UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[02.05.2013] OGŁOSZENIE: Audyty energet. i remontow. Wsp. Mieszkaniowych ZGM Głogów PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów działający w imieniu n/w Wspólnot Mieszkaniowych ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” na:

Wykonanie audytów energetycznych oraz audytów remontowych budynków Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
1.    Zamawiający: wymienione poniżej Wspólnoty Mieszkaniowe w Głogowie, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
1.1. Wspólnoty Mieszkaniowe, dla których należy opracować audyty energetyczne:
           - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 39
          - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 34
          - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. S. Moniuszki 2
          - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Przemysłowej 15
1.2. Wspólnoty Mieszkaniowe, dla których należy opracować audyty remontowe:
          - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Klonowej 7
          - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Okrężnej 85
2. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy na każdą z części zamówienia.
3. Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego
4.    Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:  www.zgm.glogow.pl:
    4.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
    4.2.    Projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
     4.3.    Wykaz wykonanych audytów energetycznych (części I-IV) i remontowych (części V-VI) (zał. nr 3 do ogłoszenia)
    4.4. Wykaz podwykonawców (zał. 4 do ogłoszenia)
    4.5    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
    4.6.    Podstawowe dane budynków objętych przedmiotem zamówienia (zał. nr 6 do ogłoszenia)
5.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
5.1.Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Piotr Furmański, tel. 076-853-11-30 lub 503-016-288.
5.2 Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie - Aneta Kluska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31
6.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
6.1. Zestawienie minimum 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu audytów energetycznych (części I-IV) lub   remontowych (części V-VI) budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje, protokoły przekazania dokumentów, etc.)
6.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności     gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6     miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
6.3. Opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej   działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty zamówienia brutto.
6.4.    Dowód wniesienia wadium na warunkach określonych w ust. 7.
7.    Każdy Wykonawca składający swoją ofertę zobowiązany jest do wpłacenia wadium w wysokości    300,00 zł,
    słownie: trzysta złotych 00/100
7.1.    Wadium może być wnoszone w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
7.2.    Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
7.3.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
7.4.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.5.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7.6.  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7.8. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
7.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
8.  Kryterium oceny ofert: 100% cena.
9.     Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,        wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości brutto przedmiotu  każdej z umów.
     Formy oraz termin wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa projekt umowy  (zał. nr 2 do ogłoszenia).
10.      Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 10.05.2013 r.  do godz. 9:00  w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do  Wykonawcy bez jej otwierania.
11.  Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10.05.2013 r. o godz. 10:00 w Sali Konferencyjnej ZGM przy
      ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
12.        Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez
        podawania przyczyny.
15.   Kryterium oceny ofert: 100% cena.
16.        Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez
        podawania przyczyny.
17.        Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zawarte zostaną odrębne umowy pomiędzy wybranym Wykonawcą a każdą wspólnota mieszkaniową:
       CZĘŚĆ I:   Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 39
      CZĘŚĆ II:  Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. A. Mickiewicza 34
      CZĘŚĆ III: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. S. Moniuszki 2
      CZĘŚĆ IV: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Przemysłowej 15
      CZĘŚĆ V:  Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Klonowej 7
      CZĘŚĆ VI: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Okrężnej 85
18.        Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w ust. 2 stronie internetowej
        Zamawiającego.
19.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami, którzy       złożyli najkorzystniejsze oferty (oferty o najniższych cenach).
 
 

 Głogów 09.05.2013 r.


                         ODPOWIEDŹ DO ZAPYTANIA DO OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU



W odpowiedzi na zapytanie jednego z Wykonawców do ogłoszenia o zamówieniu z dnia 26.04.2013 r. Zamawiający udziela poniższych odpowiedzi.

Pytanie 1:
Czy w przetargu może uczestniczyć osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej? Rozliczenie następowałoby na podstawie przedstawionego rachunku.
Odpowiedź:
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia  mogą uczestniczyć wyłącznie jednostki prowadzące działalność gospodarczą, czego potwierdzeniem, zgodnie z ust. 6.3. ogłoszenia o zamówieniu jest Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności     gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
 
Pytanie 2:
Czy wszystkie budynki posiadają dokumentację budowlaną (rzuty i przekroje kondygnacji)?
Odpowiedź:
Budynki objęte niniejszym zamówieniem nie posiadają aktualnych inwentaryzacji architektoniczno - budowlanych (rzutów i przekrojów kondygnacji). Zamawiający posiada archiwalną dokumentację w.w. budynków w innym zakresie (np. projekty techniczne wymiany instalacji wodnej, gazowej, antenowej, elektrycznej itp.)

Pytanie 3:
Czy mają Państwo sprecyzowany zakres modernizacji poszczególnych budynków, czy pozostaje to w gestii audytora?
Odpowiedź:
Zakres termomodernizacji wynika z Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu
termomodernizacji i remontów (Dz.U. z 2008 r., 223, poz. 1459 z późn. zm.). Dla budynków przy ul. A. Mickiewicza 34, 39, ul. Przemysłowej 15, St. Moniuszki 2 należy opracować audyty energetyczne obejmujące ocieplenie elewacji i ew. stropodachu lub stropu nad ostatnią kondygnacją (w przypadku dachów o konstrukcji drewnianej i pokryciu dachówkowym) oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych nieruchomości. Dla budynków przy ul. Klonowej 7 i ul. Okrężnej 85,  poza zakresem opracowania opisanym powyżej, należy uwzględnić wymianę pokrycia dachowego.

Pytanie  4:
Jakie jest rozmieszczenie budynków, czy znajdują się blisko siebie?
Odpowiedź:
Budynki rozmieszczone są w różnych częściach miasta Głogowa z wyjątkiem budynków przy ul. A. Mickiewicza 34 i 39, które w sposób oczywisty usytuowane są blisko siebie.

Pytanie 5:
Rozumiem że chodzi o wykonanie tylko i wyłącznie audytów, a nie ekspertyz i projektów.
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga wykonania wyłącznie audytów, bez dodatkowych ekspertyz i projektów.

 
 
Głogów, dn. 28.05.2013 r.
 
                                 INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wykonanie audytów energetycznych oraz audytów remontowych budynków Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


I.    Zamawiający  -  Wspólnoty Mieszkaniowe nieruchomości przy :
            - ul. A. Mickiewicza 39
          - ul. A. Mickiewicza 34
          - ul. S. Moniuszki 2
          - ul. Przemysłowej 15
          - ul. Klonowej 7
          - ul. Okrężnej 85
       w imieniu  których  działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  26.04.2013 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe”  na podstawie art. 701 i następne Kodeksu   Cywilnego.
IV.     Ilość otrzymanych ofert: 7
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór najkorzystniejszej oferty:
    Pracownia Audytorska inż. Jacek Stępień
    27-400 Ostrowiec Św.  ul. Bławatna 22

VIII. Uzasadnienie wyboru:
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty z najniższą ceną za wykonanie zadania, spełniającej warunki udziału w postępowaniu.

 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »