UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[23.09.2016] OGŁOSZENIE: Remont klatki schodowej w budynku użytkowym przy ul. 1-go Maja 25a ... PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na:

Wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie remontu klatki schodowej w budynku użytkowym przy ul. 1-go Maja 25a Głogowie
 

1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146, 1232 oraz z 2015 r. poz. 349, 478, 605)
3.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych
Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Ryszard Sajko, tel. 076-853-11-30, tel. kom. 575-677-020
- w sprawach proceduralnych:
   Marta Okła, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót związanych z remontem klatki schodowej w budynku użyteczności publicznej przy ul. 1-go Maja 25a w Głogowie zgodnie z przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie jak niżej:
- wykonanie prac rozbiórkowych,
- wykonanie nowych tynków wewnętrznych,
- malowanie ścian farbami emulsyjnymi i lakierem,
- malowanie elementów,
- uzupełnienie okładziny lastrykowej stopni,
-  dostosowanie balustrady do wysokości 1,10m,
- wykonanie dwóch krat z osadzeniem.
5.2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają przedmiar robót zał. nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu opracowany przez Kierownika ADM „Śródmieście” – Barbarę Grabowską.
5.3. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy.
7.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 500,00 zł
         słownie: pięćset złotych 00/100
7.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a)    w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie
b)    nr 04 86460008 0000 0000 6392 0003,
c)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
d)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
e)    w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
7.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela).
7.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.5.    Postanowienia ust. 7.3 oraz ust. 7.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 7.1 lit. b) i ust. 7.1. lit. d)
7.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
7.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
7.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7.10.    Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi
7.13.    z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
7.14.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
8.1.    Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
8.2.    Kosztorys ofertowe sporządzone zgodnie z  przedmiarem robót umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego (zał. nr 2 do ogłoszenia).
Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
8.3.    Zestawienie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia,  co najmniej 2 robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykaz wykonanych robót ogólnobudowlanych w zakresie remontów klatek schodowych, lokali mieszkalnych i usługowych, wznoszenia nowych obiektów budowlanych itp.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót etc.).
8.4.    Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 4 do ogłoszenia
8.5.    Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi zgodnie z zał. nr 5 i 6 do ogłoszenia
8.6.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej zgodnie z §23 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 r. (Dz. U. z 16.05.2006 r., Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)
8.7.    Kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
8.8.    Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
8.9.    Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
8.10.    Dowód wniesienia wadium, o którym mowa w ust. 7.
8.11.    Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej na terenie prowadzenia robót (zał. nr 7 do ogłoszenia)
9.    Kryterium oceny ofert: 100% cena    
10.     Oferty należy złożyć do dnia 03.10.2016 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
11.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.10.2016 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
12.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
13.    Wykonawca, którego oferta zostanie wybranie jako najkorzystniejsza jest obowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy brutto.
14.   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
15.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.   Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
18.    Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
 
 

 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 

Głogów, dn. 06.10.2016 r.
                                       
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie remontu klatki schodowej w budynku użytkowym przy ul. 1-go Maja 25a Głogowie

I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.     Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  23.09.2016 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Dz. U.
z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz
z  2015 r. poz. 349, 478 i 605
IV.     Ilość otrzymanych ofert: 2
V.     Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.     Ilość ofert odrzuconych: 0
VII. Wybór oferty najkorzystniejszej:
KWADRAT Marcin Piotrowski
ul. Kosmonautów Polskich 44/4, 67-200 Głogów

VIII. Ustalenia Komisji Przetargowej:   
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o cenie niższej spośród 2 otrzymanych ofert, spełniającej warunki udziału  w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
 

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »