UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[17.03.2016] OGŁOSZENIE: Śniadeckich 16 - wymiana wspólnych pionów kanalz. kuchenno-łazienkowych PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 16 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” na:

Wymiana  wspólnych pionów kanalizacyjnych kuchenno – łazienkowych w lokalach mieszkalnych  w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 16 w Głogowie
1.     Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy.
2.    Zamawiający: Wspólnota mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 16 w Głogowie, w imieniu której Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów
3.    Tryb postępowania: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego
4.     Przedmiot zamówienia
4.1.    Przedmiotem zamówienia jest wymiana  pionów kanalizacyjnych wspólnych dla pomieszczeń kuchni i łazienek wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej
przy ul. J. i J. Śniadeckich 16 w Głogowie. Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki nr 2, 3 i 4 do niniejszego ogłoszenia.
4.2.    Dokumenty, o których mowa w ust. 2.1. opracowała firma Autorska Pracownia Projektowa mgr inż. Jerzy Burda, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów
4.3.    Przedmiar robót (zał. nr 4 do ogłoszenia) został zmodyfikowany przez Zamawiającego pod względem zakresu niniejszego zamówienia.
5.  Materiały dotyczące zamówienia, których złożenia żąda Zamawiający, dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl
5.1.        Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
5.2.    Projekt budowlany (zał. nr 2 do ogłoszenia)
5.3.    Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 3 do ogłoszenia)
5.4.    Przedmiar robót (zał. nr 4 do ogłoszenia)
5.5.    Zestawienie wykonanych robót w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
(zał. nr 5 do ogłoszenia)
5.6.    Projekt umowy (zał. nr 6 do ogłoszenia)
5.7.    Zakres prac powierzonych podwykonawcom (zał. 7 do ogłoszenia)
5.8.    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 8 do ogłoszenia)
5.9.    Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych robót przy udziale upoważnionej osoby z ramienia Zamawiającego (zał. nr 9 do ogłoszenia).
6. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
    6.1.     W sprawach technicznych:
Starszy Specjalista ds. technicznych ZGM w Głogowie – Jan Czerwik, tel. 76-853-11-33.
     6.2.     W sprawach proceduralnych:     Sekcja lokali i zamówień ZGM – Izabela Szpocińska lub Sławomir Sadecki, tel. 76-853-11-31
7.     Kryterium oceny ofert: 100% cena
8.    Termin związania ofertą: 30 dni.
9.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    9.1.     Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z  przedmiarem robót umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego (zał. nr 4 do ogłoszenia).
           Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
9.2.     Zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 5 do ogłoszenia,  co najmniej 2 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie,     odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. robotom     ogólnobudowlanym w zakresie wymiany instalacji wodnej i (lub) kanalizacyjnej w budynkach mieszkalnych lub użytkowych.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie   (referencje, protokoły odbioru robót etc.)
9.3    Zaparafowany i podpisany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 6 do ogłoszenia
9.4.    Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi zgodnie z zał. nr 7 i 8 do ogłoszenia
9.5. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych robót   
        przy udziale upoważnionej osoby z ramienia Zamawiającego.
  Termin wizji lokalnej winien być ustalony z 2 – dniowym wyprzedzeniem ( zał. nr 9 do Ogłoszenia)
9.6.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578 z dn. 16.05.2006 r. z późn. zmianami) wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
9.7. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
9.8.    Dowód wniesienia wadium, o którym mowa w ust. 10
10.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł
    słownie: pięćset złotych 00/100
10.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie
nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
    b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
10.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
10.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela).
10.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
10.5.    Postanowienia ust. 6.3 oraz ust. 6.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 6.1 lit. b) i ust. 6.1. lit. d)
10.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
10.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
10.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
10.10.    Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
10.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
11.    Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 10% wartości brutto przedmiotu umowy.
10.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 25.03.2016 r. do godz. 900 w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie przy
ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania.
10.    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.03.2016 r. o godz. 910 w Sali Konferencyjnej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
11.    Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny.
12.    Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu.
 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 Głogów, dn. 19.04.2016 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wymiana  wspólnych pionów kanalizacyjnych kuchenno – łazienkowych w lokalach mieszkalnych  w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 16 w Głogowie

I.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. J. i J. Śniadeckich 16 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  17.03.2016 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 i następne Kodeksu   Cywilnego
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 2
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
„MERT” Sp. z o.o. S.K.A.
ul. Portowa 1, 67-200 Głogów

VIII.    Ustalenia Komisji Przetargowej:    
Komisja Przetargowa po przeprowadzeniu dodatkowych ustnych negocjacji cenowych z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu, dokonała wyboru oferty o najniższej cenie spośród złożonych ofert, spełniającej warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego.

 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »