UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU: Likwidacja kolizji przyłącza kablowego nn 0,4 kV ...- ul. Perseusza 13 PDF Drukuj Email

Głogów, dnia 04.09.2020 r.



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843) na:
Likwidacja kolizji przyłącza kablowego nn 0,4 kV przy ul. Perseusza 13
w Głogowie

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem opracowania jest przyłącze kablowe nn-0,4kV (likwidacja kolizji) wraz z szafką złączową typu ZK4a planowanego w terenie dz. nr ewid. 13/2 w m. Głogów ul. Perseusza 13 w związku z planowaną budową dźwigu osobowego.
Zakres zamówienia:
demontaż istniejącej szafki złączowej ZK-3 nr S-836,
montaż szafki złączowej typy ZK4a (nowe złącze nr S-836),
wykonanie przyłącza o dł. 10(13)m kablem typy YAKXS 4x240, poprzez wykonanie mufy na istniejącym przyłączu YAKY 4x240 relacji ST-85 → S-836,
przełożenie istniejącego przyłącza typu YAKY 4x240 relacji istniejąca szafka S-836→ szafka
S-837 do projektowanej nowej szafki złączowej typu ZK4a.
pisemne zgłoszenie faktu zakończenia prac i złożenie w Tauron Dystrybucja S.A. dokumentacji powykonawczej,
wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej wraz uzyskaniem mapy geodezyjnej powykonawczej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej,
przekazanie do eksploatacji Tauron Dystrybucja S.A. wszelkich powstałych w wyniku usunięcia kolizji obiektu - urządzeń, a w szczególności fragmentów sieci elektroenergetycznych,
zdemontowania oraz utylizacji zgodnie z właściwymi przepisami dotyczącymi odpadów - wszelkich pozostałych po usunięciu kolizji elementów sieci oraz uporządkowanie terenu budowy.
Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót Zamawiającego (zał. nr 4 do ogłoszenia).
Wykonanie robót powinno odbyć się w oparciu o dokumentację techniczną, stanowiącą zał. nr 4 do niniejszego ogłoszenia oraz o Warunki Techniczne Usunięcia Kolizji Sieci Elektroenergetycznej (zał. nr 12).
2.Termin realizacji zamówienia: do 1,5 miesiąca od dnia zawarcia umowy
3. Materiały dotyczące zamówienia dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl
3.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
3.2. Projekt budowlany wraz z rysunkami (zał. nr 2 do ogłoszenia)
3.3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 3 do ogłoszenia)
3.4. Przedmiar robót (zał. nr 4 do ogłoszenia)
3.5. Zestawienie wykonanych robót w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (zał. nr 5 do ogłoszenia)
3.6. Projekt umowy (zał. nr 6 do ogłoszenia)
3.7. Wykaz podwykonawców (zał. 7 do ogłoszenia)
3.8. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 8 do ogłoszenia)
3.9. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej (zał. nr 9 do ogłoszenia)
3.10. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych (zał. nr 10 do ogłoszenia)
3.11. Oświadczenie o pozostawianiu lub nie czynnym płatnikiem podatku VAT (zał. nr 11 do ogłoszenia.
3.12. Warunki likwidacji kolizji.
4. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
4.1. W sprawach technicznych
Zastępca Kierownika ds. technicznych ADM „Hutnik” - Piotr Furmański, tel. 76-8531194
4.2. W sprawach proceduralnych: Dział Techniczny (Przetargi) Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej – Eliza Nowak lub Sławomir Sadecki, tel. 76-8531131
5. Kryterium oceny ofert: 100% cena
6. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
6.1.Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
6.2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego (zał. nr 4 do ogłoszenia).
Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
6.3. Zestawienie, z godnie z załącznikiem nr 5 do ogłoszenia, co najmniej 2 robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykaz wykonanych robót w zakresie przebudowy lub wykonania nowych przyłączy kablowych lub tym podobne roboty budowlane w odniesieniu do budownictwa mieszkalnego wielorodzinnego lub budynków użyteczności publicznej.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót etc.)
6.4. Kserokopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane/t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1202/ oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz.U. 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
6.5Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 6 do ogłoszenia
6.6.Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi zgodnie z zał. nr 7 i 8 do ogłoszenia
6.7. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
6.8.Podpisane przez upoważnione osoby ze strony Zamawiającego i Wykonawcy oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie przyszłych robót zgodnie z zał. nr 9 do ogłoszenia
6.9. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
6.10. Podpisane oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych wraz
z oświadczeniami osób biorącymi udział w postępowaniu z ramienia Wykonawcy zgodnie
z zał. nr 10 do ogłoszenia.
6.11. Podpisane oświadczenie o pozostawaniu bądź nie czynny płatnikiem podatku VAT, zagodnie z zał. nr 11 do ogłoszenia
6.12. Dowód wpłaty wadium, o którym mowa w ust. 7.
7.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł,
słownie: pięćset złotych 00/100
7.1.Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr
04 86460008 0000 0000 6392 0003,
b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
c)w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
7.2.Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7.3.Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a) musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b) musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c) musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela).
7.4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie przedmiotu postępowania,
c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d) kwotę gwarancji,
e) termin ważności gwarancji,
f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.5.Postanowienia ust. 7.3 oraz ust. 7.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 7.1 lit. b) i ust. 7.1. lit. d)
7.6.Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
7.7.Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
7.8.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7.12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
7.13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8.Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 10% wartości brutto przedmiotu umowy.
9.Termin związania ofertą: 30 dni
10.Oferty należy złożyć do dnia 11.09.2020 r. do godz. 900 w skrzynce podawczej przy wejściu do budynku ZGM w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie.
11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.09.2020 r. o godz. 910 w Sali Konferencyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – I piętro.
Uwaga. W związku z epidemią koronawirusa w Polsce otwarcie ofert odbędzie się bez udziału wykonawców. Protokół z otwarcia ofert w formie skanu będzie udostępniony drogą e-mailową zainteresowanym wykonawcom biorącym udział w postępowaniu.
12. Termin związania ofertą – 30 dni.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
14.Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w pkt. 3 stronie internetowej
Zamawiającego.


PLIKI DO POBRANIA: TUTAJ
 
 
 Głogów, dnia 16.09.2020 r.

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTĘPOWANIA

prowadzonego zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843) na:


Likwidacja kolizji przyłącza kablowego nn 0,4 kV  przy ul. Perseusza 13
w Głogowie

I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  04.09.2020 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 3
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 1
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Ustalenia Komisji Przetargowej:
Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ jedna z trzech złożonych ofert podlega wykluczeniu, a ceny dwóch pozostałych ofert, spełniających wymagania Zamawiającego oraz niepodlegających odrzuceniu, przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »