UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[10.03.2016] OGŁOSZENIE: Rozprowadzenie instal. wody ciepłej w budynkach Wspólnot Mieszk. ZGM Głogów PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów, działający w imieniu nw. Wspólnot Mieszkaniowych w Głogowie ogłasza postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na:

Rozprowadzenie instalacji ciepłej wody wraz z cyrkulacją w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie

 

1.    Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zrealizowania zamówienia w terminie do 60 dni (dla budynków 4-klatkowych) i do 40 dni (dla budynków mniejszych) od dnia podpisania każdej z umów (odrębnie dla poszczególnych Wspólnot Mieszkaniowych).
2.    Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe nieruchomości przy:
2.1.    Al. Wolności 12-12c
2.2.    Al. Wolności 14-14c
2.3.    Al. Wolności 30
2.4.    Al. Wolności 32-38
2.5.    Al. Wolności 40
2.6.    Al. Wolności 48-50
2.7.    ul. Jedności Robotniczej 6-6a
2.8.    ul. Jedności Robotniczej 8-8a
2.9.    Pl. 1000-lecia 8-13
2.10.    ul. 1-go Maja 19
2.11.    ul. 1-go Maja 21-23
2.12.    ul. 1-go Maja 25
2.13.    ul. Spółdzielcza 1-4
2.14.    ul. Spółdzielcza 5-8
2.15.    ul. Spółdzielcza 9-12
2.16.    ul. Spółdzielcza 13-16
w Głogowie, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów
3.    Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego
4.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi  w zakresie  podłączenia instalacji zimnej wody do węzłów cieplnych oraz  rozprowadzenia instalacji ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją i podłączeniem instalacji wody ciepłej użytkowej w lokalach mieszkalnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, o których mowa w Rozdziale II niniejszego SIWZ.
5.2.    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają:
-    projekty budowlane wraz z rysunkami - zał. nr 9 – 9n do SIWZ,
-    specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 10 do SIWZ,
-    przedmiary robót - zał. nr 11 – 26a do SIWZ
5.3.    UWAGA!
NALEŻY WYCENIĆ NASTĘPUJĄCE POZYCJE WEDŁUG ZAŁĄCZONYCH PRZEDMIARÓW ROBÓT:
A) Roboty związane z rozprowadzeniem instalacji wody ciepłej użytkowej wraz z cyrkulacją w budynkach wraz z robotami towarzyszącymi:

a)    Al. Wolności 12-12c – zał. nr 11 do SIWZ (cały przedmiar)
b)    Al. Wolności 14-14c – zał. nr 12 do SIWZ (cały przedmiar)
c)    Al. Wolności 30 – zał. nr 13 do SIWZ – poz. nr 1 – 26
d)    Al. Wolności 32-38 – zał. nr 14 do SIWZ – poz. nr 1 – 35
e)    Al. Wolności 40 – zał. nr 15 do SIWZ – poz. nr 1 – 25
f)    Al. Wolności 48-50 – zał. nr 16 do SIWZ (cały przedmiar)
g)    ul. Jedności Robotniczej 6-6a – zał. nr 17 do SIWZ (cały przedmiar
h)    ul. Jedności Robotniczej 8-8a – zał. nr 18 do SIWZ (cały przedmiar
i)    Pl. 1000-lecia 8-13 – zał. nr 19 do SIWZ – poz. nr 1 – 33
j)    ul. 1-go Maja 19 – zał. nr 20 do SIWZ – poz. nr 1 – 33
k)    ul. 1-go Maja 21-23 – zał. nr 21 do SIWZ – poz. nr 1 – 31
l)    ul. 1-go Maja 25 – zał. nr 22 do SIWZ (cały przedmiar)
m)    ul. Spółdzielcza 1-4 – zał. nr 23 do SIWZ (cały przedmiar)
n)    ul. Spółdzielcza 5-8 – zał. nr 24 do SIWZ (cały przedmiar)
o)    ul. Spółdzielcza 9-12 – zał. nr 25 do SIWZ (cały przedmiar)
p)    ul. Spółdzielcza 13-16 – zał. nr 26 do SIWZ (cały przedmiar)


B) Roboty związane z podłączeniem instalacji wody zimnej do węzła cieplnego:
a)    Al. Wolności 12-12c - zał. nr 11a do SIWZ – poz. nr 1 – 5
b)    Al. Wolności 14-14c – zał. nr 12a do SIWZ – poz. nr 1 – 5
c)    Al. Wolności 30 – zał. nr 13 do SIWZ – poz. nr 28
d)    Al. Wolności 32-38 – zał. nr 14 do SIWZ – poz. nr 36
e)    Al. Wolności 40 – zał. nr 15 do SIWZ – poz. nr 27
f)    Al. Wolności 48-50 – zał. nr 16 do SIWZ – poz. nr 37 i 38
g)    Pl. 1000-lecia 8-13 – zał. nr 19 do SIWZ – poz. nr 34 i 37
h)    ul. 1-go Maja 19 – zał. nr 20 do SIWZ – poz. nr 34 i 36
i)     ul. 1-go Maja 21-23 – zał. nr 21 do SIWZ – poz. nr 37 i 38
j)    ul. Spółdzielcza 1-4 – zał. nr 23a do SIWZ – poz. nr 1 – 5
k)    ul. Spółdzielcza 5-8 – zał. nr 24a do SIWZ – poz. nr 1 – 5
l)    ul. Spółdzielcza 9-12 – zał. nr 25a do SIWZ – poz. nr 1 – 5
m)    ul. Spółdzielcza 13-16 – zał. nr 26a do SIWZ – poz. nr 1 – 5.


5.4.    Zakres robót budowlanych związanych z podłączeniem instalacji wody ciepłej użytkowej w lokalach mieszkalnych:
- demontaż istniejącego gazowego podgrzewacza wody,
- zaślepienie doprowadzenia gazu do gazowego podgrzewacza wody z wykonaniem próby szczelności,
- zaślepienie doprowadzenia wody zimnej do gazowego podgrzewacza wody,
- podłączenie instalacji wody ciepłej użytkowej od wodomierza wody ciepłej do istniejącej instalacji wody ciepłej w lokalu mieszkalnym.
Zamontowane gazowe podgrzewacze wody są własnością lokatorów i po demontażu należy je pozostawić do dyspozycji mieszkańców.
5.5.    Dokumenty, o których mowa w ust. 2 zostały opracowane przez p. Jana Czerwika,
ul. Neptuna 4/4, 67-200 Głogów.
5.6.    Zamawiający żąda aby oferowane wodomierze wody ciepłej, o których mowa w przedmiarach robót załączonych do niniejszej SIWZ były wodomierzami z modułem radiowym i odpowiadały następującym parametrom:
a)    elektroniczne liczydło z wielofunkcyjnym wyświetlaczem,
b)    miesięczna pamięć wskazań,
c)    certyfikat badania typu MID,
d)    atest higieniczny PZH,
e)    średnica: DN: 15mm,
f)    klasa metrologiczna nie mniej jak H R=80, V R=50 przy Q3=1,6 m3/h
g)    rejestracja i pomiar przepływu wstecznego
h)    strata ciśnienia przy Q3, ΔP nie większa jak 30kPa
i)    zabezpieczenie przed próbami manipulacji wskazań wodomierzy
5.7.    Wymagania Zamawiającego w sprawie sposobu odczytu wskazań wodomierzy:
5.7.1.    System radiowy odczytu wskazań zużycia wody zaoferowany w ofercie musi współpracować z programem rozliczeń wody Zamawiającego
5.7.2.    Przekazywanie danych odczytywanych w systemie radiowym do programu rozliczeń Zamawiającego, musi być sporządzone i dostarczone przez Wykonawcę-oferenta w formie elektronicznej w uniwersalnym formacie plikowym (CSV – wg. potrzeb Zamawiającego).
5.7.3.    Wykonawca – oferent zobowiązuje się do odczytu i przekazywania danych do czasu przejęcia odczytów przez służby Zamawiającego.
5.7.4.    Plik musi zawierać przynajmniej następujące dane:
a)    numer licznika,
b)    adres miejsca odczytu,
c)    wskazania wodomierza,
d)    datę i godzinę odczytu,
e)    typ licznika (zw,cw).
5.7.5.    Odczyty muszą odbywać się raz w miesiącu, dane muszą zostać niezwłocznie przekazane do Zamawiającego w formie elektronicznej (e-mail, nośniki elektroniczne).
5.7.6.    Wodomierze muszą być oznaczone w widoczny sposób rokiem produkcji, tj. „rocznik 2016”.
5.8.    Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych odrębnie dla każdej z nieruchomości
7.    Kryterium oceny ofert: 100% cena
8.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł.
Wadium w formach określonych w Rozdziale XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub wnieść na konto bankowe firmy nie później niż do dnia składania ofert w osobnych kopertach opieczętowanych pieczątką firmową Wykonawcy (w przypadku przelewu pieniędzy na konto Zamawiającego należy złożyć dowód przelewu lub wpłaty wadium).
9.    Termin związania ofertą  – 30 dni.
10.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
11.1.    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3 rozdz. X SIWZ.
11.2.    Wykonali w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania roboty instalacyjne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie min. 2 robót budowlanych  w zakresie wymiany, modernizacji lub montażu nowych instalacji wodno-kanalizacyjnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub usługowych.
11.3.    Dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób w ilości minimum 5, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że minimum 1 osoba, którą dysponuje Wykonawca posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
11.4.    Posiadają ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto
11.5.    Udzielą minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały. Zamawiający wymaga, by niezależnie od gwarancji producenta, gwarancja na wykonane roboty oraz wszystkie zamontowane instalacje, materiały i urządzenia wynosiła minimum 3 lata, licząc od dnia protokolarnego, ostatecznego odbioru robót. Podane przez Wykonawców okresy udzielenia gwarancji nie mogą zawierać warunków wstępnych, np. uzależnienia od zobowiązania użytkownika do płatnych przeglądów dokonywanych przez autoryzowany serwis i temu podobne sformułowania.
11.6.    10.6.Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XI SIWZ.
11.    Oferty należy złożyć do dnia 31.03.2016 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
12.    Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.03.2016 r. o godz. 910  w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.    Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14.    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
15.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
16.    Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami.

PLIKI DO POBRANIA TUTAJ 

 

Głogów, dn. 24.03.2016 r.

MODYFIKACJA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA I OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

 

1. Zamawiający wprowadza następujące zmiany w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

ROZDZIAŁ IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Ust. 3 Roboty związane z rozprowadzeniem instalacji wody ciepłej użytkowej wraz z cyrkulacją w budynkach wraz z robotami towarzyszącymi

Lit. f)

Jest: "Al. Wolności 48-50 - zał. nr 16 do SIWZ (cały przedmiar)"

Powinno być: "Al. Wolności 48-50 - zał. nr 16 do SIWZ (poz. nr 1 - 31)"

 

2. Zamawiający wprowadza następujące zmiany w Ogłoszeniu o Zamówieniu

Ust. 5 Opis przedmiotu zamówienia

Pkt. 5.3 Roboty związane z rozprowadzeniem instalacji wody ciepłej użytkowej wraz z cyrkulacją w budynkach wraz z robotami towarzyszącymi

Lit. f)

Jest: "Al. Wolności 48-50 - zał. nr 16 do SIWZ (cały przedmiar)"

Powinno być: "Al. Wolności 48-50 - zał. nr 16 do SIWZ (poz. nr 1 - 31)"

 

 

 

Głogów, dn. 24.03.2016 r.

 

MODYFIKACJA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA I OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

 

1. Zamawiający wprowadza następujące zmiany w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

ROZDZIAŁ IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Usuwa się w całości zapisy ust. 7 (wraz z podpunktami) w przedmiocie odczytu wodomierzy

 

2.  Zamawiający wprowadza następujące zmiany w Ogłoszeniu o Zamówieniu

Ust. 5 Opis przedmiotu zamówienia

Usuwa się w całości zapisy Pkt. 5.3. (wraz z podpunktami) w przedmiocie odczytu wodomierzy

 

Głogów, dn. 10.05.2016 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
BUDYNKI PRZY UL. SPÓŁDZIELCZEJ 9-12, 13-16, UL. 1-GO MAJA 19, 25 ORAZ PRZY UL. JEDNOŚCI ROBOTNICZEJ 8-8A

I.    Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe nieruchomości przy:
- ul. Spółdzielcza 9-12,
- ul. Spółdzielcza 13-16,
- ul. 1-go Maja 19,
- ul. 1-go Maja 25,
- ul. Jedności Robotniczej 8-8a
w Głogowie, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
ul. Poczdamska 1,  67-200 Głogów.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  09.03.2016 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 - 704 Kodeksu Cywilnego
IV.    Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego:  EL - PN/05/2016
V.    Ilość otrzymanych ofert: 5
VI.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VII.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VIII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
1. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Spółdzielczej 9-12
„MERT” Sp. z o.o. S.K.A.
ul. Portowa 1
67-200 Głogów

2. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Spółdzielczej 13-16
„TERMO-AQUA” Zakład Instalacji i Urządzeń Sanitarnych
Grzegorz Łapawa
ul. Wita Stwosza 35, 67-200 Głogów

3. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. 1-go Maja 19
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe i Usługowe „LOCUS”
Jacek Czyrko
ul. Elektryczna 4a, 67-200 Głogów

4. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. 1-go Maja 25
MONTOSTAL SERWIS Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 3, 67-200 Głogów

5. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Jedności Robotniczej 8-8a
MONTOSTAL SERWIS Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 3, 67-200 Głogów

IX.    Uzasadnienie wyboru ofert najkorzystniejszych:   
Po przeprowadzeniu dodatkowych ustnych negocjacji z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu Komisja Przetargowa dokonała wyboru ofert o najniższych cenach dla poszczególnych części zamówienia (tj. dla budynków 5 ww. Wspólnot Mieszkaniowych) spełniających warunki udziału  w postępowaniu określone przez Zamawiającego.






 

 

Głogów, dn. 20.05.2016 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
BUDYNKI PRZY AL. WOLNOŚCI 14-14C, AL. WOLNOŚCI 48-50, Pl. 1000-LECIA 8-13, UL. 1-GO MAJA 21-23

I.    Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe nieruchomości przy:
- Al. Wolności 14-14c,
- Al. Wolności 48-50,
- Pl. 1000-lecia 8-13,
- ul. 1-go Maja 21-23,
w Głogowie, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
ul. Poczdamska 1,  67-200 Głogów.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  09.03.2016 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 - 704 Kodeksu Cywilnego
IV.    Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego:  EL - PN/05/2016
V.    Ilość otrzymanych ofert: 5
VI.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VII.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VIII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
1. Wspólnota Mieszkaniowa przy Al. Wolności 14-14c
„MERT” Sp. z o.o. S.K.A.
ul. Portowa 1, 7-200 Głogów

2. Wspólnota Mieszkaniowa przy Al. Wolności 48-50
„TERMO-AQUA” Zakład Instalacji i Urządzeń Sanitarnych
Grzegorz Łapawa
ul. Wita Stwosza 35, 67-200 Głogów

3. Wspólnota Mieszkaniowa przy Pl. 1000-lecia 8-13
„TERMO-AQUA” Zakład Instalacji i Urządzeń Sanitarnych
Grzegorz Łapawa
ul. Wita Stwosza 35, 67-200 Głogów

4. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. 1-go Maja 21-23
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe i Usługowe „LOCUS”
Jacek Czyrko
ul. Elektryczna 4a, 67-200 Głogów

IX.    Uzasadnienie wyboru ofert najkorzystniejszych:   
Po przeprowadzeniu dodatkowych ustnych negocjacji z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu Komisja Przetargowa dokonała wyboru ofert o najniższych cenach dla poszczególnych części zamówienia (tj. dla budynków 4 ww. Wspólnot Mieszkaniowych) spełniających warunki udziału  w postępowaniu określone przez Zamawiającego.



 

 

Głogów, dn. 17.06.2016 r.
                                       

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Rozprowadzenie instalacji ciepłej wody wraz z cyrkulacją w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


I. Zamawiający: Wspólnoty Mieszkaniowe nieruchomości przy:
- ul. Spółdzielcza 1-4,
- ul. Spółdzielcza 5-8,
- Al. Wolności 30,
- Al. Wolności 32-38,
- Al. Wolności 40,
- ul. Jedności Robotniczej 6-6a
w Głogowie, w imieniu których działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej,
ul. Poczdamska 1,  67-200 Głogów.
II. Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  09.03.2016 r.
III. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 - 704 Kodeksu Cywilnego
IV. Numer postępowania nadany sprawie przez zamawiającego:  EL - PN/05/2016
V. Ilość otrzymanych ofert: 5
VI. Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VII. Ilość ofert odrzuconych: 1 (dotyczy budynków przy Al. Wolności 30, 32-38 oraz przy
ul. Jedności Robotniczej 6-6a w Głogowie)
VIII. Wybór oferty najkorzystniejszej:
1. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Spółdzielczej 1-4
Decyzja zostanie podjęta po zabezpieczeniu przez Wspólnotę Mieszkaniową środków finansowych
2. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Spółdzielczej 5-8
MONTOSTAL SERWIS Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 3, 67-200 Głogów

3. Wspólnota Mieszkaniowa przy Al. Wolności 30
MONTOSTAL SERWIS Sp. z o.o.
ul. Armii Krajowej 3, 67-200 Głogów

4. Wspólnota Mieszkaniowa przy Al. Wolności 32-38
Zamawiający (Wspólnota Mieszkaniowa przy Al. Wolności 32-38 w Głogowie) unieważnia postępowanie w części dotyczącej budynku przy Al. Wolności 32-38 w Głogowie ze względu na cenę najkorzystniejszej oferty przewyższającą środki finansowe zabezpieczone przez Zamawiającego
5. Wspólnota Mieszkaniowa przy Al. Wolności 40
Zamawiający (Wspólnota Mieszkaniowa przy Al. Wolności 40 w Głogowie) odstępuje od udziału w postępowaniu w części dotyczącej budynku przy Al. Wolności 40 w Głogowie ze względu na niewystarczające środki finansowe zabezpieczone przez Zamawiającego
6. Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Jedności Robotniczej 6-6a
„MERT” Sp. z o.o. S.K.A.
ul. Portowa 1, 67-200 Głogów

IX. Uzasadnienie wyboru ofert najkorzystniejszych:   
Po przeprowadzeniu dodatkowych negocjacji z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu Komisja Przetargowa dokonała wyboru ofert o najniższych cenach dla poszczególnych części zamówienia (tj. dla budynków 3 ww. Wspólnot Mieszkaniowych) spełniających warunki udziału  w postępowaniu określone przez Zamawiającego oraz unieważniła postępowanie dla 2 części zamówienia (wg powyższego zestawienia).
Decyzja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla budynku przy ul. Spółdzielczej 1-4 w Głogowie zostanie podjęta po zabezpieczeniu przez Wspólnotę Mieszkaniową środków finansowych.
 

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »