ZGM W GŁOGOWIE |
[01.02.2016] OGŁOSZENIE: Remont nawierzchni chodnika... - ul. Wita Stwosza 4 - 4c |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na: Remont nawierzchni chodnika wzdłuż nieruchomości przy ul. Wita Stwosza 4 – 4c w Głogowie 1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów 2. Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z 2015 r. poz. 349, 478 i 605) 3. SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl . 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są: - w sprawach technicznych Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Ryszard Sajko, tel. 076-853-11-30, tel. kom. 575-677-020 - w sprawach proceduralnych: Izabela Chwasta, Sławomir Sadecki tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01 5. Opis przedmiotu zamówienia: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej: - roboty rozbiórkowe istniejącego chodnika wraz z obrzeżami, podejściami schodowymi, elementami uzbrojenia rurociągu itp., - wykonanie nowego chodnika z kostki brukowej betonowej, - wykonanie nowych schodów i podjazdu, - wymiana balustrad - malowanie rur i elementów metalowych. 5.2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót (zał. nr 9 do SIWZ) opracowany przez Starszego Referenta ds. Technicznych ZGM w Głogowie - p. Andrzeja Świątkowskiego. 5.3. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. 6. Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 7. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 Warunki oraz formy wniesienia wadium określa Rozdział XII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 9.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3. 9.2. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie min. 2 robót polegających na wymianie lub wykonaniu chodników, placów lub innych terenów utwardzonych. 9.3. Dysponują min. 4 pracownikami, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikami do realizacji zamówienia w ilości powyżej określonej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia. 9.4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum oferowanej kwoty brutto. 9.5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny brutto oferty 9.7. Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale X SIWZ. 10. Kryterium oceny ofert: 100% cena 11. Oferty należy złożyć do dnia 10.02.2016 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro) 12. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.02.2016 r. o godz. 9.30 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro) 13. Termin związania ofertą – 30 dni. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
|
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|