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.
5.4. Złożyli oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy.
6.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 06.12.2019 r. do godz. 950  w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w     Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
    Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do     Wykonawcy bez jej otwierania.
7.    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 06.12.2019 r. o godz. 1000 w Sali Narad Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
8.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
9.     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

PLIKI DO POBRANIA: TUTAJ
 
 
Głogów, dnia 03.12.2019 r.

ODPOWIEDZI DO PYTAŃ DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów, w związku z zapytaniem złożonym przez jednego z Wykonawców udziela poniższych odpowiedzi.


Pytanie 1:
Wykonawca wnosi o uaktualnienie publikatora ustawy Prawo Pocztowe (ze zmianami)

Odpowiedź:
Zamawiający wprowadza aktualny publikator ustawy Prawo Pocztowe dokonując modyfikacji opisu przedmiotu zamówienia (Rozdział IV. ust. 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwaną dalej SIWZ), który otrzymuje nowe brzmienie:
„1.. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz doręczanie Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, a także zwrot do Zamawiającego przesyłek pocztowych niedoręczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania, wraz z usługą codziennego odbioru przesyłek pocztowych, zgodnie
z właściwymi przepisami, a w szczególności:
a) ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188, z 2019 r., poz. 1501, 1495, 2005),
b) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545),
c) rozporządzenie ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 474),
d) międzynarodowymi przepisami pocztowymi w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie zagranicznym, o ile stanowią inaczej niż to zostało uregulowane przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2188, z 2019 r., poz. 1501, 1495, 2005).

Pytanie 2:
Wykonawca wnosi o wykreślenie  z pkt. IV opis przedmiotu zamówienia pkt. 3.2. c) oraz e) ze względu na zmianę konwencji świadczenia usług w obrocie zagranicznym, na podstawie której wyeliminowano przesyłki polecone ekonomiczne pozostawiając przesyłki  polecone priorytetowe.

Odpowiedź:
Zamawiający wykreśla z Rozdziału IV. SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) pkt. 3.2 lit. c)
oraz lit. e).

Pytanie 3:
Zamawiający w Załączniku w pkt. IV ust.4 opisu przedmiotu zamówienia, określa charakterystykę przesyłek, które rozumie pod pojęciem gabaryt A oraz gabaryt B.
 
Od 1 kwietnia 2019 r. obowiązuje nowy cennik usług powszechnych zatwierdzony przez Prezesa Komunikacji Elektronicznej, do stosowania, którego wobec swoich klientów, Wykonawca jako operator wyznaczony, jest zobowiązany.
 
Zasadniczą zmianą w Cenniku usług powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym jest zmniejszenie liczby pozycji cennikowych, z dotychczasowych 12 do 6. Ma to na celu uproszczenie oraz zapewnienie większej przejrzystości.
 
Dotychczas, cena usługi listowej w obrocie krajowym uzależniona była od następujących parametrów:
•         masa (trzy przedziały wagowe: do 350g; ponad 350g – 1000g; ponad 1000g – 2000g),
•         gabaryt (dwie wielkości przesyłki – A i B),
•         kategoria czasu doręczenia (Ekonomiczna i Priorytetowa).
 
W aktualnym cenniku zrezygnowano z gabarytów A i B i wprowadzono nowe formaty dla przesyłek listowych w obrocie krajowym. Cena usługi listowej nierejestrowanej, poleconej i wartościowej uzależniona będzie głównie od dwóch parametrów:
•         kategoria czasu doręczenia (Ekonomiczna i Priorytetowa).
•         format przesyłek:
S – maksymalny wymiar koperty C5 (162 × 229 x 20mm) do 500g,
M – maksymalny wymiar koperty C4 (229 × 324 x 20mm) do 1000g,
L– ponad wymiar koperty C4 (suma wymiarów nie może przekroczyć 900mm, przy czym długość nie może być, większa niż 600mm) - do 2000g.
 
W związku z powyższym Wykonawca zwraca się z prośbą o dostosowanie zapisów zamówienia do nowego sposobu określania rozmiaru przesyłek oraz dokonanie odpowiednich zmian w formularzu cenowym.
 
Pozostawienie zapisów w formie obecnej nie daje Wykonawcy możliwości wycenienia pozycji w najkorzystniejszym dla Zamawiającego wariancie cenowym. Obecnie przesyłki określone przez Zamawiającego jako gabaryt A wycenione zostaną zgodnie z formatem L. Taki sposób wyceny przesyłek, może w sposób sztuczny zawyżyć wartość Zamówienia, a tym samym zakłócić konkurencyjność oferty Wykonawcy. W przypadku wpłynięcia w postępowaniu wyłącznie oferty Wykonawcy wycena zgodna z charakterystyką przesyłek wskazaną przez Zamawiającego może doprowadzić do znacznego przekroczenia budżetu Zamawiającego, co w konsekwencji może skutkować unieważnieniem postępowania.

Odpowiedź:
Zamawiający wprowadza poprawione zapisy w Rozdziale IV. ust. 4 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia):
„4. Wymiary oraz waga przesyłek listowych:
S – maksymalny wymiar koperty C5 (162 × 229 x 20mm) do 500g,
M – maksymalny wymiar koperty C4 (229 × 324 x 20mm) do 1000g,
L– ponad wymiar koperty C4 (suma wymiarów nie może przekroczyć 900mm, przy czym długość nie może być, większa niż 600mm) - do 2000g.”
Zmiany w formularzu ofertowym określono w odpowiedzi do pytania nr 7.

Pytanie 4:
Wykonawca wnosi o dookreślenie zapisu pkt. 17 i 18 rozdz. IV opis przedmiotu zamówienia poprzez dodanie po słowie „Reklamację” słów „w obrocie krajowym” oraz po słowie „Termin” słów „w obrocie krajowym”.

Odpowiedź:
Zamawiający wprowadza poprawione zapisy w Rozdziale IV ust. 17 i 18 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).:
„17. Reklamację w obrocie krajowym z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później niż 12 miesięcy od ich nadania.
18. Termin w obrocie krajowym udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.”

Pytanie 5:
Wykonawca wnosi o ujednolicenie zapisu pkt. 6.2 rozdz. IV opis przedmiotu zamówienia którego elementy zawarto w pkt. 6.6.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że w Rozdziale IV SIWZ, tj. w opisie przedmiotu zamówienia nie występują podpunkty 6.2. i 6.6.

Pytanie 6:
W związku z wyrażaniem przez Zamawiającego chęci korzystania z programów rabatowych stosowanych przez Wykonawcy pkt.2 rozdz.XVI opis sposobu obliczania ceny. Wykonawca informuje, że możliwość skorzystania z  stosowanych przez niego taryf specjalnych wiąże się, z koniecznością zrealizowania przez klienta szeregu dodatkowych czynności związanych z przygotowaniem lub opracowaniem przesyłek, oraz nadaniem przez klienta określonego wolumenu w okresie miesiąca kalendarzowego.

Klient ubiegający się o zastosowanie taryfy specjalnej.
W przypadku przesyłek nierejestrowanych poza nadaniem określonego wolumenu wymagane jest:
1) maszynowe nanoszenie adresu, zgodne z Polskimi Normami, gwarantujące jego odczytywanie przez czytnik listowych maszyn rozdzielczych,
2) ostemplowanie przesyłek nierejestrowanych datą nadania (odcisk z maszyny do frankowania) lub umieszczenie napisów informujących o odstąpieniu od ich stemplowania i po uzgodnieniu z Wykonawcą naniesienie daty i miejsca nadania,
3) posortowanie przesyłek nierejestrowanych według kategorii na ekonomiczne i priorytetowe,
4) posortowanie przesyłek nierejestrowanych według kodów pocztowych w zakresie uzgodnionym z Wykonawcą, minimum do drugiej cyfry kodu pocztowego,
5) nadanie przesyłek nierejestrowanych w uzgodnionej z Wykonawcą placówce pocztowej nadawczej,
6) sporządzanie przez nadawcę zestawień ilościowo-wartościowych przesyłek nierejestrowanych, według kategorii, rodzajów gabarytów oraz przedziałów wagowych, zgodnie z cennikiem w dwóch egzemplarzach, z których jeden jest przeznaczony dla pocztowej placówki nadawczej albo przekazanie ich do pocztowej placówki nadawczej przy wykorzystaniu systemu Elektroniczny Nadawca* albo uzgodnionego z Pocztą Polską formatu elektronicznej książki nadawczej,
7) informowanie placówki pocztowej nadawczej o planowanym nadaniu.

W przypadku przesyłek rejestrowanych miejscowych poza nadaniem określonego wolumenu wymagane jest:
1) wydzielanie przez nadawcę w osobny strumień, na etapie nadawania, przesyłek poleconych miejscowych z całej partii nadawanych przesyłek poleconych,
2) sporządzanie przez nadawcę pocztowej książki nadawczej dla przesyłek poleconych miejscowych  (w dwóch egzemplarzach, z których jeden jest przeznaczony dla placówki pocztowej nadawczej) albo przekazanie jej przy wykorzystaniu systemu Elektroniczny Nadawca albo uzgodnionego z Wykonawcą formatu elektronicznej książki nadawczej; pocztowa książka nadawcza nie może obejmować przesyłek innych niż przesyłki polecone miejscowe,
3) przekazanie przesyłek poleconych miejscowych do nadania zgodnie z kolejnością wpisów w pocztowej książce nadawczej.
 
Wykonawca informuje, że rabaty naliczane są niezależnie od siebie.
W związku z powyższym, czy Zamawiający przewiduje  wykonywanie dodatkowych czynności, umożliwiających zastosowanie taryf rabatowych?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż nie wyrażał chęci korzystania z programów rabatowych i nie będzie takiej chęci wyrażał w najbliższej przyszłości.
 
Pytanie 7:
Wykonawca wnosi o modyfikację formularza ofert poprzez:
a/ przesyłki zagraniczne – strefa A rozbicie wagi na przedziały do 50g, od 50 do 100 g, od 100 do 350 g, ,od 350 do 500 g, od 500 do 1000 g, od 1000 do 2000 g oraz usuniecie gabarytów, które nie występują w obrocie zagranicznym
b/ określenie w każdej pozycji zwroty – Formatów zwracanych przesyłek tj. S do 500 g, M do 1000 g, L do 2000 g
c/ określenie w każdej pozycji przesyłek do nadania w obrocie krajowym – Formatów  przesyłek tj. S do 500 g, M do 1000 g, L do 2000 g oraz usuniecie gabarytów.

Odpowiedź:
Zamawiający wprowadza poprawiony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) do pobrania TUTAJ.


W związku z dodatkowym czasem niezbędnym na wprowadzenie zmian w ofercie wynikających z ww. odpowiedzi, Zamawiający zmienia termin składania ofert w postępowaniu, który ustala się następująco:

1. Termin składania ofert: do dnia 10.12.2019 r. do godziny 950
2. Termin otwarcia ofert: dnia 10.12.2019 r. o godz. 1000

 
 
 
Głogów, dnia 05.12.2019 r.

ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA

Zamawiający wprowadza zmiany w treści ogłoszenia o zamówieniu poprzez modyfikację zał. nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). - formularza ofertowego.

Nowy formularz ofertowy do pobrania TUTAJ.
 
 
Głogów, dnia 11.12.2019 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Świadczenie usług pocztowych na potrzeby
Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  29.11.2018 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: zgodnie z art. 4 pkt.8 ustawy  z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 1
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:

POCZTA POLSKA S.A.
RJSP WROCŁAW - WOJEWÓDZTWO
ul. Zygmunta Krasińskiego 1
50-945 Wrocław 


VIII.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:   
Komisja Przetargowa dokonała wyboru jedynej złożonej oferty, spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
 
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »