UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[27.01.2015] OGŁOSZENIE: Remont schodów wewnętrznych w budynku przy Pl. 1000-lecia 5 PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości przy Plac 1000-lecia 5 w Głogowie zaprasza do składania ofert na:

Remont schodów wewnętrznych w budynku przy Pl. 1000-lecia 5 w Głogowie

1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy Plac 1000-lecia 5 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
2.    Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego.
3.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych:
   Pracownicy Sekcji Obsługi Technicznej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, tel. 76-853-11-35
- w sprawach proceduralnych:
   Sławomir Sadecki  tel. 076-853-1131, fax.0 76-853-11-01
4.    Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi.
5.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
6.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7.    Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy
8.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
8.1.  Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
8.2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z  przedmiarem robót umieszczonym na stronie internetowej          Zamawiającego (zał. nr 2 do ogłoszenia).
    Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
8.3.   Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 3 do ogłoszenia
8.4.  Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi zgodnie z zał. nr 4
i 5 do ogłoszenia
8.5. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
8.6.  Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
9.    Kryterium oceny ofert: 100% cena
10.    Oferty należy złożyć do dnia 05.02.2015 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
11.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 05.02.2015 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
12.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
13.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
15.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
16.    Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami.


PLIKI DO POBRANIA

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »