UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[30.04.2015] OGŁOSZENIE: A. Mickiewicza 35 - termomodernizacja PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Adama Mickiewicza 35 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na:

Termomodernizacja wraz ze zmianą kolorystyki elewacji oraz wykonanie świadectwa energetycznego budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Adama Mickiewicza 35  w Głogowie

 

 1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Adama Mickiewicza 35 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 K.C. i następne
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
4.    4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych
   Andrzej Świątkowski, tel. 076-853-11- 36 lub 503-016-179
- w sprawach proceduralnych:
   Izabela Chwasta, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót  oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej:
-    wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku,
-    wykonanie ocieplenia stropu nad nieogrzewaną piwnicą,
-    wymiana starej stolarki okiennej,
-    wykonanie opaski wokół budynku,
-    przełożenie rur spustowych,
-    umieszczenie zwodow pionowych instalacji odgromowej pod warstwą projektowanej izolacji termicznej w rurkach z twardego PCV,
-    wykonanie kolorystyki elewacji budynku zgodnie z projektem kolorystyki,
-    prace towarzyszące,
-    wykonanie świadectwa (certyfikatu) energetycznego po zakończeniu procesu termomodernizacji.
5.2.    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane przez Pracownia Audytorska inż. Jacek Stępień, ul. Bławatna 22 27-400 Ostrowiec Św.: załączniki nr 9, 10, 11 do SIWZ
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin realizacji zamówienia: do 4 miesięcy od dnia rozpoczęcia robót.
9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  3.000,00 zł
       (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Wadium w formach określonych w Rozdziale XI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1.     Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale X, ust.3 Specyfikacji Istotnych  Warunków Zamówienia.
10.2.     Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym     stanowiącym przedmiot zamówienia.
        Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 3 robót     odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom polegającym na     docieplaniu ścian budynków mieszkalnych wielorodzinnych metodą lekką – mokrą o łącznej powierzchni docieplenia nie mniejszej niż 500 m2 dla każdej z wyszczególnionych robót.
10.3.     Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
10.4.     Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od     odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
10.5.     Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający     wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie     zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego,ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać     warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
10.6.     Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego.
        Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2-dniowym wyprzedzeniem
10.7.     Posiadają aktualny certyfikat jednego z następujących systemów docieplenia: „BAUMIT”, „MITECH”, „KABE-THERM” lub „DRYVIT”.
10.8.     Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ.
11.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
12.     Oferty należy złożyć do dnia 11.05.2015 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
13.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.05.2015 r. o godz. 9:30 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
14.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
15.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
18.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami, którzy   złożyli     oferty w postępowaniu.

Pliki do pobrania TUTAJ

Głogów, dn. 18.05.2015 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

I.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Adama Mickiewicza 35 w Głogowie, w imieniu  której  działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  28.04.2015 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 701 - 704 Kodeksu   Cywilnego.
IV.    Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego:  EL - PN / 10 /2015
V.    Ilość otrzymanych ofert: 2
VI.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VII.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VIII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
          Tomasz Mrozicki, Jaczów, ul. Ogrodowa 1A, 67-200 Głogów
IX.    Ustalenia Komisji Przetargowej:    
Po przeprowadzeniu dodatkowych ustnych negocjacji z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o najniższej cenie, spełniającej warunki udziału  w postępowaniu określone przez Zamawiającego.

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »