ZGM W GŁOGOWIE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wymiana instalacji elektrycznej ... - ul. Połaniecka 16-24 |
Głogów, dnia 13.07.2020 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Połanieckiej 16-24 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na: Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Połanieckiej 16-24 w Głogowie 1. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Połanieckiej 16-24 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701-4 Kodeksu Cywilnego. 3. SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: 4.1 W sprawach technicznych: Zastępca Kierownika ADM „Hutnik” ds. technicznych, p. Piotr Furmański tel. 76-853-11-94 lub 503-016-288 4.2. W sprawach proceduralnych: Dział Techniczny ZGM w Głogowie (Przetargi)– Eliza Nowak, Sławomir Sadecki - tel. 76-853-11-31, fax. 76-853-11-01 5. Przedmiot zamówienia 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wymiany wewnętrznej instalacji elektrycznej w częściach wspólnych (w tym Wewnętrznej Linii Zasilającej - WLZ) wraz z oświetleniem w nieruchomości przy ul. Połanieckiej 16-24 w Głogowie. 5.2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają: - projekt budowlany wraz z rysunkami (zał. nr 9 do SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 10 do SIWZ) - Przedmiar robót (zał. nr 11 do SIWZ) Dokumenty, o których mowa powyżej zostały opracowane przez firmę „ELNET SERWIS” Maciej Piotrowski, ul. Lwowska 8/15, 59-220 Legnica 5.3. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Termin realizacji zamówienia: do 4 miesięcy od daty podpisania umowy. 8. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Wadium w formach określonych w Rozdziale XII ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale XI, ust.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9.2. Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty instalacyjne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych w zakresie wymiany, modernizacji lub montażu nowych instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub usługowych. 9.3. Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w ilości minimum 4, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba, którą dysponuje Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane/t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1202/ oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 9.4. Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50.000,00 zł brutto. 9.5. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania. 9.6. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XII SIWZ. 9.7. Złożyli oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 12 do SIWZ. 10. Kryterium oceny ofert: 100% cena Zamawiający żąda aby kosztorys dotyczący wymiany instalacji elektrycznej dodatkowo zawierał cenę za ew. oplombowanie urządzeń pomiarowo-rozdzielczych, cenę za wyłączenie napięcia podczas wykonywania czynności montażowych oraz cenę za załatwienie wszelkich spraw związanych z plombowaniem urządzeń pomiarowo-rozdzielczych. 11. Oferty należy złożyć do dnia 24.07.2020 r. do godz. 900 w skrzynce podawczej przy wejściu do budynku ZGM w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie. 12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.07.2020 r. o godz. 910 w Sali Konferencyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – I piętro. Uwaga. W związku z epidemią koronawirusa w Polsce otwarcie ofert odbędzie się bez udziału wykonawców. Protokół z otwarcia ofert w formie skanu będzie udostępniony drogą e-mailową zainteresowanym wykonawcom biorącym udział w postępowaniu. 13. Termin związania ofertą – 60 dni. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny. 16. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. PLIKI DO POBRANIA: TUTAJ
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|