UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[02.10.2015] OGŁOSZENIE: Obsługa bankowa ZGM i Wspólnot Mieszkaniowych administr. przez ZGM w Głogow PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423) na:

Wykonywanie usług w zakresie prowadzenia kompleksowej obsługi bankowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie oraz Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
1. Opis przedmiotu zamówienia
    1.1. Kompleksowa obsługa bankowa obejmuje:
a)    otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy specjalnych, w tym rachunków związanych z rozliczeniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej,
b)    otwarcie i prowadzenie rachunku pomocniczego z udostępnieniem usługi przelewów płatności masowych na 12000 kont,
c)    przyjmowanie wpłat gotówkowych na prowadzone rachunki,
d)    dokonywanie wypłat gotówkowych,
e)    wydawanie codziennie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi oraz potwierdzeniem sald,
f)    wydawanie blankietów czeków gotówkowych (książeczki czekowej),
g)    możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb,
h)    potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych,
i)    realizację zleceń płatniczych – przelewów na rachunki prowadzone w innych bankach oraz banku prowadzącym obsługę rachunku, przekazywanych w formie elektronicznej oraz papierowej, przy czym zlecenia płatnicze złożone do godziny 14-tej realizowane powinny być w tym samym dniu, zaś przelewy złożone po tej godzinie zostaną przekazane do realizacji najpóźniej w następnym dniu roboczym,
j)    dokonywanie zestawienia operacji na rachunkach na zakończenie dnia i udostępnianie tego zestawienia w formie wyciągu bankowego w dniu następnym do godz. 11-tej,
k)    możliwość deponowania środków na lokatach terminowych,
l)    przeksięgowanie w dniach 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych na rachunek bieżący Zamawiającego,
m)    wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego oraz innych czynności bankowych np. zmiana karty wzorów podpisów itp.
    1.2.    Zasady współpracy w zakresie przepływu informacji między Zamawiającym a Bankiem w trakcie świadczenia usług oraz systemu bankowości elektronicznej.
1)    Bank zobowiązany jest wyznaczyć osobę lub osoby w Banku, których zadaniem będą bieżące kontakty operacyjne z Zamawiającym, udzielanie porad i konsultacji,
2)    Bank zobowiązany jest dostarczać wszelkich niezbędnych informacji na temat operacji prowadzonych w ramach obsługi bankowej,
3)    Bank zobowiązany jest zapewnić użytkowanie funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej wraz z bezpłatnym zainstalowaniem odpowiedniego oprogramowania w ilości terminali – zgodnej z wymaganiami Zamawiającego oraz bezpłatnie przeszkolić pracowników. Bank zobowiązany jest udzielać Zamawiającemu porad i konsultacji. Ilość i zakres obsługi może ulec zmianie w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb i wymagań wynikających z funkcjonowania Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. W przypadku awarii uniemożliwiającej wysłanie przelewów w formie elektronicznej, Bank umożliwi bezpłatne wykonanie przelewów w formie papierowej zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
1.3.    W trakcie realizacji zamówienia liczba rachunków, innych czynności bankowych, usług i produktów będzie zależała od określonych potrzeb Zamawiającego.
    Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach bankowych powinno następować nie rzadziej niż raz na kwartał, w ostatnim dniu okresu kapitalizacji.
    1.4.    Wykonawca zapewni spełnienie wymagań Zamawiającego, który żąda, aby Wykonawca:
1) posiadał oddział w miejscowości Głogów.
2) nie będzie pobierał:
a)    innych niż określone w przedmiotowej ofercie prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków,
b)    prowizji i opłat za realizację polecenia przelewu, wydanego przez Zamawiającego, na rachunki prowadzone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego,
c)    prowizji i opłat od kwoty przelewu złożonego przez Zamawiającego,
d)    prowizji i opłat od wpłaty gotówkowej na rachunki Zamawiającego,
e)    prowizji i opłat za sporządzanie wyciągów bankowych,
f)    innych niż określone w ofercie prowizji i opłat z tytułu potwierdzenia salda na rachunkach Zamawiającego,
g)    opłaty za uruchomienie dopuszczalnego ujemnego salda w rachunku bieżącym.
1.5.     Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania środków w innych bankach.
1.6.    Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru wysokości i terminu zaciągania kredytu w rachunku bieżącym.
1.7.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji oprocentowania lokat terminowych.

2.    Czas trwania zamówienia lub termin wykonania zamówienia: czas nieoznaczony od dnia 01.01.2016 r.

3. Warunki udziału w postępowaniu
3.1.     Posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej zgodnie
z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 z późn. zm), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
3.2.    Posiadanie wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia – wymagane doświadczenie w obsłudze bankowej jednostek samorządu terytorialnego przez co najmniej 2 lata.
3.3.    Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiadanie systemu bankowości elektronicznej do obsługi bankowej oraz wyspecjalizowanej kadry pracowniczej do sprawnej obsługi operacyjnej (wpłaty, wypłaty, przelewy) Zamawiającego.

4.    Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1)     formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)    dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
4)    koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Zezwolenia na prowadzenie czynności bankowych zgodnie z wymogami ustawy – Prawo bankowe.
5)    oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu kompleksowej obsługi Zamawiającego w siedzibie centrali, oddziału, placówki lub filii,
6)    dokumenty (referencje) potwierdzające posiadane doświadczenie w zakresie obsługi bankowej jednostek samorządu terytorialnego przez okres minimum 2 lat,
7)    projekt umowy.

4.    Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%.

5.     Osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami: Sławomir Sadecki, tel. 76-853-11-31.

6.    Termin i miejsce składania ofert: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów, Sekretariat - pok. nr 210 – 2 piętro, 26.10.2015 r. do godz. 9:00.

7.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z bankami, które złożyły najkorzystniejsze oferty.
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »