UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[11.03.2016] OGŁOSZENIE: ul. J. Długosza 9 - 17 - przegląd 5-letni instal. elektr. PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działający w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości przy ul. J. Długosza 9-17 w Głogowie ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” (art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego) na:

Wykonanie usług z zakresu pięcioletnich przeglądów okresowych instalacji elektrycznych i piorunochronnych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy
ul. J. Długosza 9 - 17 w Głogowie

 

1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. J. Długosza 9 - 17 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów
2.    Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego
3.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
a) w sprawach technicznych
Piotr Furmański – Zastępca Kierownika ADM „Hutnik” w Głogowie ds. Technicznych
Tel. (076) 853-11-94 lub 503-016-288
b) w sprawach proceduralnych:
 Izabela Szpocińska – Specjalista w Sekcji Lokali i Zamówień ZGM w Głogowie
 Sławomir Sadecki – Specjalista w Sekcji Lokali i Zamówień ZGM w Głogowie
 Tel. 76 – 853 11 31, Fax. 76 – 853 11 01
4.     Opis przedmiotu zamówienia:
4.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowych przeglądów pięcioletnich w celu sprawdzenia     stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznych i piorunochronnych zgodnie     z wymogami art. 62 Ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 1994 r. Nr 89, poz. 414 z     późniejszymi zmianami) w nieruchomości przy ul. J. Długosza 9 – 17 w Głogowie (lokale mieszkalne, części wspólne nieruchomości oraz pomieszczenia gospodarcze przynależne do lokali mieszkalnych).
4.2.    Pełny zakres prac określa „Formularz Cenowy” „Specyfikacja Techniczna wykonania usług z zakresu pięcioletnich przeglądów okresowych instalacji elektrycznych i piorunochronnych w budynkach mieszkalnych, gospodarczych oraz lokalach użytkowych” (zał. nr 2 do Ogłoszenia).
4.3.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu zamówienia w zależności od otrzymanych lub posiadanych środków finansowych.
4.4.    Przeglądom elektrycznym stanowiącym przedmiot zamówienia nie podlegają lokale beznapięciowe, tj. pozbawione liczników energii elektrycznej.
4.5.    Koszt rozplombowania i oplombowania wszelkich urządzeń elektrycznych (w tym urządzeń pomiarowych i zabezpieczeń przedlicznikowych) ponosi Wykonawca. Ewentualne wyłączenie i załączenie urządzeń elektrycznych przez dostawcę energii elektrycznej również stanowi koszt Wykonawcy. Koszty te powinny zostać ujęte w kalkulacji ceny oferty.
4.6.    Za objęcie przeglądem wszystkich obwodów i urządzeń całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
4.7.    Przed przystąpieniem do prac objętych zamówieniem Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia wzory protokołów z przeglądów.
4.8.    W trakcie realizacji prac objętych zamówieniem Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopię zlecenia dostawcy energii elektrycznej oplombowania rozplombowanych urządzeń.
4.9.    Płatność za przeglądy będzie dotyczyła wyłącznie tych lokali, w których dokonano przeglądu. Nie podlegają zapłacie lokale, do których Wykonawca nie dotarł.
4.10.    Zamawiający wymaga minimum dwukrotnego „przejścia” lokali w dwóch różnych terminach. Jedno „przejście” powinno się odbyć w godzinach od 700 do 1500, a drugie w godzinach od 1500 do 2200,
W przypadku nieobecności najemcy/właściciela lokalu podczas pierwszego „przejścia”, Wykonawca jest zobowiązany do pozostawienia w drzwiach informacji z ewentualnym nr telefonu, pod którym najemca/właściciel uzyska informację na temat przeglądu uzupełniającego.
4.11.    Warunkiem wypłaty wynagrodzenia za wykonane prace jest wykonanie co najmniej 80% zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
7. Termin realizacji zamówienia: do 11.05.2016 r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
8.1.     Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 usługi polegające na okresowych, pięcioletnich przeglądach instalacji elektrycznych i piorunochronnych w zakresie sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji aparatów w zasobach mieszkaniowych wielorodzinnych.
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie załączenie do oferty wykazu (zgodnie z zał. nr 2 do Ogłoszenia) wraz z potwierdzeniem, że wymienione prace zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru prac etc.). Każda z wyszczególnionych usług winna opiewać na kwotę nie niższą niż 5.000,00 zł brutto.
8.2.    Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia  warunków Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi pracownikami:
a) minimum 1 osobą, o której mowa w art. 62 ust. 5 Ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 994 r. (Dz. U. z 1994 Nr 89, poz. 414 z późn. zm.), dysponującą świadectwem kwalifikacyjnym „D” upoważniającym do prowadzenia prac kontrolno – pomiarowych, wydanym na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.), zakresie określonym w § 5 ust. 5 pkt. 2) niniejszego rozporządzenia,
b) minimum 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne „E” wydane na podstawie § 5 ust. 1 pkt. 1) Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące     się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r., nr 89 poz. 828 z późn. zm.) w zakresie określonym w § 5 ust. 5 pkt. 2) niniejszego rozporządzenia,
c) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami     budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do     właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Potwierdzeniem dysponowania przez Wykonawcę osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia będzie wykaz osób (zgodnie z zał. nr 4 do Ogłoszenia), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
8.3.    Posiadają opłacone ubezpieczenie działalności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100 % oferowanej kwoty brutto.
    Do oferty należy dołączyć kserokopię polisy OC wraz z dowodem opłaty za polisę.
8.4.     Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w ust. 8.
9.     Do oferty należy dołączyć ponadto:
9.1. Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi godnie z zał. nr 5 i 6 do Ogłoszenia
9.2.    Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 7 do Ogłoszenia
9.3.     Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
11. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 10% wartości brutto przedmiotu umowy.
12.     Kryterium oceny ofert: 100% cena
13.    Oferty należy złożyć do dnia 21.03.2016 r. do godz. 900 w sekretariacie firmy.
14.    Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.03.2016 r. o godz. 910  –  pokój 214 – Sala Konferencyjna ZGM.
15.    Termin związania ofertą  – 30 dni.
16.    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
18.    Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty.

PLIKI DO POBRANIA TUTAJ

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »