UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[10.06.2013] OGŁOSZENIE: Audyt energetyczny oraz projekt termomodernizacji - ul. Sikorskiego 19 PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych) na:

Wykonanie audytu energetycznego oraz projektu termomodernizacji budynku przychodni lekarskiej przy ul. Sikorskiego 19 w Głogowie
 


1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Zakres realizacji zamówienia:
    2.1.    Opracowanie audytu energetycznego budynku przychodni (4 egzemplarze)
    2.2     Wykonanie projektu budowlanego termomodernizacji budynku wraz ze zmianą kolorystyki             elewacji zgodnie z audytem energetycznym, o którym mowa w ust. 2.1. (5 egzemplarzy)
    2.3.    Wykonanie kosztorysu inwestorskiego (1 egzemplarz) oraz przedmiarów robót (5 egzemplarzy)
    2.4.    Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (5 egzemplarzy)
    2.5.    Wykonanie inwentaryzacji elewacji
    2.6.    Uzyskanie wszelkich uzgodnień formalno-prawnych związanych z wykonaniem zamówienia (w tym         uzyskanie decyzji - pozwolenie na budowę)
3. Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
4. Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z  2010 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
5.    Materiały dotyczące zamówienia, których złożenia żąda Zamawiający, dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:  www.zgm.glogow.pl:
    5.1.  Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
    5.2.    Projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
      5.3.    Wykaz wykonanych dokumentacji (zał. nr 3 do ogłoszenia)
    5.4.  Wykaz podwykonawców (zał. 4 do ogłoszenia)
    5.5    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
       5.6.  Podstawowe dane budynku niezbędne do realizacji zamówienia (zał. nr 6 do ogłoszenia)
6.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
6.1. Kierownik ADM „Śródmieście” ZGM w Głogowie – Kazimierz Koleśnik, tel. 076-853-11-81.
6.2 Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie - Aneta Kluska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31
7.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
7.1. Zestawienie minimum 2 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu audytów energetycznych, projektów termomodernizacji  budynków użytkowych lub mieszkalnych wielorodzinnych itp. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje, protokoły przekazania dokumentów, itp.)
7.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności     gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6     miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
7.3.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do sporządzania projektu architektoniczno-budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
7.4. Opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej   działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty zamówienia brutto.
7.5.    Dowód wniesienia wadium na warunkach określonych w ust. 8.
8.    Każdy Wykonawca składający swoją ofertę zobowiązany jest do wpłacenia wadium w wysokości    500,00 zł,
    słownie: pięćset złotych 00/100
8.1.    Wadium może być wnoszone w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
8.2.    Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
8.3.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
8.4.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.5.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8.6.  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.8. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
8.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9.     Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,        wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości brutto przedmiotu  każdej z umów.
     Formy oraz termin wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa projekt umowy  (zał. nr 2 do ogłoszenia).
10.      Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 19.06.2013 r.   do godz. 9.00  w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do         Wykonawcy bez jej otwierania.
11.  Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19.06.2013 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM przy
      ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
12.  Kryterium oceny ofert: 100% cena.
13.      Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w ust. 5 stronie internetowej
      Zamawiającego.
 

 
Głogów, dn. 24.06.2013 r.


INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

I.    Zamawiający  -  Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  03.06.2013 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe”  na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy -Pzp
IV.     Ilość otrzymanych ofert: 3
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII. Ustalenia Komisji Przetargowej:
Komisja Przetargowa unieważniła postępowanie z powodu cen ofert, przekraczających wartość jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania.
 
 
 
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »