Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
ADM Hutnik PDF Drukuj Email
  ADMINISTRACJA HUTNIK
 ADRES
ADMINISTRACJI
Image

ul. Norwida 1  67 - 200 Głogów
TELEFON

 76-853-11-90

  
 E- mail admhutnik@zgm.glogow.pl
CZAS
PRACY

 poniedziałek       700 - 1500
 wtorek                700 - 1600  
 środa-piątek       700 - 1500   

WPŁATY

Wpłat bez dodatkowych opłat można dokonywać
w B.S. Głogów ul. Sikorskiego oraz w BS Przemków  punkt kasowy
ul. J.Robotniczej 2 (Galeria Dworcowa)

POGOTOWIE
AWARYJNE

poniedziałek        700 - 1500   tel. 76 853 11 90
poniedziałek      1500 -   700   tel. 536 877 141
wtorek                  700 - 1600   tel.
76 853 11 90
wtorek                1600 -  700   tel. 536 877 141
środa                    700 - 1500   tel.
76 853 11 90
środa                  1500 -  700   tel. 536 877 141
czwartek              700 - 1500   tel.
76 853 11 90
czwartek            1500 - 700   tel. 536 877 141
piątek                   700 - 1500   tel.
76 853 11 90
pt - pon              1500 -   700   tel. 536 877 141

RACHUNKI
BANKOWE

B.S. W GŁOGOWIE
58 8646 0008 0000 0000 6392 0001
(Czynsz - bez prowizji) 
31 86460008 0000 0000 6392 0002
(Inne opłaty - bez prowizji)

B.S. W PRZEMKOWIE (w Galerii Dworcowej)
61 8653 0004 0000 0087 7309 0001
(Czynsz - bez prowizji)
   34 8653 0004 0000 0087 7309 0002
     (Fundusz remontowy - bez prowizji)




ImageADM „Hutnik” zarządza i administruje budynkami komunalnymi, budynkami wspólnot mieszkaniowych i budynkami użyteczności publicznej.

Znaczna część zarządzanych budynków to budynki o dużej powierzchni. Na terenie ADM znajduje się 7 budynków wysokich (wieżowce). Administrowane budynki posadowione są na bardzo rozległym terenie tj. na osiedlu Kopernik, Kościuszki, Hutnik I i II , Piastów, Żarków, Nosocice,  Krzepów, Widziszów, Paulinów. ADM „Hutnik” zarządza 47 budynkami wspólnot mieszkaniowych. Corocznie w pierwszym kwartale odbywają się zebrania wspólnot mieszkaniowych. Przedmiotem zebrań jest :

rozliczenie kosztów nieruchomości za rok poprzedni
• uchwalenie planu gospodarczego
• ustalenie wysokości opłat na pokrycie kosztów nieruchomości wspólnej i opłat za dzierżawę części wspólnej.

 


ZAKRES DZIAŁANIA ADMINISTRACJI DOMÓW MIESZKALNYCH

ADM posiada dokładną znajomość administrowanego terenu, budowli oraz właściwego użytkowania budynków i lokali. Całokształt spraw prowadzonych przez Administrację ma na celu właściwą obsługę mieszkańców, utrzymanie budynków i ich urządzeń w należytym stanie technicznym oraz zapewnienie prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego nieruchomości /posesji/. Prowadzi wszelkie działania w  zakresie technicznej ochrony substancji mieszkaniowej, utrzymania budynków i ich urządzeń w należytym stanie technicznym.



ImageImageImage