UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[02.05.2013] OGŁOSZENIE: Wykonanie proj. termomoderniz. budynków Wsp. Mieszkaniowych ZGM w Głogowie PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów działający w imieniu n/w Wspólnot Mieszkaniowych ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” na:

Wykonanie projektów termomodernizacji budynków Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
1.    Zamawiający: wymienione poniżej Wspólnoty Mieszkaniowe w Głogowie, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
1.1. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 43
1.2. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 38
1.3. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 35
1.4. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 44
1.5. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Kosmonautów Polskich 3-5
1.6. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Staromiejskiej 15
1.7. Wspólnota Mieszkaniowa przy Al. Wolności 32-38
2.    Zakres realizacji zamówienia:
    2.1     Wykonanie projektu budowlanego termomodernizacji budynku wraz ze zmianą kolorystyki             elewacji (5 egzemplarzy)
    2.2.    Wykonanie kosztorysu inwestorskiego (1 egzemplarz) oraz przedmiarów robót (5 egzemplarzy)
    2.3.    Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (5 egzemplarzy)
    2.4.    Wykonanie inwentaryzacji elewacji
    2.5.    Uzyskanie wszelkich uzgodnień formalno-prawnych związanych z wykonaniem zamówienia (w tym         uzyskanie decyzji - pozwolenie na budowę)
3. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy na każdą z części zamówienia.
4. Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego
5.    Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:  www.zgm.glogow.pl:
    5.1.  Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
    5.2.    Projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
      5.3.    Wykaz wykonanych dokumentacji (zał. nr 3 do ogłoszenia)
    5.4.  Wykaz podwykonawców (zał. 4 do ogłoszenia)
    5.5    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
       5.6.  Podstawowe dane budynku niezbędne do realizacji zamówienia (zał. nr 6 do ogłoszenia)
6.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
6.1.Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Piotr Furmański, tel. 076-853-11-30 lub 503-016-288.
6.2 Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie - Aneta Kluska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31
7.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
7.1. Zestawienie minimum 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu projektów termomodernizacji  budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje, protokoły przekazania dokumentów, etc.)
7.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności     gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6     miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
7.3.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do sporządzania projektu architektoniczno-budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
7.4. Opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej   działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty zamówienia brutto.
7.5.    Dowód wniesienia wadium na warunkach określonych w ust. 8.
8.    Każdy Wykonawca składający swoją ofertę zobowiązany jest do wpłacenia wadium w wysokości    500,00 zł,
    słownie: pięćset złotych 00/100
8.1.    Wadium może być wnoszone w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
8.2.    Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
8.3.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
8.4.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.5.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8.6.  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.8. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
8.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9.     Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,        wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości brutto przedmiotu  każdej z umów.
     Formy oraz termin wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa projekt umowy  (zał. nr 2 do ogłoszenia).
10.      Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 10.05.2013 r.  do godz. 9:00  w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do         Wykonawcy bez jej otwierania.
11.  Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10.05.2013 r. o godz. 10:20 w Sali Konferencyjnej ZGM przy
      ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
12.  Kryterium oceny ofert: 100% cena.
13.        Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez
        podawania przyczyny.
14.        Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zawarte zostaną odrębne umowy pomiędzy wybranym Wykonawcą a każdą wspólnotą mieszkaniową:
        CZĘŚĆ I:   Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 43
      CZĘŚĆ II:  Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 38
      CZĘŚĆ III: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 35
      CZĘŚĆ IV: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 44
        CZĘŚĆ V:  Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Kosmonautów Polskich 3-5
  CZĘŚĆ VI: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Staromiejskiej 15
  CZĘŚĆ VII: Wspólnota Mieszkaniowa przy Al. Wolności 32-38
15.      Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w ust. 2 stronie internetowej
      Zamawiającego.
16.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami, którzy       złożyli najkorzystniejsze oferty (oferty o najniższych cenach).
 
 
 

Głogów, 08.05.2013 r.

ODPOWIEDŹ DO ZAPYTANIA W SPRAWIE OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

W odpowiedzi na zapytanie jednego z Wykonawców do ogłoszenia o zamówieniu z dnia 26.04.2013 r. Zamawiający udziela poniższych odpowiedzi.

Pytanie:
Proszę o określenie przedmiotu zamówienia dotyczącego przetargu na wykonanie projektu termomodernizacji budynków Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie gdyż w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) podany jest przedmiot zamówienia:
 1.1. CZĘŚĆ I: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 43
 1.2. CZĘŚĆ II:  Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 38
 1.3.  CZĘŚĆ III: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 35
 1.4. CZĘŚĆ IV: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 44
 1.5. CZĘŚĆ V:  Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Klonowej 7
 1.2.2. CZĘŚĆ VI: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Okrężnej 85
           
Natomiast w załączniku nr6 (PODSTAWOWE DANE BUDYNKÓW OBJĘTYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA) podany jest przedmiot zamówienia:
 I. A. Mickiewicza 43
II. A. Mickiewicza 38
III. A. Mickiewicza 35
IV. A. Mickiewicza 44
V. ul. Kosmonautów Polskich 3-5
VI. ul. Staromiejska 15
VII. ul. Kosmonautów Polskich 3-5

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
 „Wykonanie projektów termomodernizacji n/w budynków Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie:
1.1 Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 43
1.2 Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 38
1.3 Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 35
1.4 Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 44
1.5 Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Kosmonautów Polskich 3-5
1.6 Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Staromiejskiej 15
1.7 Wspólnota Mieszkaniowa przy Al. Wolności 32-38”

W związku z błędami w załączniku nr 1 do ogłoszenia (formularz ofertowy) oraz w załączniku nr 6 (podstawowe dane budynków objętych przedmiotem zamówienia) Zamawiający wprowadza nowe załączniki nr 1 i 6 do ogłoszenia, do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.

Pliki do pobrania:
- zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy.pdf
- zalacznik_nr_6_podst_dane_budynkow.pdf

 
 
Głogów, 06.06.2013 r.
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Wykonanie projektów termomodernizacji budynków Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie

I.    Zamawiający  -  Wspólnoty Mieszkaniowe nieruchomości przy:
1. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 43
2. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 38
3. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 35
4. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 44
5. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Kosmonautów Polskich 3-5
6. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Staromiejskiej 15
7. Wspólnota Mieszkaniowa przy Al. Wolności 32-38

       w imieniu  których  działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  26.04.2013 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe”  na podstawie art. 701 i następne Kodeksu   Cywilnego.
IV.     Ilość otrzymanych ofert: 4
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór najkorzystniejszej oferty:
    Pracownia Audytorska inż. Jacek Stępień
    ul. Bławatna 22, 27-400 Ostrowiec Św.

VIII. Uzasadnienie wyboru:
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty z najniższą ceną, spełniającej warunki udziału
w postępowaniu.
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »