UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[04.08.2015] OGŁOSZENIE: Poczdamska 1 - wymiana okien w pomieszcz. biurowych PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na:

Wymiana okien w pomieszczeniach biurowych przy ul .Poczdamskiej 1 w Głogowie

 

1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146, 1232)
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl .
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych
   Andrzej Świątkowski, tel. 76-853-11- 36 lub 503-016-179
- w sprawach proceduralnych:
   Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi.
    5.2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót (zał. nr 9 do SIWZ) opracowany przez Starszego Referenta ds. Technicznych ZGM w Głogowie - p. Andrzeja Świątkowskiego.
5.3. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Termin realizacji zamówienia: do 90 dni od dnia podpisania umowy.
7.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł
         słownie: dwa tysiące złotych 00/100
    Warunki oraz formy wniesienia wadium określa Rozdział XII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
8.       Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 10% wartości brutto        przedmiotu umowy.
 9.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
9.1.    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3.
9.2.    Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie min. 2 robót polegających na wymianie stolarki okiennej.
9.3.    Dysponują min. 5 pracownikami, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
    Wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikami do realizacji zamówienia w ilości powyżej określonej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
9.4.     Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum oferowanej kwoty brutto.
9.5.    Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny brutto oferty
9.7.    Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale X SIWZ.
10.      Kryterium oceny ofert: 100% cena   
11.     Oferty należy złożyć do dnia 17.08.2015 r. do godz. 9:00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
12.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.08.2015 r. o godz. 9:10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
14.   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
15.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.   Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
18.    Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.

Pliki do pobrania TUTAJ

Głogów, dn. 24.08.2015 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA                                    


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  03.08.2015 r.
III.   Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 1
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
Firma Handlowo-Usługowa GRANAT Tomasz Granat
ul. Długa 42, 67-200 Głogów

VIII.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:    
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o najniższej cenie spośród złożonych ofert, spełniającej warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego.

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »