UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[22.07.2015] OGŁOSZENIE: Perseusza 13 - reemont pomieszczeń WC dla potrzeb osób niepełnospr. PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie oraz Stowarzyszenie dla Dzieci i Młodzieży „SZANSA” w Głogowie ogłaszają postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423) na:

Wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie remontu pomieszczeń WC w Ośrodku dla Dzieci i Młodzieży „SZANSA” przy ul. Perseusza 13 w Głogowie i dostosowanie ich do potrzeb osób niepełnosprawnych

 

1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów, działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów oraz Stowarzyszenie dla Dzieci i Młodzieży „SZANSA” przy
ul. Perseusza 13 w Głogowie.
2.    Opis przedmiotu zamówienia:
2.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie demontażu istniejącej i montażu nowej armatury sanitarnej, płytek ceramicznych i innego wyposażenia w pomieszczeniach sanitarnych (część pomieszczenia umywalni i część pomieszczenia WC) w Ośrodku dla Dzieci i Młodzieży „SZANSA” zlokalizowanym budynku użytkowym przy ul. Perseusza 13 w Głogowie.
2.2.    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót (zał. nr 2 do ogłoszenia)
2.3.    Wykonawca jest zobowiązany przekazać zdemontowany wodomierz do punktu skupu złomu i rozliczyć     się finansowo z Zamawiającym.
2.4.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu     zamówienia w zależności od otrzymanych lub posiadanych środków finansowych.
2.5.    Materiały dotyczące niniejszego zamówienia umieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl
3. Termin realizacji zamówienia: do 40 dni od dnia podpisania umowy.
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
    4.1.     W sprawach technicznych
            Andrzej Świątkowski, tel. 76-853-11-33 lub 503-016-179
4.2.     W sprawach proceduralnych:
       Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-1131, fax.0 76-853-11-01
5.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    5.1.    Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
5.2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z  przedmiarem robót umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego (zał. nr 2 do ogłoszenia).
       Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
5.3.     Zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia,  co najmniej 2 robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie,     odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykaz wykonanych robót ogólnobudowlanych w zakresie remontu pomieszczeń sanitarnych (wykonane roboty budowlane lub instalacyjne) w budynkach mieszkalnych lub usługowych.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty     potwierdzające, że roboty zostały wykonane     należycie   (referencje, protokoły odbioru robót etc.).
5.4    Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 4 do ogłoszenia
5.5.    Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi     zgodnie z zał. nr 5 i 6 do ogłoszenia
5.6.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ oraz Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
5.7. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności     gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6     miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
5.8. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej     w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
5.9. Dowód wniesienia wadium, o którym mowa w ust. 6
6.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł,
    słownie: jeden tysiąc złotych 00/100
6.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr
04 86460008 0000 0000 6392 0003,
    b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –     kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
    d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z         2007 r. Nr 42, poz. 275).
6.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze     żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta     (poręczyciela).
6.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6.5.    Postanowienia ust. 6.3 oraz ust. 6.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 6.1 lit. b) i ust. 6.1. lit. d)
6.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
6.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
6.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
6.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
6.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7.    Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 10% wartości brutto     przedmiotu umowy.
8.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
9.     Oferty należy złożyć do dnia 03.08.2015 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.08.2015 r. od godz. 9:30  w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
11. Termin związania ofertą  – 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Pliki do pobrania TUTAJ

Głogów, dn. 04.08.2015 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów, działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów oraz Stowarzyszenie dla Dzieci i Młodzieży „SZANSA” przy ul. Perseusza 13 w Głogowie.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  02.07.2015 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz
z 2014 r. poz. 423)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 1
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
Przedsiębiorstwo usług Budowlanych BUDREM Sp. z o.o.
Łagoszów Wielki 14a, 59-160 Radwanice

VIII.    Ustalenia Komisji Przetargowej:    
Komisja Przetargowa dokonała wyboru jedynej złożonej oferty.

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »