UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[07.08.2015] OGŁOSZENIE: Remont dachu wraz z wykonaniem wentylacji nawiewnej ... - ul. Okrężna 5 PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości przy ul. Okrężnej 5 w Głogowie ogłasza przetarg nieograniczony na:

Remont dachu wraz z wykonaniem wentylacji nawiewnej na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Okrężnej 5 w Głogowie


1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Okrężnej 5, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
2.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 K.C. i następne
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
4.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
4.1. W sprawach technicznych:
Starszy Referent ds. Technicznych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Andrzej Świątkowski - tel. 76-853-11-36, tel. kom. 503016179
4.2. W sprawach proceduralnych: Izabela Szocińska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-1131,
fax.0 76-853-11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną szczegółową, przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie remontu dacu.
5.2.    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót.
5.3.    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
5.4.    Zgłoszenie zajęcia i poniesienie opłaty za zajęcie pasa drogowego w czasie trwania robót budowlanych należy do Wykonawcy.
6.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
7.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8.    Termin realizacji zamówienia: do 90 dni od daty podpisania umowy.
9.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Wadium w formach określonych w Rozdziale XI ust. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
10.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
10.1    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w Rozdziale X, ust.3 Specyfikacji Istotnych      Warunków Zamówienia.
10.2    Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym     stanowiącym przedmiot zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 3 robót w zakresie     wymiany pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej lub cementowej o powierzchni wymienionej połaci dachowej minimum 400 m2 dla każdej z wyszczególnionych robót.
10.3    Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
10.4    Posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową od     odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej       działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
10.5    Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający     wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie     zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego,     ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać     warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów     dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
10.6    Dokonali wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia potwierdzonej stosownym dokumentem podpisanym przez Wykonawcę i upoważnioną osobę z ramienia Zamawiającego.
Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2-dniowym wyprzedzeniem
10.7    Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ.
11.    Kryterium oceny ofert: 100% cena
12.        Oferty należy złożyć do dnia 17.08.2015 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
13.        Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.08.2015 r. o godz. 9.30 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
14.        Termin związania ofertą  – 30 dni.
15.        Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16.        Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.        Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
18.        Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wybranymi wykonawcami.


Pliki do pobrania TUTAJ

 Głogów, dn. 04.09.2015 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

I.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Okrężnej 5  w Głogowie,
w imieniu  której  działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  07.08.2015 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie art. 701 - 704 Kodeksu   Cywilnego.
IV.     Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego:  EL - PN/ 25 /2015
V.     Ilość otrzymanych ofert: 4
VI.     Ilość wykonawców wykluczonych: 1
VII.     Ilość ofert odrzuconych: 0
VIII. Wybór oferty najkorzystniejszej:
    SOBOTA Sp. z o.o.
    ul. Elektryczna 7a, 67-200 Głogów

IX.     Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:    
        Po przeprowadzeniu negocjacji z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu Komisja Przetargowa wybrała ofertę o najniższej cenie spośród złożonych ofert, spełniającą warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »