ZGM W GŁOGOWIE |
[02.10.2015] OGŁOSZENIE: Obsługa bankowa ZGM i Wspólnot Mieszkaniowych administr. przez ZGM w Głogow |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014 r. poz. 423) na: Wykonywanie usług w zakresie prowadzenia kompleksowej obsługi bankowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie oraz Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1. Kompleksowa obsługa bankowa obejmuje: a) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy specjalnych, w tym rachunków związanych z rozliczeniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej, b) otwarcie i prowadzenie rachunku pomocniczego z udostępnieniem usługi przelewów płatności masowych na 12000 kont, c) przyjmowanie wpłat gotówkowych na prowadzone rachunki, d) dokonywanie wypłat gotówkowych, e) wydawanie codziennie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi oraz potwierdzeniem sald, f) wydawanie blankietów czeków gotówkowych (książeczki czekowej), g) możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb, h) potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, i) realizację zleceń płatniczych – przelewów na rachunki prowadzone w innych bankach oraz banku prowadzącym obsługę rachunku, przekazywanych w formie elektronicznej oraz papierowej, przy czym zlecenia płatnicze złożone do godziny 14-tej realizowane powinny być w tym samym dniu, zaś przelewy złożone po tej godzinie zostaną przekazane do realizacji najpóźniej w następnym dniu roboczym, j) dokonywanie zestawienia operacji na rachunkach na zakończenie dnia i udostępnianie tego zestawienia w formie wyciągu bankowego w dniu następnym do godz. 11-tej, k) możliwość deponowania środków na lokatach terminowych, l) przeksięgowanie w dniach 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych na rachunek bieżący Zamawiającego, m) wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego oraz innych czynności bankowych np. zmiana karty wzorów podpisów itp. 1.2. Zasady współpracy w zakresie przepływu informacji między Zamawiającym a Bankiem w trakcie świadczenia usług oraz systemu bankowości elektronicznej. 1) Bank zobowiązany jest wyznaczyć osobę lub osoby w Banku, których zadaniem będą bieżące kontakty operacyjne z Zamawiającym, udzielanie porad i konsultacji, 2) Bank zobowiązany jest dostarczać wszelkich niezbędnych informacji na temat operacji prowadzonych w ramach obsługi bankowej, 3) Bank zobowiązany jest zapewnić użytkowanie funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej wraz z bezpłatnym zainstalowaniem odpowiedniego oprogramowania w ilości terminali – zgodnej z wymaganiami Zamawiającego oraz bezpłatnie przeszkolić pracowników. Bank zobowiązany jest udzielać Zamawiającemu porad i konsultacji. Ilość i zakres obsługi może ulec zmianie w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb i wymagań wynikających z funkcjonowania Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. W przypadku awarii uniemożliwiającej wysłanie przelewów w formie elektronicznej, Bank umożliwi bezpłatne wykonanie przelewów w formie papierowej zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 1.3. W trakcie realizacji zamówienia liczba rachunków, innych czynności bankowych, usług i produktów będzie zależała od określonych potrzeb Zamawiającego. Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach bankowych powinno następować nie rzadziej niż raz na kwartał, w ostatnim dniu okresu kapitalizacji. 1.4. Wykonawca zapewni spełnienie wymagań Zamawiającego, który żąda, aby Wykonawca: 1) posiadał oddział w miejscowości Głogów. 2) nie będzie pobierał: a) innych niż określone w przedmiotowej ofercie prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków, b) prowizji i opłat za realizację polecenia przelewu, wydanego przez Zamawiającego, na rachunki prowadzone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, c) prowizji i opłat od kwoty przelewu złożonego przez Zamawiającego, d) prowizji i opłat od wpłaty gotówkowej na rachunki Zamawiającego, e) prowizji i opłat za sporządzanie wyciągów bankowych, f) innych niż określone w ofercie prowizji i opłat z tytułu potwierdzenia salda na rachunkach Zamawiającego, g) opłaty za uruchomienie dopuszczalnego ujemnego salda w rachunku bieżącym. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania środków w innych bankach. 1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru wysokości i terminu zaciągania kredytu w rachunku bieżącym. 1.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji oprocentowania lokat terminowych. 2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania zamówienia: czas nieoznaczony od dnia 01.01.2016 r. 3. Warunki udziału w postępowaniu 3.1. Posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 z późn. zm), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. 3.2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia – wymagane doświadczenie w obsłudze bankowej jednostek samorządu terytorialnego przez co najmniej 2 lata. 3.3. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiadanie systemu bankowości elektronicznej do obsługi bankowej oraz wyspecjalizowanej kadry pracowniczej do sprawnej obsługi operacyjnej (wpłaty, wypłaty, przelewy) Zamawiającego. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Zezwolenia na prowadzenie czynności bankowych zgodnie z wymogami ustawy – Prawo bankowe. 5) oświadczenie wykonawcy o zapewnieniu kompleksowej obsługi Zamawiającego w siedzibie centrali, oddziału, placówki lub filii, 6) dokumenty (referencje) potwierdzające posiadane doświadczenie w zakresie obsługi bankowej jednostek samorządu terytorialnego przez okres minimum 2 lat, 7) projekt umowy. 4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 5. Osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami: Sławomir Sadecki, tel. 76-853-11-31. 6. Termin i miejsce składania ofert: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów, Sekretariat - pok. nr 210 – 2 piętro, 26.10.2015 r. do godz. 9:00. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z bankami, które złożyły najkorzystniejsze oferty. Plik do pobrania: Zał. nr 1 - formularz ofertowy |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|