UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[7.10.2016] OGŁOSZENIE: Remont chodników przy nieruchomościach przy ul. I. Daszyńskiego 1-3 ... PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska  1, 67-200 Głogów zaprasza do składania ofert cenowych w trybie „zapytania ofertowego” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na:

Remont chodników przy nieruchomościach przy ul. I. Daszyńskiego 1-3,
ul. I. Daszyńskiego 5-7 oraz przy ul. Obrońców Pokoju 13-13c w Głogowie




1.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
2.    Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z  2015 r. poz. 349, 478 i 605)
3.    SIWZ do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego www.zgm.glogow.pl .
4.  Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych
Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Ryszard Sajko, tel. 076-853-11-30, tel. kom. 575-677-020
- w sprawach proceduralnych:
   Marta Okła, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-11-31, fax.0 76-853-11-01
5.    Opis przedmiotu zamówienia:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie wymiany nawierzchni chodników pomiędzy budynkami przy ul. I. Daszyńskiego 1-1a i ul. I. Daszyńskiego 3-3a, pomiędzy budynkami przy ul. I. Daszyńskiego 5-5a i ul. I. Daszyńskiego 7-7a oraz przy ul. Obrońców Pokoju 13-13c w Głogowie łącznie z robotami towarzyszącymi.
5.2. Pełny zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót (zał. nr 9, 9a i 9b do SIWZ) opracowane przez Kierownika Działu Eksploatacyjnego ZGM w Głogowie - p. Ryszarda Sajko.
5.3. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót.
6.    Termin realizacji zamówienia: Zamawiający żąda realizacji przedmiotu umowy do dnia 18.11.2016 r.
7.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1.500,00 zł
         słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100
    Warunki oraz formy wniesienia wadium określa Rozdział XII Specyfikacji Istotnych Warunków     Zamówienia
 9.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
9.1.    Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów określonych w pkt. 3.
9.2.    Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie min. 2 robót polegających na wymianie lub wykonaniu chodników, placów lub innych terenów utwardzonych.
9.3.    Dysponują min. 4 pracownikami, w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
    Wykonawca wykaże, że dysponuje pracownikami do realizacji zamówienia w ilości powyżej określonej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu swoich zasobów na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
9.4.     Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum oferowanej kwoty brutto.
9.5.    Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę w wysokości minimum oferowanej ceny brutto oferty
9.7.    Wnieśli wadium w wysokości i formie określonej w Rozdziale XII SIWZ.
10.      Kryterium oceny ofert: 100% cena    
11.     Oferty należy złożyć do dnia 14.10.2016 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
12.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.10.2016 r. o godz. 9.30 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
13.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
14.   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
15.   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17.   Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
18.    Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.



 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 

Głogów, dn. 18.10.2016 r.
                       
INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Remont chodników przy nieruchomościach przy ul. I. Daszyńskiego 1-3,
ul. I. Daszyńskiego 5-7 oraz przy ul. Obrońców Pokoju 13-13c w Głogowie


I.    Zamawiający: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1,
67-200 Głogów działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
II.    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia z dnia  07.10.2016 r.
III.    Tryb udzielenia zamówienia: „zapytanie ofertowe” na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy
z dn. 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473, z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232 oraz z  2015 r. poz. 349, 478 i 605)
IV.    Ilość otrzymanych ofert: 3
V.    Ilość wykonawców wykluczonych: 0
VI.    Ilość ofert odrzuconych: 0
VII.    Wybór oferty najkorzystniejszej:
X-BRUK Natalia Pietroń
ul. Daszyńskiego 5/6 , 67-200 Głogów

VIII.    Ustalenia Komisji Przetargowej:   
Komisja Przetargowa dokonała wyboru oferty o najniższej cenie spośród złożonych ofert, spełniającej warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »