UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[14.01.2016] OGŁOSZENIE: Wykonanie usług z zakresu pięcioletnich przeglądów okresowych ... PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

                     Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działający w imieniu administrowanych Wspólnot Mieszkaniowych w Głogowie ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” (art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego) na:

Wykonanie usług z zakresu pięcioletnich przeglądów okresowych instalacji elektrycznych oraz piorunochronnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych (wieżowcach XI-kondygnacyjnych) administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie

1.    Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe nieruchomości przy:
1.1.     ul. Armii Krajowej 15
1.2.     ul. Budowlanych 18-18g
1.3.     ul. Budowlanych 20-20c
1.4.     ul. I. Daszyńskiego 1-1a
1.5.     ul. I. Daszyńskiego 3-3a
1.6.     ul. I. Daszyńskiego 5-5a
1.7.     ul. I. Daszyńskiego 7-7a w Głogowie, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów
2.    Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego
3.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
a) w sprawach technicznych
Piotr Furmański – Zastępca Kierownika ADM „Hutnik” w Głogowie ds. Technicznych
Tel. (076) 853-11-94 lub 503-106-288
b) w sprawach proceduralnych:
 Izabela Szpocińska – Specjalista w Sekcji Lokali i Zamówień ZGM w Głogowie
 Sławomir Sadecki – Specjalista w Sekcji Lokali i Zamówień ZGM w Głogowie
 Tel. 76 – 853 11 31, Fax. 76 – 853 11 01
4.     Opis przedmiotu zamówienia:
    4.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów pięcioletnich w celu sprawdzenia     stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych i piorunochronnych zgodnie     z wymogami art. 62 Ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 1994 r. Nr 89, poz. 414 z     późniejszymi zmianami) w nieruchomościach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie określonych w ust. 1 Ogłoszenia (lokale mieszkalne, części wspólne nieruchomości oraz pomieszczenia gospodarcze przynależne do lokali mieszkalnych).
    4.2.    Pełny zakres prac oraz wykaz nieruchomości, w których należy wykonać usługi objęte przedmiotem     zamówienia określa „Formularz Cenowy” (zał. nr 1 do Ogłoszenia) oraz „Specyfikacja Techniczna wykonania usług z zakresu pięcioletnich przeglądów okresowych instalacji elektrycznych i piorunochronnych w budynkach mieszkalnych, gospodarczych oraz lokalach użytkowych” (zał. nr 2 do Ogłoszenia).
    4.3.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego             przedmiotu zamówienia w zależności od otrzymanych lub posiadanych środków finansowych.
    4.4.    Przeglądom elektrycznym stanowiącym przedmiot zamówienia nie podlegają lokale beznapięciowe, tj. pozbawione liczników energii elektrycznej.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
7. Termin realizacji zamówienia: do 29.02.2016 r.
8. W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
8.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)    w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
d)    w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
8.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
8.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę     wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela).
8.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.5.    Postanowienia ust. 6.3 oraz ust. 6.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 6.1 lit. b) i ust. 6.1. lit. d)
8.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
8.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
8.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8.10.    Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
8.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
8.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
9.1.     Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia     działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 usługi polegające na okresowych,     pięcioletnich przeglądach instalacji elektrycznych i piorunochronnych w zakresie sprawności     połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz     uziemień instalacji aparatów w zasobach mieszkaniowych wielorodzinnych.
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie załączenie do oferty wykazu (zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia) wraz z potwierdzeniem, że wymienione prace zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru prac etc.). Każda z     wyszczególnionych usług winna opiewać na kwotę nie niższą niż 5.000,00 zł brutto.
9.2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania     zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia  warunków Wykonawca wykaże, że dysponuje     następującymi pracownikami:
    a)     minimum 1 osobą, o której mowa w art. 62 ust. 5 Ustawy prawo budowlane z dnia 7         lipca 994 r. (Dz. U. z 1994 Nr 89, poz. 414 z późn. zm.), dysponującą świadectwem             kwalifikacyjnym „D” upoważniającym do prowadzenia prac kontrolno – pomiarowych,         wydanym na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z         dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania             kwalifikacji     przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003         r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.), zakresie określonym w § 5 ust. 5 pkt. 2) niniejszego             rozporządzenia,
    b) minimum 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne „E” wydane na podstawie         § 5 ust. 1 pkt. 1) Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia         28 kwietnia     2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji         przez osoby zajmujące     się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r., nr         89 poz. 828 z późn. zm.) w     zakresie określonym w § 5 ust. 5 pkt. 2) niniejszego             rozporządzenia,
    c)    minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami             budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń             elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie Rozporządzenia             Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych         funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. nr 83 poz. 578) lub odpowiadające         im     równoważne     uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie             wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do         właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób (zgodnie z zał. nr 4 do Ogłoszenia), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
9.3.    Posiadają opłacone ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
    Do oferty należy dołączyć kserokopię polisy OC wraz z dowodem opłaty za polisę.
9.4.     Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w ust. 8.
10.    Do oferty należy dołączyć ponadto:
10.1. Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi godnie z zał. nr 5 i 6 do Ogłoszenia
10.2.    Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 7 do Ogłoszenia
10.3.     Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
11. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 10% wartości brutto przedmiotu umowy dla każdej ze Wspólnot Mieszkaniowych oddzielnie (zawartych zostanie 7 odrębnych umów).
12.     Kryterium oceny ofert: 100% cena
13.    Oferty należy złożyć do dnia 25.01.2016 r. do godz. 9.00 w sekretariacie firmy.
14.    Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.01.2016 r. o godz. 9.10  –  pokój 214 – Sala Konferencyjna ZGM.
15.    Termin związania ofertą  – 30 dni.
16.    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
18.    Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami, którzy     złożyli najkorzystniejsze oferty.
 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 

Głogów, 19.01.2016r.

 

                                  MODYFIKACJA TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu prowadzonym w trybie „zapytania ofertowego” zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego na:

Wykonanie usług z zakresu pięcioletnich przeglądów okresowych instalacji elektrycznych oraz piorunochronnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych (wieżowcach XI-kondygnacyjnych) administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie

Zamawiający wprowadza zmiany w treści Ogłoszenia o zamówieniu w następującym zakresie:
1.    W ust. 3 lit. a) Ogłoszenia o zamówieniu wprowadza się prawidłowy numer telefonu komórkowego:
„Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
a) w sprawach technicznych - Piotr Furmański – Zastępca Kierownika ADM „Hutnik”
w Głogowie ds. Technicznych Tel. (076) 853-11-94 lub 503-016-28”.
2.    W ust. 4, tj. w Opisie przedmiotu zamówienia, dodaje się pkt. 4.5 w brzmieniu:
„Koszt rozplombowania urządzeń pomiarowych ponosi Wykonawca. Koszt ten powinien zostać ujęty w kalkulacji ceny oferty.”
3.    Ulega modyfikacji projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do Ogłoszenia o zamówieniu.
W §5. ust. 2 umowy – „Wartość i rozliczenie usługi” Zamawiający wprowadza dodatkowy pkt. 2.1. w brzmieniu:
„Kwota, o której mowa w ust. 2 obejmuje wszystkie koszty wykonania usługi, w tym koszt rozplombowania urządzeń pomiarowych.”
 

 
 
Głogów, dnia 20.01.2016 r.


MODYFIKACJA TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu prowadzonym w trybie „zapytania ofertowego” zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego na:


Wykonanie usług z zakresu pięcioletnich przeglądów okresowych instalacji elektrycznych oraz piorunochronnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych (wieżowcach XI-kondygnacyjnych) administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


Zamawiający wprowadza zmiany w treści Ogłoszenia o zamówieniu w następującym zakresie:

1.    W ust. 4, tj. w Opisie przedmiotu zamówienia, dodaje się pkt. 4.5 w brzmieniu:

„Koszt rozplombowania i oplombowania wszelkich urządzeń elektrycznych (w tym urządzeń pomiarowych i zabezpieczeń przedlicznikowych) ponosi Wykonawca. Ewentualne wyłączenie i załączenie urządzeń elektrycznych przez dostawcę energii elektrycznej również stanowi koszt Wykonawcy. Koszty te powinny zostać ujęty
w kalkulacji ceny oferty.”

2.    Ulega modyfikacji projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do Ogłoszenia
o zamówieniu.


W §5. ust. 2 umowy – „Wartość i rozliczenie usługi” Zamawiający wprowadza dodatkowy pkt. 2.1. w brzmieniu:
„Kwota, o której mowa w ust. 2 obejmuje wszystkie koszty wykonania usługi, w tym koszt rozplombowania i oplombowania urządzeń elektrycznych (w tym urządzeń pomiarowych i zabezpieczeń przedlicznikowych) oraz koszt za ewentualne wyłączenia i załączenia urządzeń elektrycznych przez dostawcę energii elektrycznej.”


3. Modyfikacji ulega również Specyfikacja Techniczna stanowiąca zał. nr 2 do Ogłoszenia o zamówieniu.
Punkt 2 – „Obiekty objęte Specyfikacją Techniczną” w brzmieniu:


Zakres usług obejmuje wykonanie okresowych przeglądów pięcioletnich w celu sprawdzenia stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych
i piorunochronnych zgodnie z wymogami art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 1994 r. Nr 89, poz. 414 z późn. zm.) w budynkach wyszczególnionych
w poniższej tabeli:


L.p.

Adres

Ilość lokali mieszkalnych

1.

Armii Krajowej 15

110

2.

Budowlanych 18, 18A, 18B, 18C, 18D, 18E, 18F, 18G

197

3.

Budowlanych 20, 20A, 20B, 20C

98

4.

Daszyńskiego 1, 1A

44

5.

Daszyńskiego 3, 3A

44

6.

Daszyńskiego 5, 5A

44

7.

Daszyńskiego 7,7 A

66


 
 
 
Głogów, dn. 04.02.2016 r.
                        
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wykonanie usług z zakresu pięcioletnich przeglądów okresowych instalacji elektrycznych oraz piorunochronnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych (wieżowcach XI-kondygnacyjnych) administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


I.    Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe nieruchomości przy:
- ul. Armii Krajowej 15
- ul. Budowlanych 18-18g
- ul. I. Daszyńskiego 1-1a
- ul. I. Daszyńskiego 3-3a
- ul. I. Daszyńskiego 5-5a
- ul. I. Daszyńskiego 7-7a w Głogowie,
w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  13.01.2016 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podstawie art. 701 - 704 Kodeksu   Cywilnego.
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 4
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
COMPLEX Rafał Gajda
ul. Kwiska 158, 54-210 Wrocław

VIII.    Ustalenia Komisji Przetargowej:    
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o najniższej cenie spośród otrzymanych ofert, spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.

 
 
Głogów, dn. 08.02.2016 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wykonanie usług z zakresu pięcioletnich przeglądów okresowych instalacji elektrycznych oraz piorunochronnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych (wieżowcach XI-kondygnacyjnych) administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie

I. Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Budowlanych 20-20c w Głogowie, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie,
ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów
II. Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  13.01.2016 r.
III. Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podstawie art. 701 - 704 Kodeksu   Cywilnego.
IV. Ilość otrzymanych ofert: 4
V. Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI. Ilość ofert odrzuconych: 0
VII. Wybór oferty najkorzystniejszej:
COMPLEX Rafał Gajda
        ul. Kwiska 158, 54-210 Wrocław

VIII. Ustalenia Komisji Przetargowej:   
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o najniższej cenie spośród otrzymanych ofert, spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.

 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »