UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[28.05.2015] OGŁOSZENIE: Al. Wolności 81 - termomodernizacja z remontem balkonów PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy Al. Wolności 81 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na:

Termomodernizacja wraz ze zmianą kolorystyki elewacji oraz remontem balkonów budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy Al. Wolności 81
w Głogowie

 

1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy Al. Wolności 81 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 K.C. i następne
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
4.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1    W sprawach technicznych:
Pracownicy Sekcji Obsługi Technicznej ZGM w Głogowie - tel. 76-853-11-36 lub 76-853-11-35
4.2    W sprawach proceduralnych:
Sekcja Lokali i Zamówień ZGM w Głogowie - Izabela Chwasta, Sławomir Sadecki  - tel. 076-853-11-31,
fax.0 76-853-11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót  oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej:
-    wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą Bezspoinowego Systemu Ociepleń (BSO):
    BAUMIT, MITECH, DRYVIT lub KABE-THERM wraz z wykonaniem kolorystyki budynku,
-    wykonanie kolorystyki elewacji budynku zgodnie z projektem kolorystyki
-    docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,
-    wymiana okien piwnicznych,
-    montaż nowych obróbek blacharskich, podokienników,
-    wymiana kratek nawiewnych pod oknami kuchennymi,
-    wymiana obróbek blacharskich daszku nad wejściem do budynku,
-    remont balkonów wraz z obróbkami blacharskimi płyt balkonowych,
-    wykonanie opaski wokół budynku,
-    remont muru oporowego przy zejściu do piwnic,
-    wykonanie certyfikatu (świadectwa) energetycznego budynku po zakończeniu procesu termomodernizacji
5.2    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez Pracownię Audytorską inż. Jacek Stępień, ul. Kilińskiego 49L, 27-400 Ostrowiec Św: załączniki nr 9, 10, 11 do SIWZ
5.3    Uwaga. Zamawiający wymaga sporządzenia i załączenia do oferty 2 kosztorysów ofertowych wykonanych na podstawie przedmiaru robót (zał.nr 9 do SIWZ):
5.3.1.    I kosztorys ofertowy - termomodernizacja budynku z robotami towarzyszącymi - poz. 1-66 oraz poz. 84-90 przedmiaru robót
5.3.2.    II kosztorys ofertowy - remont balkonów - poz.67-83 przedmiaru robót
5.4    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
7.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8.    Termin realizacji zamówienia: do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy
9.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  2.000,00 zł
       (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Wadium w formach określonych w Rozdziale XI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1.     Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale X, ust.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
10.2.     Wykonali w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym     stanowiącym przedmiot zamówienia.
        Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót     odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom polegającym na     docieplaniu ścian budynków mieszkalnych wielorodzinnych metodą lekką – mokrą o łącznej powierzchni docieplenia nie mniejszej niż 1000 m2.
10.3.     Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
10.4.     Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od     odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
10.5.     Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający     wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie     zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego,    ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać     warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
10.6.     Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego.
        Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2-dniowym wyprzedzeniem
10.7.     Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ.
11.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
12.     Oferty należy złożyć do dnia 12.06.2015 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
13.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.06.2015 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
14.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
15.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.    Wykonawca ponosi również koszt wynikający z ewentualnych czynności niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.:
     - w ramach prac na elewacji, prac z podnośnika: zajęcie pasa drogowego, terenu „obcego”,
18.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
19.     Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu.

Pliki do pobrania TUTAJ

 Głogów, dn. 04.08.2015 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów, działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy Alei Wolności 81 w Głogowie.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  28.05.2015 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podst. art. 701 Kodeksu Cywilnego i następne.
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 3
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Ustalenia Komisji Przetargowej:    
Komisja Przetargowa unieważnia postępowanie, ponieważ cena najniższej oferty przekracza środki jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania.

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »