UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wykonywanie usług transportowych wraz z odbiorem nieczystości ... PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 17.12.2019 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
                                                                                       
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza postępowanie zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych) na:

Wykonywanie usług transportowych wraz z odbiorem nieczystości
z terenów zielonych  administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie




1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)
3.    Materiały dotyczące zamówienia do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl:
3.1.    Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do ogłoszenia)
3.2.    Wykaz wykonanych usług (załącznik nr 2 do ogłoszenia)
3.3.    Wykaz sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia (załącznik nr 3 do ogłoszenia)
3.4.    Projekt umowy (załącznik nr 4 do ogłoszenia)
3.5.    Wykaz podwykonawców (załącznik nr 5 do ogłoszenia)
3.6.    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (załącznik nr 6 do ogłoszenia)
3.7.    Oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorących udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy (Załącznik nr 7 do ogłoszenia).
4.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1. Leszek Drankiewicz – Kierownik ADM „Śródmieście” w Głogowie, tel. 076-853-11-81
4.2. Magdalena Nowicka - Kierownik ADM „Hutnik” w Głogowie, tel. 076-853-11-91
4.2. W sprawach proceduralnych:
Eliza Nowak, Sławomir Sadecki – Dział Techniczny ZGM w Głogowie, tel. 076-853-11-31
5.     Opis przedmiotu zamówienia:
5.1    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług transportowych polegających na zebraniu worków z odpadami z terenów zielonych i ich wywożeniu na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie miasta Głogowa oraz na transporcie osób odpowiedzialnych za utrzymanie porządku na terenach zielonych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.
5.2. Zakres obowiązków Wykonawcy:
-    zapewnienie we własnym zakresie transportu do realizacji zamówienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego wraz z przewozem osób odpowiedzialnych za utrzymanie czystości
-    zbieranie przygotowanych nieczystości,
-    rozładunek nieczystości do kontenerów w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego,
-    transport osób odpowiedzialnych za utrzymanie porządku na terenach zielonych administrowanych przez Zamawiającego.
5.3. Wykonawca powinien posiadać samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton, dostawczy, skrzyniowy, zapewniający przewóz minimum 4 osób.
5.4. Częstotliwość wykonywania usługi:
    - miesiące: I-III oraz XII.2020 - dwa razy w tygodniu
    - miesiące: IV - XI.2020 - cztery razy w tygodniu
5.5. Wykaz adresów ulic - lokalizacji miejsc wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia określa załącznik nr 8 do ogłoszenia
6.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
6.1.        Zestawienie wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług transportowych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wykonywane były należycie. Należy podać wartość usługi/usług, okres jej wykonania, nazwy jednostek organizacyjnych na rzecz których wykonano usługę/usługi.
6.2.    Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
6.3.    Zestawienie sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia.
Wykonawca wykaże, że dysponuje samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton, dostawczym, skrzyniowym, w ilości 1 sztuki, zapewniającym transport minimum 4 osób. Potwierdzeniem będzie wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia środków transportu, którymi dysponuje Wykonawca, zgodnie z złącznikiem nr 3 do ogłoszenia.
6.4.    Kserokopie uprawnień do kierowania samochodem ciężarowym, o którym mowa w ust. 6.3., tj. kserokopia prawa jazdy kategorii B osoby, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia.
6.5.        Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny zamówienia brutto.
6.6.        Podpisane oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorących udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 6 do
6.7.    ogłoszenia.
7.     Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
8.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł,
    słownie: pięćset złotych 00/100
8.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
    b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –  kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
    d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy             z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z             2007 r. Nr 42, poz. 275).
8.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu     składania ofert.
8.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę     wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze     żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta     (poręczyciela).
8.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    oznaczenie postępowania,
c)    określenie przedmiotu postępowania,
d)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
e)    kwotę gwarancji,
f)    termin ważności gwarancji,
g)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.5.    Postanowienia ust. 6.3 oraz ust. 6.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 6.1 lit. b) i ust. 6.1. lit. d)
8.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
8.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
8.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
8.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
c)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9. Kryterium oceny ofert: 100% CENA
10. Zamawiający będzie żądać od wybranego wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości brutto umowy.
11. Oferty należy złożyć do dnia 23.12.2019 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM w Głogowie (II piętro, pok. nr 210)
12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.12.2019 r. o godz. 920  –  w Sali Narad ZGM w Głogowie (II  piętro, pok. nr  214.
13. Termin związania ofertą  – 30 dni.
14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
15. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych.
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.


PLIKI DO POBRANIA: TUTAJ
 
Głogów, dnia 30.12.2019 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wykonywanie usług transportowych wraz z odbiorem nieczystości
z terenów zielonych  administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie

I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  17.12.2019 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 2
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 1
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe „LIVIA” Lidia Michalak
ul. B. Prusa 34, 67-200 Głogów

VIII.          Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:
Zamawiający dokonał wyboru jedynej ważnej oferty, tj. oferty niepodlegającej odrzuceniu, spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
 
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »