UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[19.02.2015] OGŁOSZENIE: Remont chodnika wzdłuż nieruchomości przy ul. Wita Stwosza 6a-6d PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na:

Remont nawierzchni chodnika wzdłuż nieruchomości przy ul. Wita Stwosza 6a - 6d w Głogowie
1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146, 1232)
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl .
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych
   Andrzej Świątkowski, tel. 76-853-11- 36 lub 503-016-179
- w sprawach proceduralnych:
   Izabela Chwasta, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej:
- roboty rozbiórkowe istniejącego chodnika wraz podejściami schodowymi, poręczami itp.,
- wykonanie nowego chodnika z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie nowych schodów,
- wymiana balustrad
- malowanie rur i elementów metalowych.
    5.2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót (zał. nr 9 do SIWZ) opracowany przez Starszego Referenta ds. Technicznych ZGM w Głogowie - p. Andrzeja Świątkowskiego.
5.3. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy.
7.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1.500,00 zł
         słownie: jeden tysiąc pięć  złotych 00/100
    Warunki oraz formy wniesienia wadium określa Rozdział XII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
 9.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
9.1.    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3.
9.2.    Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie min. 2 robót polegających na wymianie lub wykonaniu chodników, placów lub innych terenów utwardzonych.
9.3.    Dysponują min. 5 pracownikami, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
    Wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikami do realizacji zamówienia w ilości powyżej określonej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
9.4.     Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum oferowanej kwoty brutto.
9.5.    Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny brutto oferty
9.7.    Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale X SIWZ.
10.      Kryterium oceny ofert: 100% cena    
11.     Oferty należy złożyć do dnia 02.03.2015 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
12.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.03.2015 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
14.   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
15.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.   Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
18.    Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
 
 
 Głogów, dn. 26.02.2015 r.                                  
    
ZMIANA TREŚCI SIWZ ORAZ ZMIANA TERMINU OTWARCIA OFERT
w postępowaniu prowadzonym w trybie „zapytania ofertowego” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy
z dn. 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych  na
Remont nawierzchni chodnika wzdłuż nieruchomości przy ul. Wita Stwosza 6a - 6d w Głogowie


W związku z nieujęciem w ogłoszonym postępowaniu robót budowlanych w zakresie wykonania podbudowy z kruszyw naturalnych pod nowy chodnik, Zamawiający wprowadza zmiany w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z Rozdziałem IX ust. 5 SIWZ.
Wprowadza się nowy przedmiar robót DO POBRANIA TUTAJ

Z uwagi na dodatkowy czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach Wykonawców w związku z załączeniem dodatkowego przedmiaru robót, Zamawiający przedłuża termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, który ustala się na dzień 04.03.2015 r. do godz. 9:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.03.2015 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie.
 

 
Głogów, dn. 19.03.2015 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  17.02.2015 r.
III.   Tryb udzielenia zamówienia: art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 5
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
„L & P” Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Odrzańska 7, Serby,  67-200 Głogów

VIII.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:    
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o najniższej cenie spośród złożonych ofert, spełniającej warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego.
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »