UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[22.03.2016] OGŁOSZENIE: Wykonanie projektów budowlanych CO w budynkach użyteczności publicznej ... PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” na:

Wykonanie projektów budowlanych (dokumentacji techniczno-kosztorysowych) dotyczących modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynkach użyteczności publicznej przy ul. C. K. Norwida 1, ul. Budowlanych 12 oraz
przy ul. Budowlanych 16 w Głogowie
 

1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów.
2.    Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji techniczno – kosztorysowych w zakresie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników typu favier w lokalach użyteczności publicznej przy ul. C. K. Norwida 1 (tylko w części grzejników typu favier), przy ul. Budowlanych 12 oraz przy ul. Budowlanych 16 w Głogowie.
Bliższe informacje do uzyskania pod nr telefonów określonymi w ust. 7.1.
3.    Zakres ilościowy opracowania dokumentacji – osobno dla każdego z budynków, o których mowa w ust. 2:
a)    opracowanie projektu budowlanego – 4 egz.
b)    opracowanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz.
c)    opracowanie przedmiaru robót – 1 egz.
d)    opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – 4 egz.
e)    uzyskanie wszelkich uzgodnień formalno-prawnych związanych z wykonaniem zamówienia
4.    Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy (do uzgodnienia).
5.    Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z  2015 r. poz. 349, 478 i 605).
6.    Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl:
4.1.    Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
4.2.    Projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
4.3.    Wykaz wykonanych dokumentacji techniczno-kosztorysowych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (zał. nr 3 do ogłoszenia)
4.4.    Wykaz podwykonawców (zał. 4 do ogłoszenia)
4.5.    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
4.6.    Podstawowe dane budynków objętych przedmiotem zamówienia (zał. nr 6 do ogłoszenia)
7.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
7.1.    Kierownik ADM „Hutnik” – Anna Keep, tel. 76-853-11-91 lub 503-016-357 lub St. Specjalista ds. technicznych ZGM – Jan Czerwik, tel. 76-853-11-33.
7.2.    Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie – Izabela Szpocińska, Sławomir Sadecki
tel. 076-853-11-31.
8.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
8.1.    Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia)
8.2.    Podpisany i opieczętowany projekt umowy (zgodnie z zał. nr 2 do ogłoszenia)
8.3.    Zestawienie (zgodnie z zał. nr 3 do ogłoszenia) minimum 2 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na opracowaniu dokumentacji techniczno-kosztorysowej dotyczącej wymiany, modernizacji, budowy nowej instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych lub użytkowych.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje, protokoły przekazania i odbioru dokumentacji, etc.)
8.4.    Wykaz podwykonawców (zgodnie z zał. nr 4 do ogłoszenia) lub oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zgodnie z zał. nr 5 do ogłoszenia)
8.5.    Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6     miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
8.6.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania obiektu budowlanego i kierowania robotami budowlanymi zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
9.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 04.04.2016 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania.
10.    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 04.04.2016 r. o godz. 9.30 w Sali Konferencyjnej ZGM przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
11.    Kryterium oceny ofert: 100% cena
12.    Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w ust. 6 stronie internetowej Zamawiającego.
 
 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
Głogów, dn. 22.04.2016 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wykonanie projektów budowlanych (dokumentacji techniczno-kosztorysowych) dotyczących modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynkach użyteczności publicznej przy ul. C. K. Norwida 1,
ul. Budowlanych 12 oraz przy ul. Budowlanych 16 w Głogowie

I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów, działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  21.03.201 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z  2015 r. poz. 349, 478 i 605).
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 2
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej
EBD Jakub Konwa
Bukowina Sycowska 33/2, 56-513 Międzybórz

VIII.    Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o cenie niższej spośród 2 złożonych ofert spełniającą warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »