UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[31.07.2015] OGŁOSZENIE: Paulinów 1 - rozbiórka budynku PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na:

Wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku przy ul. Paulinów 1 w Głogowie

 

1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146, 1232)
3.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych
   Andrzej Świątkowski, tel. 76-853-11- 36 lub 503-016-179
- w sprawach proceduralnych:
   Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01
4.    Opis przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją technicznych warunków wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej:
- rozbiórka pokrycia dachowego i elementów dachu z odzyskaniem elementów,
- rozbiórka konstrukcji dachu,
- rozbiórka stropu,
- rozbiórka ścian,
- rozbiórka fundamentów i posadzek,
- uprzątnięcie terenu.
- zasypanie rozbiórki piaskiem i humusem.
Uwaga! Zamawiający żąda aby elementy pokrycia dachu tj. dachówka, ławy kominiarskie, właz dachowy, rynny i rury spustowe zostały rozebrane w sposób umożliwiający ich odzyskanie i ponowne wykorzystanie.
    4.2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają:
    - projekt budowlany - zał. nr 3 do ogłoszenia
    - specyfikacja technicznych warunków wykonania i odbioru robót - zał. nr 4 do ogłoszenia
    - przedmiar robót - zał. nr 5 do ogłoszenia
    Dokumenty, o których mowa powyżej zostały opracowane przez Pracownię Architektoniczną „PROJEKT”, ul. Starowałowa 3, 67-200 Głogów.
4.3. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
4.4. Materiały dotyczące zamówienia do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl.
5.    Termin realizacji zamówienia: do 45 dni od dnia podpisania umowy.
6.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 700,00 zł
         słownie: siedemset  złotych 00/100
6.1        Wadium może być wnoszone w następujących formach
-    w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
-    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych
-    w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
6.2        Powyższe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć w ofercie dowód wpłaty wadium).
6.3        Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
-    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji,
-    musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji,
-    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
-    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela),
6.4        Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
6.5        Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
6.6        Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6.7        Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13
6.8        Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.9        Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6.10    Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez     Zamawiającego.
6.11    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
6.12    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
-    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
-    nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
7.1        Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
7.2        Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej placu budowy zgodnie z zał. nr 2 do ogłoszenia
7.3        Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z  przedmiarem robót umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego (zał. nr 5 do ogłoszenia).
Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
7.4        Zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do ogłoszenia,  co najmniej 2 robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykaz wykonanych robót ogólnobudowlanych lub rozbiórkowych budynków mieszkalnych, użytkowych i innych obiektów budowlanych.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót etc.).
7.5        Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 7 do ogłoszenia
7.6        Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi zgodnie z zał. nr 8 i 9 do ogłoszenia
7.7        Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)
7.8        Kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
7.9        Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
7.10    Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
7.11    Dowód wniesienia wadium, o którym mowa w ust. 6
8.    Kryterium oceny ofert: 100% cena
9.    Oferty należy złożyć do dnia 11.08.2015 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
10.    Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.08.2015 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
11.    Termin związania ofertą  – 30 dni.
12.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
13.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14.    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
15.    Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.


Pliki do pobrania TUTAJ

 

Głogów, dn. 09.09.2015 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  30.07.2015 r.
III.    Tryb prowadzenia postępowania: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146, 1232)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 2
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Ustalenia Komisji Przetargowej:   
Komisja Przetargowa unieważnia postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
 

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »