UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[24.02.2016] OGŁOSZENIE: Opracowanie dokumentacji projektowej ... - ul. Sikorskiego 19 PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z  2015 r. poz. 349, 478 i 605) na:

Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przychodni lekarskiej przy ul. Sikorskiego 19 w Głogowie


1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów.
2. Opis przedmiotu zamówienia – zakres opracowania:
- nadbudowa klatki schodowej – dojście do windy
- zmiana konstrukcji dachu (więźba dachowa +pokrycie dachu)
- dobudowa windy zewnętrznej
- dojścia do windy (piwnica, parter, I piętro)
- instalacje sanitarne na wszystkich kondygnacjach (instalacja wodna, kanalizacyjna, centralnego     ogrzewania, p.poż.)
- instalacje elektryczne na wszystkich kondygnacjach
- zagospodarowanie terenu (chodnik, droga dojazdowa i miejsca postojowe)
- docieplenie budynku
3.    Zakres realizacji zamówienia:
- projekt budowlany - 5 egz.
- przedmiar robót - 1 egz.
- kosztorys inwestorski - 1 egz.
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 1 egz.
- inwentaryzacja
- wszelkie uzgodnienia formalno - prawne związane z wykonaniem zamówienia
4. Termin realizacji zamówienia: do 31.03.2016 r.  
    Do dnia 15.03.2016 r. wybrany Wykonawca dostarczy wizualizację obiektu.
5.    Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:  www.zgm.glogow.pl:
    5.1.  Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
    5.2.    Projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
      5.3.    Wykaz wykonanych dokumentacji (zał. nr 3 do ogłoszenia)
    5.4.  Wykaz podwykonawców (zał. 4 do ogłoszenia)
    5.5    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
       5.6.  Podstawowe dane budynku niezbędne do realizacji zamówienia (zał. nr 6 do ogłoszenia)
6.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
5.1. Kierownik działu Eksploatacyjnego ZGM w Głogowie Ryszard Sajko, 76/853-11-30
5.2 Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie – Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki  
tel. 076-853-11-31
7.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
7.1. Zestawienie minimum 2 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usług:
a)  polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej przebudowy wolnostojących budynków przychodni lekarskich w kategorii budynków ZL II
b) polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej dobudowy windy dla osób niepełnosprawnych
c)     polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej przebudowy budynków kategorii ZL II, minimum 3 kondygnacje
         Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje, protokoły przekazania dokumentów, etc.).
7.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
Działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
7.3.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do sporządzania projektu architektoniczno-budowlanego oraz w specjalności architektonicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
7.4. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej     w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
7.5. Potwierdzenie posiadania licencji na oprogramowanie do sporządzania audytów energetycznych.
8.      Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 01.03.2016 r.     do godz. 15.00   w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do         Wykonawcy bez jej otwierania.
9.  Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 02.03.2016 r. o godz. 12.00 w Sali Konferencyjnej ZGM przy
      ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
10.  Kryterium oceny ofert: 100% cena.
11.    Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez
        podawania przyczyny.
12. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w ust. 5 stronie internetowej
      Zamawiającego.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »