UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[24.03.2016] OGŁOSZENIE: Wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalnego... - ul. Osadników 2a- 2b PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie ul. Poczdamska 1, zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” (art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych) na:

Wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Osadników 2a- 2b w Głogowie z wyliczeniem udziałów w nieruchomości na potrzeby sprzedaży lokali mieszkalnych

1.     Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Osadników 2a i 2b w Głogowie z wyliczeniem udziałów w nieruchomości wspólnej na potrzeby sprzedaży poszczególnych lokali mieszkalnych, tj. dokonanie pomiaru powierzchni części wspólnych budynków oraz wszystkich pomieszczeń.
W inwentaryzacji budynki należy przyjąć jako nieruchomość łączną (ul. Osadników 2a – 2b)
2.    Termin realizacji zamówienia: do 40 dni od dnia podpisania umowy.
3.     Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający)       dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego:  www.zgm.glogow.pl:
        3.1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
        3.2.    Projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
        3.3. Wykaz podwykonawców (zał. 3 do ogłoszenia)
        3.4    Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 4 do ogłoszenia)
        3.5.    Podstawowe dane dotyczące nieruchomości (zał. nr 5 do ogłoszenia)
4. Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
-     Kierownik ADM „Hutnik” – Anna Keep, tel. 076-853-11-91 lub 503-016-357
-     Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie – Izabela Szpocińska lub Sławomir Sadecki,
tel. 76-8531131
5.     Kryterium oceny ofert: 100% cena
6.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
6.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat min. 2 szt. inwentaryzacji budynków mieszkalnych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. inwentaryzacje budynków mieszkalnych wielorodzinnych z ustaleniem     udziałów w nieruchomości wspólnej lub podobne dokumentacje.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje, protokoły przekazania     dokumentów etc.)
6.2. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
6.3.    Aktualne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalnościach:
    a) architektonicznej bez ograniczeń lub
    b) konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń
    Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. w     sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578 z późn.     zmianami)
6.4. Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
7.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 04.04.2016 r.             do godz. 9.00  w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
    Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do     Wykonawcy bez jej otwierania.
8.    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 04.04.2016 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM przy
    ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
9.    Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez     podawania przyczyny
10. Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w pkt. 3 stronie internetowej     Zamawiającego.
 
 
 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »