UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[30.04.2013] OGŁOSZENIE: Wykonanie projektów wymiany instal. wod.-kan. - Wspólnoty Mieszk. ZGM PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów działający w imieniu n/w Wspólnot Mieszkaniowych ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” na:

Wykonanie projektów budowlanych (dokumentacji techniczno-kosztorysowych) na wymianę instalacji wodnej, kanalizacyjnej, wodno-kanalizacyjnej oraz wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą wodomierzy w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
1.    Zamawiający: wymienione poniżej Wspólnoty Mieszkaniowe w Głogowie, w imieniu których działa   Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
1.1. Wspólnoty Mieszkaniowe, dla których należy opracować dokumentację techniczno-kosztorysową  dotyczącą wymiany instalacji wodnej - poziomy i piony:
    - ul. Połaniecka 16-24
1.2. Wspólnoty Mieszkaniowe, dla których należy opracować dokumentację techniczno-kosztorysową     dotyczącą wymiany instalacji kanalizacyjnej:
- ul. J. i J. Śniadeckich 13-13a
1.3. Wspólnoty Mieszkaniowe, dla których należy opracować dokumentację techniczno-kosztorysową     dotyczącą wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnej:
    - ul. Kamienna Droga 47
    - ul. Dzieci Głogowskich 1
1.4. Wspólnoty Mieszkaniowe, dla których należy opracować dokumentację techniczno-kosztorysową     dotyczącą wymiany instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą wodomierzy na wodomierze z     nakładką radiową:
    - ul. A. Mickiewicza 44
2. Termin realizacji zamówienia: do 40 dni od dnia podpisania umowy dla każdej z w/w Wspólnot     Mieszkaniowych.
3. Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
5.    Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:  www.zgm.glogow.pl:
    5.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
    5.2.    Projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
    5.3.    Wykaz wykonanych dokumentacji techniczno-kosztorysowych w zakresie objętym przedmiotem     zamówienia (zał. nr 3 do ogłoszenia)
    5.4. Wykaz podwykonawców (zał. 4 do ogłoszenia)
    5.5    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
    5.6.    Podstawowe dane budynków objętych przedmiotem zamówienia (zał. nr 6 do ogłoszenia)
6.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
6.1.    Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Piotr Furmański, tel. 076-853-11-30 lub 503-016-288.
  6.2.     Specjalista ds. Technicznych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Grażyna  Zajączkowska, tel. 076-853-11-35
6.3     Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie - Aneta Kluska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31
7.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
7.1. Zestawienie minimum 1 usługi wykonanej w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swym rodzajem usługom stanowiącym     przedmiot zamówienia, tj. polegającej na opracowaniu dokumentacji techniczno-kosztorysowej dotyczącej wymiany instalacji wodnej lub wodno-kanalizacyjnej w budynkach mieszkalnych lub     użytkowych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje, protokoły przekazania i odbioru dokumentacji, etc.)
7.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności     gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6     miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
7.3.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania obiektu budowlanego i kierowania robotami budowlanymi zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
8.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości 500,00 zł,
    słownie: pięćset złotych 00/100
8.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
    b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
    d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
8.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
8.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze     żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta     (poręczyciela).
8.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.5.    Postanowienia ust. 6.3 oraz ust. 6.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 6.1 lit. b) i ust. 6.1. lit. d)
8.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
8.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
8.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
8.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9.    Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wartości brutto umowy.
    Formy oraz termin wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa §7 projektu umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
10.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 10.05.2013 r. do godz. 9:00  w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
    Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do     Wykonawcy bez jej otwierania.
11.    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10.05.2013 r. o godz. 9:45 w Sali Konferencyjnej ZGM przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
12.     Kryterium oceny ofert: 100% cena
13.    Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez
    podawania przyczyny
14.    Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w ust. 5 stronie internetowej
    Zamawiającego.
15.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty (oferty o najniższych cenach).
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »