UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[08.09.2016] OGŁOSZENIE: Wykonanie dokumentacji przyłącza wysokoparametrowego ...- Pl.1000-lecia 1-4 PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów ogłasza postępowanie w trybie „zapytania ofertowego” na:

Wykonanie dokumentacji techniczno – kosztorysowej dotyczącej nowego przyłącza wysokoparametrowego centralnego ogrzewania (zakup i montaż węzła cieplnego dwufunkcyjnego) do budynku przy Placu 1000-lecia 1-4 w Głogowie
 

1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa przy Pl. 1000-lecia 1-4 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
2.    Opis przedmiotu zamówienia
         Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie nw.  dokumentacji techniczno – kosztorysowej:
-    wykonanie projektu na nowe przyłącze wysokoparametrowe centralnego ogrzewania do budynku,
-    wykonanie projektu na zakup i montaż węzła dwufunkcyjnego centralnego ogrzewania,
3.    Zakres ilościowy opracowania dokumentacji , o której mowa w ust. 2:
a)    opracowanie projektu budowlanego – 4 egz.
b)    opracowanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz.
c)    opracowanie przedmiaru robót – 1 egz.
d)    opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – 4 egz.
e)    uzyskanie wszelkich uzgodnień formalno-prawnych związanych z wykonaniem zamówienia
4.    Termin realizacji zamówienia: do 60 dni od dnia podpisania umowy (do uzgodnienia).
5.    Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego
6.    Materiały dotyczące zamówienia (których wypełnienia, podpisania i złożenia żąda Zamawiający) dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego: www.zgm.glogow.pl:
6.1.     Formularz ofertowy (zał. nr 1 do ogłoszenia)
6.2.    Projekt umowy (zał. nr 2 do ogłoszenia)
6.3.     Wykaz wykonanych dokumentacji techniczno-kosztorysowych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (zał. nr 3 do ogłoszenia)
6.4.      Wykaz podwykonawców (zał. 4 do ogłoszenia)
6.5.      Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 5 do ogłoszenia)
6.6.      Podstawowe dane budynków objętych przedmiotem zamówienia (zał. nr 6 do ogłoszenia)
7.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
7.1.    Pracownicy Działu Technicznego ZGM, tel. 76-853-11-35.
7.2.    Sekcja lokali i zamówień ZGM w Głogowie – Marta Okła , Sławomir Sadecki
tel. 076-853-11-31.
8.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
8.1.    Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia)
8.2.    Podpisany i opieczętowany projekt umowy (zgodnie z zał. nr 2 do ogłoszenia)
8.3.    Zestawienie (zgodnie z zał. nr 3 do ogłoszenia) minimum 2 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na opracowaniu dokumentacji techniczno-kosztorysowej dotyczącej wymiany, modernizacji, budowy nowej instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych lub użytkowych.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dokumentacje zostały wykonane należycie (referencje, protokoły przekazania i odbioru dokumentacji, etc.)
8.4.    Wykaz podwykonawców (zgodnie z zał. nr 4 do ogłoszenia) lub oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zgodnie z zał. nr 5 do ogłoszenia)
8.5.    Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
8.6.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych                             i kanalizacyjnych do projektowania obiektu budowlanego i kierowania robotami budowlanymi zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
9.    Opisaną i oznaczoną pieczątką firmową Wykonawcy ofertę należy złożyć do dnia 21.09.2016 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie firmy przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 210.
Uwaga! Złożenie oferty po wyznaczonym terminie będzie skutkowało odesłaniem oferty do Wykonawcy bez jej otwierania.
10.    Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21.09.2016 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM przy ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie – II piętro, pok. nr 214.
11.    Kryterium oceny ofert: 100% cena
12.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
13.    Wyniki postępowania zostaną opublikowane na podanej w ust. 6 stronie internetowej Zamawiającego.


 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 
 
 Głogów, dn. 22.09.2016 r.

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

I.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy Placu 1000-lecia 1-4 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  22.08.2016 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony zgodnie z art. 701 K.C. i następne
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 2
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
Przedsiębiorstwo Robót i Usług Budowlanych
„Budrem” Spółka z o.o.
Łagoszów Wielki 14a
59-160 Radwanice

VIII.    Ustalenia Komisji Przetargowej:    
IX.    Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o najniższej cenie, spełniającej warunki udziału  w postępowaniu określone przez Zamawiającego.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »