ZGM W GŁOGOWIE |
[24.03.2016] OGŁOSZENIE: Wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalnego... - ul. Osadników 2a- 2b |
OGŁOSZENIE
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie ul. Poczdamska 1, zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych) na: Wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Osadników 2a- 2b w Głogowie z wyliczeniem udziałów w nieruchomości na potrzeby sprzedaży lokali mieszkalnych 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Osadników 2a i 2b w Głogowie z wyliczeniem udziałów w nieruchomości wspólnej na potrzeby sprzedaży poszczególnych lokali mieszkalnych, tj. dokonanie pomiaru powierzchni części wspólnych budynków oraz wszystkich pomieszczeń. W inwentaryzacji budynki należy przyjąć jako nieruchomość łączną (ul. Osadników 2a – 2b) 2. Termin realizacji zamówienia: do 40 dni od dnia podpisania umowy. 3. Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl: 3.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia) 3.2. Projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia) 3.3. Wykaz podwykonawców (zał. 3 do ogłoszenia) 3.4 Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 4 do ogłoszenia) 3.5. Podstawowe dane dotyczące nieruchomości (zał. nr 5 do ogłoszenia) 4. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego: - Kierownik ADM „Hutnik” – Anna Keep, tel. 076-853-11-91 lub 503-016-357 - Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie – Izabela Szpocińska lub Sławomir Sadecki, tel. 76-8531131 5. Kryterium oceny ofert: 100% cena 6. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 6.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat min. 2 szt. inwentaryzacji budynków mieszkalnych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. inwentaryzacje budynków mieszkalnych wielorodzinnych z ustaleniem udziałów w nieruchomości wspólnej lub podobne dokumentacje. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje, protokoły przekazania dokumentów etc.) 6.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 6.3. Aktualne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalnościach: a) architektonicznej bez ograniczeń lub b) konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmianami) 6.4. Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 7. Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 04.04.2016 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210. Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania. 8. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 04.04.2016 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podawania przyczyny 10. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w pkt. 3 stronie internetowej Zamawiającego. |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|