UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[11.02.2016] OGŁOSZENIE: Wymiana wodomierzy w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych ... PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego na:

Wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie wymiany wodomierzy w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Budziszyńskiej 14 -18,
ul. G. Morcinka 45 oraz przy Al. Wolności 40 w Głogowie



1. Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe przy ul. Budziszyńskiej 14 – 18, ul. G. Morcinka 45 oraz przy
Al. Wolności 40 w Głogowie, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie,
ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie wymiany wodomierzy wody zimnej w budynkach wielorodzinnych przy ul. G. Morcinka 45 i przy Al. Wolności 40 oraz wodomierzy wody zimnej i ciepłej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy
ul. Budziszyńskiej 14- 18 w Głogowie na wodomierze elektroniczne wyposażone w moduł radiowy do zdalnego odczytu zużycia wody.
2.2 Zamawiający żąda wymiany istniejących wodomierzy na wodomierze z modułem radiowym
o następujących parametrach:
a) elektroniczne liczydło z wielofunkcyjnym wyświetlaczem,
b) miesięczna pamięć wskazań,
c) certyfikat badania typu MID,
d) atest higieniczny PZH,
e) średnica: DN: 15mm,
f) klasa metrologiczna nie mniej jak H R=80, V R=50 przy Q3=1,6 m3/h
g) rejestracja i pomiar przepływu wstecznego
h) strata ciśnienia przy Q3, ΔP nie większa jak 30kPa
i) zabezpieczenie przed próbami manipulacji wskazań wodomierzy
2.3 Wymagania Zamawiającego w sprawie sposobu odczytu wskazań wodomierzy:
2.3.1.     System radiowy odczytu wskazań zużycia wody zaoferowany w ofercie musi współpracować
z programem rozliczeń wody Zamawiającego
2.3.2.    Przekazywanie danych odczytywanych w systemie radiowym do programu rozliczeń Zamawiającego, musi być sporządzone i dostarczone przez Wykonawcę-oferenta w formie elektronicznej w uniwersalnym formacie plikowym (CSV – wg. potrzeb Zamawiającego).
Wykonawca – oferent zobowiązuje się do odczytu i przekazywania danych do czasu przejęcia odczytów przez służby Zamawiającego.
Plik musi zawierać przynajmniej następujące dane:
a) numer licznika,
b) adres miejsca odczytu,
c) wskazania wodomierza,
d) datę i godzinę odczytu,
e) typ licznika (zw,cw).

Odczyty muszą odbywać się raz w miesiącu, dane muszą zostać niezwłocznie przekazane do Zamawiającego w formie elektronicznej (e-mail, nośniki elektroniczne).
2.4 Wodomierze muszą być oznaczone w widoczny sposób rokiem produkcji, tj. „rocznik 2016”.
2.5 Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót (zał. nr 2, 2a i 2b do ogłoszenia)
2.6 Wykonawca jest zobowiązany przekazać zdemontowany wodomierz do punktu skupu złomu i rozliczyć się finansowo z Zamawiającym.
2.7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu zamówienia w zależności od otrzymanych lub posiadanych środków finansowych.
2.8 Materiały dotyczące niniejszego zamówienia umieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl.
2.9 Dla każdej z wymienionych w ust. 1 Wspólnot Mieszkaniowych zostaną zawarte odrębne umowy.
3. Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od dnia podpisania każdej z umów.
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
    4.1.     W sprawach technicznych
            Jan Czerwik, tel. 76-853-11-33.
4.2.     W sprawach proceduralnych:
       Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01
5.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    5.1.    Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
        5.2.     Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z  przedmiarami robót umieszczonymi na                 stronie    internetowej Zamawiającego (zał. nr 2, 2a i 2b do ogłoszenia).
           Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
5.3.     Zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia,  co najmniej 2 robót wykonanych w     okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie,     odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykaz     wykonanych robót w zakresie wymiany wodomierzy w budynkach mieszkalnych.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty     potwierdzające, że roboty zostały wykonane     należycie   (referencje, protokoły odbioru     robót etc.).
5.4    Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 4 do ogłoszenia
5.5.    Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi     zgodnie z zał. nr 5 i 6 do ogłoszenia
5.6.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)
5.7. Kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
5.8. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności     gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6     miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
5.9. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej     w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
5.10. Dowód wniesienia wadium, o którym mowa w ust. 6
6.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł,
    słownie: pięćset złotych 00/100


6.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie
nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
    b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –                 kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
    d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy         z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z         2007 r. Nr 42, poz. 275).
6.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu     składania ofert.
6.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a) musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b) musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę     wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze     żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c) musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta     (poręczyciela).
6.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie przedmiotu postępowania,
c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d) kwotę gwarancji,
e) termin ważności gwarancji,
f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6.5.    Postanowienia ust. 6.3 oraz ust. 6.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej
w ust. 6.1 lit. b) i ust. 6.1. lit. d)
6.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
6.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
6.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
6.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.


6.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
6.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
7.1. W przypadku złożenia ofert z jednakową ceną, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli oferty do negocjacji lub złożenia ofert dodatkowych.
8.     Oferty należy złożyć do dnia 18.02.2016 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.02.2016 r. od godz. 9.10  w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
11. Termin związania ofertą  – 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
Głogów, dn. 14.03.2016 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

I.    Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe nieruchomości przy:
- ul. Budziszyńskiej 14-18,
- Al. Wolności 40,
- ul. G. Morcinka 45
w Głogowie, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  10.02.2016 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podstawie art. 701 - 704 Kodeksu   Cywilnego.
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 1
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych „INWESTOR” Sp. z o.o.
ul. Stawna 4f, 67-200 Głogów

VIII.    Ustalenia Komisji Przetargowej:    
Komisja Przetargowa dokonała wyboru jedynej złożonej oferty, spełniającej warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »