UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji ... - Al. Wolności 75 PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 09.06.2020 r.
                 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Mickiewicza 39 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na:

Remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy Al. Wolności 75 w Głogowie

1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy Al. Wolności 75 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701-4  Kodeksu Cywilnego.
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
4.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1    W sprawach technicznych:
- roboty elektryczne: Zastępca Kierownika ADM „Hutnik” ds. technicznych, p. Piotr Furmański
   tel. 76-853-11-94 lub 503-016-288,
- roboty ogólnobudowlane: Kierownik Działu Technicznego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
   w Głogowie, p. Ryszard Sajko, tel. 76-853-11-30
4.2. W sprawach proceduralnych:
Dział Techniczny ZGM w Głogowie (Przetargi)– Eliza Nowak, Sławomir Sadecki  -  tel. 76-853-11-31, fax. 76-853-11-01
5.    Przedmiot zamówienia
5.1.     Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarami robót w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi remontu klatki schodowej (malowanie klatki schodowej, szlifowanie posadzek lastrykowych, remont piwnic oraz malowanie poddasza) oraz wymiany wewnętrznej instalacji elektrycznej w częściach wspólnych (w tym Wewnętrznej Linii Zasilającej – WLZ,  wykonanie głównej tablicy licznikowej TL oraz tablicy administracyjnej TADM) wraz z oświetleniem w nieruchomości przy Al. Wolności 75                            w Głogowie.
5.2.    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają:
5.2.1. Roboty związane z wymianą instalacji elektrycznej:
-    Projekty budowlany wraz z rysunkami (zał. nr 9 do SIWZ)
-    Przedmiar robót (zał. nr 11 do SIWZ)
5.2.2. Roboty związane z remontem klatek schodowych:
-    Przedmiary robót (zał. nr 11a do SIWZ)
Dokumenty, o których mowa w ust. 5.2.1. zostały opracowane przez firmę INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE Roman Janowicz, ul. Rzemieślnicza 30, 64-115 Święciechowa.
Dokumenty, o których mowa w ust. 5.2.2. zostały opracowane przez inż. Jerzego Łuszczyka.
5.3.    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. odrębne oferty na roboty budowlane, odrębne oferty na roboty elektryczne lub oferty na wykonanie obu zadań łącznie.
7.    Termin realizacji zamówienia: do 90 dni od daty podpisania umowy.
8.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  2.500,00 zł - dla każdej części zamówienia,
       (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
Wadium w formach określonych w Rozdziale XII ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
 9.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
9.1.     Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale XI, ust.3 Specyfikacji Istotnych  Warunków Zamówienia.
9.2.     Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty instalacyjne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych w zakresie wymiany, modernizacji lub montażu nowych instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub usługowych.
9.3.     Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w ilości minimum 4, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba, którą dysponuje Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane/t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1202/ oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
9.4.     Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50.000,00 zł brutto.
9.5.     Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
9.6.     Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XII SIWZ.
9.7.    Złożyli oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 12 do SIWZ.
10.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
Zamawiający żąda aby kosztorys dotyczący wymiany instalacji elektrycznej dodatkowo zawierał cenę za ew. oplombowanie urządzeń pomiarowo-rozdzielczych, cenę za wyłączenie napięcia podczas wykonywania czynności montażowych oraz  cenę za załatwienie wszelkich spraw związanych z plombowaniem urządzeń pomiarowo-rozdzielczych.
11.     Oferty należy złożyć do dnia 23.06.2020 r. do godz. 900 w skrzynce podawczej przy wejściu do budynku ZGM w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie.
12.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 23.06.2020 r. o godz. 930 w Sali Konferencyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – I piętro.
Uwaga. W związku z epidemią koronawirusa w Polsce otwarcie ofert odbędzie się bez udziału wykonawców. Protokół z otwarcia ofert w formie skanu będzie udostępniony drogą e-mailową zainteresowanym wykonawcom biorącym udział w postępowaniu.
13.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
14.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
15.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
16.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z  wykonawcami, którzy   złożyli oferty w postępowaniu.
 
PLIKI DO POBRANIA: TUTAJ
 
Głogów, dnia 08.07.2020 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Remont klatki schodowej wraz z wymianą instalacji elektrycznej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy Al. Wolności 75 w Głogowie


I.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy Al. Wolności 75
w Głogowie,  w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.

II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  09.06.2020 r.

III.    Dopuszczone było składanie ofert częściowych:
1.    roboty budowlane
2.    roboty elektryczne

IV.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 - 704 Kodeksu Cywilnego.

V.    Ilość otrzymanych ofert: 3

 (1 oferta dla pierwszej części zamówienia, 2 oferty dla drugiej części zamówienia)

VI.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0

VII.    Ilość ofert odrzuconych: 0

VIII.    Wybór ofert najkorzystniejszych:
1.    Oferta na częściowe zadanie dotyczące robót budowlanych:
FENIX PPUHT S.C.
ul. Kolejowa 24, 59-100 Polkowice

2.    Oferta na częściowe zadanie dotyczące robót elektrycznych:
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE Roman Janowicz
ul. Rzemieślnicza 30, 64-115 Święciechowa


IX.    Uzasadnienie wyboru ofert najkorzystniejszej:   
Po przeprowadzeniu  dodatkowych negocjacji z Wykonawcami biorącymi udział
w postępowaniu, Komisja Przetargowa dokonała wyboru ofert o cenie najniższej dla poszczególnych części zamówienia, spełniających warunki udziału  w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
 
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »