UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[21.03.2016] OGŁOSZENIE: Kazimierza Sprawiedliwego 8 - wym. instal. wodnej i wodomierzy PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z  2015 r. poz. 349, 478 i 605) na:

Wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie wymiany instalacji wodnej oraz wodomierzy w budynku przy ul. K. Sprawiedliwego 8 w Głogowie

 

1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów, działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów.
2.    Opis przedmiotu zamówienia:
2.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie wymiany instalacji wodnej oraz istniejących wodomierzy na wodomierze wyposażone w moduł radiowy do zdalnego odczytu zużycia wody w budynku  przy ul. K. Sprawiedliwego 8 w Głogowie.
2.2.    Zamawiający żąda wymiany istniejących wodomierzy na wodomierze z modułem radiowym
o następujących parametrach:
a)    elektroniczne liczydło z wielofunkcyjnym wyświetlaczem,
b)    miesięczna pamięć wskazań,
c)    certyfikat badania typu MID,
d)    atest higieniczny PZH,
e)    średnica: DN: 15mm,
f)    klasa metrologiczna nie mniej jak H R=80, V R=50 przy Q3=1,6 m3/h
g)    rejestracja i pomiar przepływu wstecznego
h)    strata ciśnienia przy Q3, ΔP nie większa jak 30kPa
i)    zabezpieczenie przed próbami manipulacji wskazań wodomierzy
2.3.    Wymagania Zamawiającego w sprawie sposobu odczytu wskazań wodomierzy:
2.3.1.     System radiowy odczytu wskazań zużycia wody zaoferowany w ofercie musi współpracować z programem rozliczeń wody Zamawiającego lub
2.3.2.    Przekazywanie danych odczytywanych w systemie radiowym do programu rozliczeń Zamawiającego, musi być sporządzone i dostarczone przez Wykonawcę-oferenta
w formie elektronicznej w uniwersalnym formacie plikowym (CSV – wg. potrzeb Zamawiającego).
Wykonawca – oferent zobowiązuje się do odczytu i przekazywania danych do czasu przejęcia odczytów przez służby Zamawiającego.
Plik musi zawierać przynajmniej następujące dane:
a)    numer licznika,
b)    adres miejsca odczytu,
c)    wskazania wodomierza,
d)    datę i godzinę odczytu,
e)    typ licznika (zw,cw).
Odczyty muszą odbywać się raz w miesiącu, dane muszą zostać niezwłocznie przekazane do Zamawiającego w formie elektronicznej (e-mail, nośniki elektroniczne).
2.4.    Wodomierze muszą być oznaczone w widoczny sposób rokiem produkcji, tj. „rocznik 2016”.
2.5.    Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót (zał. nr 2, 2a)
2.6.    Wykonawca jest zobowiązany przekazać zdemontowany wodomierz do punktu skupu złomu
i rozliczyć się finansowo z Zamawiającym.
2.7.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu zamówienia w zależności od otrzymanych lub posiadanych środków finansowych.
2.8.    Materiały dotyczące niniejszego zamówienia umieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl.
3. Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od dnia podpisania każdej z umów.
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
    4.1.     W sprawach technicznych
            Jan Czerwik, tel. 76-853-11-33.
4.2.     W sprawach proceduralnych:
       Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01
5.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    5.1.    Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
        5.2.     Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z  przedmiarami robót umieszczonymi na stronie internetowej Zamawiającego (zał. nr 2, 3 do ogłoszenia).
           Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
5.3.     Zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia,  co najmniej 2 robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie,     odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykaz wykonanych robót w zakresie wymiany wodomierzy oraz instalacji wodnej w budynkach mieszkalnych.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie   (referencje, protokoły odbioru robót etc.).
5.4    Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 4 do ogłoszenia
5.5.    Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi     zgodnie z zał. nr 5 i 6 do ogłoszenia
5.6.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)
5.7. Kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
5.8. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
5.9. Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności
         gospodarczej     w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
5.10. Dowód wniesienia wadium, o którym mowa w ust. 6
6.    Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 400,00 zł,
    słownie: czterysta złotych 00/100
6.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie
nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
    b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
    d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z         2007 r. Nr 42, poz. 275).
6.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze     żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta     (poręczyciela).
6.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6.5.    Postanowienia ust. 6.3 oraz ust. 6.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej
w ust. 6.1 lit. b) i ust. 6.1. lit. d)
6.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
6.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
6.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
6.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
6.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
7.      Kryterium oceny ofert: 100% cena
7.1. W przypadku złożenia ofert z jednakową ceną, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli oferty do negocjacji lub złożenia ofert dodatkowych.
8.     Oferty należy złożyć do dnia 01.04.2016 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
9. Otwarcie ofert nastąpi dnia 01.04.2016 r. od godz. 910  w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
11. Termin związania ofertą  – 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

PLIKI DO POBRANIA TUTAJ

 

Głogów, 30.03.2016 r.

MODYFIKACJA TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU WRAZ ZE ZMIANĄ TERMINU SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT

Zamawiający informuje, iż  nie należy wyceniać poz. 12 z przedmiaru robót – zał. Nr 2 do Ogłoszenia o Zamówieniu.

W związku z wystąpieniem nieprawidłowości Zamawiający ustala nowe terminy:
1. Termin składania ofert do dnia 06.04.2016 r. do godz. 900 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
2. Termin otwarcia ofert nastąpi dnia 06.04.2016 r. od godz. 910  w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro).

 

 

Głogów, 04.04.2016r.

MODYFIKACJA TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU WRAZ ZE ZMIANĄ TERMINU SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT

Zamawiający wprowadza następujące zmiany w treści Ogłoszenia o Zamówienia:
Usuwa się w całości Ust. 2 (wraz z podpunktami).

W związku z wystąpieniem zmian Zamawiający ustala nowe terminy:
1. Termin składania ofert do dnia 08.04.2016 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
2. Termin otwarcia ofert nastąpi dnia 08.04.2016 r. od godz. 9.20 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro).

 

 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »