OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy Al. Wolności 81 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na:
Termomodernizacja wraz ze zmianą kolorystyki elewacji oraz remontem balkonów budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy Al. Wolności 81 w Głogowie
1. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy Al. Wolności 81 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów. 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 K.C. i następne 3. SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: 4.1 W sprawach technicznych: Pracownicy Sekcji Obsługi Technicznej ZGM w Głogowie - tel. 76-853-11-36 lub 76-853-11-35 4.2 W sprawach proceduralnych: Sekcja Lokali i Zamówień ZGM w Głogowie - Izabela Chwasta, Sławomir Sadecki - tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01 5. Opis przedmiotu zamówienia: 5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej: - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku metodą Bezspoinowego Systemu Ociepleń (BSO): BAUMIT, MITECH, DRYVIT lub KABE-THERM wraz z wykonaniem kolorystyki budynku, - wykonanie kolorystyki elewacji budynku zgodnie z projektem kolorystyki - docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, - wymiana okien piwnicznych, - montaż nowych obróbek blacharskich, podokienników, - wymiana kratek nawiewnych pod oknami kuchennymi, - wymiana obróbek blacharskich daszku nad wejściem do budynku, - remont balkonów wraz z obróbkami blacharskimi płyt balkonowych, - wykonanie opaski wokół budynku, - remont muru oporowego przy zejściu do piwnic, - wykonanie certyfikatu (świadectwa) energetycznego budynku po zakończeniu procesu termomodernizacji 5.2 Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez Pracownię Audytorską inż. Jacek Stępień, ul. Kilińskiego 49L, 27-400 Ostrowiec Św: załączniki nr 9, 10, 11 do SIWZ 5.3 Uwaga. Zamawiający wymaga sporządzenia i załączenia do oferty 2 kosztorysów ofertowych wykonanych na podstawie przedmiaru robót (zał.nr 9 do SIWZ): 5.3.1. I kosztorys ofertowy - termomodernizacja budynku z robotami towarzyszącymi - poz. 1-66 oraz poz. 84-90 przedmiaru robót 5.3.2. II kosztorys ofertowy - remont balkonów - poz.67-83 przedmiaru robót 5.4 Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Termin realizacji zamówienia: do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy 9. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Wadium w formach określonych w Rozdziale XI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium). 10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 10.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale X, ust.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10.2. Wykonali w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom polegającym na docieplaniu ścian budynków mieszkalnych wielorodzinnych metodą lekką – mokrą o łącznej powierzchni docieplenia nie mniejszej niż 1000 m2. 10.3. Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 10.4. Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto. 10.5. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania. 10.6. Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego. Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2-dniowym wyprzedzeniem 10.7. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ. 11. Kryterium oceny ofert: 100% cena 12. Oferty należy złożyć do dnia 12.06.2015 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro) 13. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.06.2015 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro) 14. Termin związania ofertą – 30 dni. 15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 17. Wykonawca ponosi również koszt wynikający z ewentualnych czynności niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.: - w ramach prac na elewacji, prac z podnośnika: zajęcie pasa drogowego, terenu „obcego”, 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny. 19. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Pliki do pobrania TUTAJ Głogów, dn. 04.08.2015 r.
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
I. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów, działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej przy Alei Wolności 81 w Głogowie. II. Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia 28.05.2015 r. III. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podst. art. 701 Kodeksu Cywilnego i następne. IV. Ilość otrzymanych ofert: 3 V. Ilość wykonawców wykluczonych: 0 VI. Ilość ofert odrzuconych: 0 VII. Ustalenia Komisji Przetargowej: Komisja Przetargowa unieważnia postępowanie, ponieważ cena najniższej oferty przekracza środki jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania. |
|