UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[15.05.2013] OGŁOSZENIE: A. Mickiewicza 43 - wymiana instal. elektrycznej wraz z oświetleniem PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 701 i następne Kodeksu Cywilnego) na:

Wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie wymiany WLZ, instalacji elektrycznej oraz oświetlenia w częściach wspólnych budynku mieszkalnego przy ul. A. Mickiewicza 43 w Głogowie
1.     Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od dnia podpisania umowy.
2.  Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej (w tym Wewnętrznej Linii     Zasilającej) w częściach wspólnych     nieruchomości przy ul. A. Mickiewicza 43 w Głogowie
Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót stanowiące załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f,   2g, 2h,2i,2j,2k,2l do niniejszego ogłoszenia.
3.     Materiały dotyczące zamówienia, których złożenia żąda Zamawiający, dostępne są na stronie   internetowej Zamawiającego:  www.zgm.glogow.pl
        3.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
        3.2. Przedmiary robót (zał. nr 2-2l do ogłoszenia)
        3.3.    Projekt budowlany - wykonawczy (zał. nr 3 do ogłoszenia)
        3.4.    Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 4 do ogłoszenia)
        3.5. Zestawienie wykonanych robót w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (zał. nr 5 do             ogłoszenia)
        3.6.    Projekt umowy (zał. nr 6 do ogłoszenia)
        3.7. Zakres prac powierzonych podwykonawcom (zał. 7 do ogłoszenia)
        3.8.  Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 8 do ogłoszenia)
4. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
    4.1. W sprawach technicznych:
        Kierownik Działu Eksploatacyjnego ZGM w Głogowie: Piotr Furmański,     tel. 076-853-11-30
     4.2. W sprawach proceduralnych:     Sekcja lokali i zamówień Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej  –             Aneta Kluska lub Sławomir Sadecki, tel. 76-853-11-31
5.     Kryterium oceny ofert: 100% cena
6.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
7.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    7.1. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z  przedmiarami robót umieszczonymi na stronie            internetowej Zamawiającego (zał. nr 2-2i do ogłoszenia).
       Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
Zamawiający żąda aby pozycja nr 14 i 15 przedmiaru robót dodatkowo zawierała cenę
za oplombowanie urządzeń pomiarowo-rozdzielczych, cenę za wyłączenie napięcia podczas wykonywania czynności montażowych oraz  cenę za załatwienie wszelkich spraw związanych
z oplombowaniem urządzeń pomiarowo-rozdzielczych.
7.2.     Zestawienie, z godnie z załącznikiem nr 5 do ogłoszenia,  co najmniej 2 robót wykonanych w     okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie,     odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom     ogólnobudowlanym w zakresie wymiany instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych,     użytkowych itp.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty     potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie   (referencje, protokoły odbioru     robót etc.)
7.3    Zaparafowany i podpisany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 6 do ogłoszenia
7.4.    Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi     zgodnie z zał. nr 7 i 8 do ogłoszenia
7.5.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń uprawniają do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578 z dn. 16.05.2006 r. z późn. zmianami) wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
7.6. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności     gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6     miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
7.7. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej     w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
7.8. Dowód wniesienia wadium w kwocie i formach określonych w ust. 8.
8.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 800,00 zł,
    słownie: osiemset złotych 00/100
8.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04             86460008 0000 0000 6392 0003,
    b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –                 kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
    d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy         z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z         2007 r. Nr 42, poz. 275).
8.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu     składania ofert.
8.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę     wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze     żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta     (poręczyciela).
8.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.4.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
8.6    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
8.7    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.8.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.10.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.11.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
8.12.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9.    Termin związania ofertą: 30 dni
10.    Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą  wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na warunkach określonych w projekcie umowy – zał. nr 6 do ogłoszenia w wysokości 10% ceny brutto złożonej oferty.
11.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 28.05.2013 r. do godz. 9:00  w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
    Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania.
12.    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28.05.2013 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej ZakładuGospodarki     Mieszkaniowej przy    ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
13.    Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez     podawania przyczyny.
14.Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami biorącymi     udział w postępowaniu.
 
 
Głogów, dn. 29.07.2013 r.


INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

I.    Zamawiający  -  Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Adama Mickiewicza 43 w Głogowie, w imieniu  której  działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  15.05.2013 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podstawie art. 701 i następne Kodeksu   Cywilnego.
IV.     Ilość otrzymanych ofert: 3
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór najkorzystniejszej oferty:
       Instalatorstwo Elektryczne, Pomiary Elektryczne, Automatyka Bogdan Klich
         ul. Ks. Kordeckiego 16, 64-100 Leszno  

IX. Uzasadnienie wyboru:
      Komisja Przetargowa, po przeprowadzeniu dodatkowych negocjacji, dokonała wyboru oferty o najniższej cenie spośród złożonych ofert, spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
 
 
 

Głogów, dn. 20.05.2013 r.

UZUPEŁNIENIE TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

 

W związku z omyłkowym ominięciem w treści ogłoszenia o zamówieniu załączników nr 1,5,6,7,8 Zamawiający wprowadza brakujące załączniki, do pobrania:

 Plik do pobrania: Mickiewicza_43_wymiana_instal_elektr_uzupeln_brak_plikow.zip 

 
 
 

Głogów 24.05.2013 r.

                            ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA DO TREŚCI OGŁOSZENIA


W odpowiedzi na zapytanie jednego z Wykonawców do ogłoszenia o zamówieniu z dnia 15.05.2013 r. Zamawiający udziela poniższych odpowiedzi.

Pytanie 1:
Zgodnie  załączonymi przedmiarami oraz rysunkami dotyczącymi powyższego przetargu należy przyjąć do wyceny oprawy żarowe RS-10 3L 60W, natomiast z projektu budowlano-wykonawczego wynika, iż należny zastosować oprawy typu RS 14L .
 Prosimy o wyjaśnienie, które oprawy należny przyjąć do wyceny
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że obydwie oprawy są podobne. W opisie jest zawarta oprawa RS 14L, a w przedmiarze i rysunkach RS 10L,
Jednakże w opisie projektu napisano iż można użyć innych materiałów, takich jednakże aby tylko miały takie same parametry lub lepsze.
Informujemy zatem, że do wykonania zadania można użyć albo jedną albo drugą oprawę. Mają dokładnie taką samą moc, takie samo źródło, oraz taki sam radar, obydwie są plafonierami natynkowymi, różnią się tylko nieznacznie wyglądem.

Pytanie 2:
Zgodnie z załączonymi przedmiarami wynika, iż  do wykonania są trzy klatki ( przedmiar zał. nr 2, zał. nr 2a, zał. nr 2 b) natomiast z załączonego projektu i rzutów wynika, że 1 klatka. Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że budynek przy ul. A. Mickiewicza 43 w Głogowie jest budynkiem 1-klatkowym. W związku z powyższym do wyceny robót należy przyjąć wyłącznie załącznik nr 2 do ogłoszenia i nie brać pod uwagę błędnie powielonych załączników nr 2a i 2b do ogłoszenia.

Pytanie 3:
Prosimy o wyjaśnienie czy jeżeli  występują rozbieżności miedzy przedmiarami, a projektem, które ilości przyjąć do wyceny?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że nadrzędny jest projekt budowlany, tak więc w przypadku rozbieżności należy przyjąć ilości z projektu budowlanego.

Pytanie 4:
Z załączonego przez Zamawiając przedmiaru wynika , iż należy zamontować 16 szt. opraw RS- 10-3L 60W. Natomiast z rzutów rysunków wynika, iż ma być ich 6 szt.
Odpowiedź:
Informujemy, że w poz. 30 i 29 istotnie podane jest 16 szt. opraw. Jest to pomyłka powinno być 9szt.  W projekcie narysowana jest oprawa. Na każdym piętrze i półpiętrze mamy 4 piętra i parter, oraz cztery półpiętra.

Pytanie 5:
Z rzutów wynika, iż należy zamontować oprawę AVR71 "numer administracyjny" natomiast nie jest ujęta w przedmiarze
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że oprawa AVR71 ujęta jest w przedmiarze robót (załącznik nr 2 do ogłoszenia) w pozycji 31 -  oprawa AVR i Concet.


W związku z koniecznością wprowadzenia ewentualnych zmian przez Wykonawców w ofertach Zamawiający przedłuża termin składania ofert, który ustala się na dzień 03.06.2013 r. do godz. 9:00. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.06.2013 r. o godz. 9:25 w Sali Konferencyjnej ZGM w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 (II piętro, pok. nr 214).


 
 

 

 

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »