UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Wymiana instalacji elektrycznej ... - ul. Połaniecka 16-24 PDF Drukuj Email
Głogów, dnia 13.07.2020 r.
                 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Połanieckiej 16-24 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na:

Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych  w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Połanieckiej 16-24 w Głogowie

1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Połanieckiej 16-24 w Głogowie,
w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701-4  Kodeksu Cywilnego.
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
4.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1    W sprawach technicznych:
Zastępca Kierownika ADM „Hutnik” ds. technicznych, p. Piotr Furmański
   tel. 76-853-11-94 lub 503-016-288
4.2. W sprawach proceduralnych:
Dział Techniczny ZGM w Głogowie (Przetargi)– Eliza Nowak, Sławomir Sadecki  -  tel. 76-853-11-31, fax. 76-853-11-01
5.    Przedmiot zamówienia
5.1.     Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wymiany wewnętrznej instalacji elektrycznej w częściach wspólnych (w tym Wewnętrznej Linii Zasilającej - WLZ) wraz z oświetleniem w nieruchomości przy  ul. Połanieckiej 16-24 w Głogowie.
5.2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają:
-    projekt budowlany wraz z rysunkami (zał. nr 9 do SIWZ)
-    Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 10 do SIWZ)
-    Przedmiar robót (zał. nr 11 do SIWZ)
Dokumenty, o których mowa powyżej zostały opracowane przez firmę „ELNET SERWIS” Maciej Piotrowski, ul. Lwowska 8/15, 59-220 Legnica
5.3.    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7.    Termin realizacji zamówienia: do 4 miesięcy od daty podpisania umowy.
8.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  2.000,00 zł
       (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Wadium w formach określonych w Rozdziale XII ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
 9.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
9.1.     Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale XI, ust.3 Specyfikacji Istotnych  Warunków Zamówienia.
9.2.     Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty instalacyjne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
    Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych w zakresie wymiany, modernizacji lub montażu nowych instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub usługowych.
9.3.     Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w ilości minimum 4, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba, którą dysponuje Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane/t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1202/ oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
9.4.     Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50.000,00 zł brutto.
9.5.     Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
9.6.     Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XII SIWZ.
9.7.    Złożyli oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 12 do SIWZ.
10.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
Zamawiający żąda aby kosztorys dotyczący wymiany instalacji elektrycznej dodatkowo zawierał cenę za ew. oplombowanie urządzeń pomiarowo-rozdzielczych, cenę za wyłączenie napięcia podczas wykonywania czynności montażowych oraz  cenę za załatwienie wszelkich spraw związanych z plombowaniem urządzeń pomiarowo-rozdzielczych.
11.     Oferty należy złożyć do dnia 24.07.2020 r. do godz. 900 w skrzynce podawczej przy wejściu do budynku ZGM w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie.
12.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 24.07.2020 r. o godz. 910 w Sali Konferencyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – I piętro.
Uwaga. W związku z epidemią koronawirusa w Polsce otwarcie ofert odbędzie się bez udziału wykonawców. Protokół z otwarcia ofert w formie skanu będzie udostępniony drogą e-mailową zainteresowanym wykonawcom biorącym udział w postępowaniu.
13.     Termin związania ofertą  – 60 dni.
14.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
15.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
16.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z  wykonawcami, którzy   złożyli oferty w postępowaniu.
 
 
 PLIKI DO POBRANIA: TUTAJ
 
 
Głogów, dnia 15.09.2020 r.

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA

Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych  w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Połanieckiej 16-24 w Głogowie


I.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Połanieckiej 16-24
w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  13.07.2020 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 - 704 Kodeksu Cywilnego.
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 3
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Ustalenia Komisji Przetargowej:
Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia
29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, ponieważ ceny trzech złożonych ofert przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »