UWAGA! TO JEST STRONA ARCHIWALNA ZGM w GŁOGOWIE. ABY PRZEJŚĆ NA AKTUALNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ KLIKNIJ:

www.zgm.glogow.pl

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie


 ZGM W GŁOGOWIE
[25.10.2016] OGŁOSZENIE: Remont dachu na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Akacjowej 8 PDF Drukuj Email
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Poczdamskiej 1, 67-200 Głogów działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości przy ul. Akacjowej 8 w Głogowie zaprasza do składania ofert na:

Remont dachu na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej
przy ul. Akacjowej 8 w Głogowie
 

1.    Zamawiający: Wspólnota Mieszkaniowa nieruchomości przy ul. Akacjowej 8 w Głogowie, w imieniu której działa Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie, ul. Poczdamska 1, 67-200 Głogów.
2.    Tryb zamówienia: „zapytanie ofertowe” zgodnie z art. 701 – 704 Kodeksu Cywilnego.
3.    Osobami upoważnionymi do kontaktów z oferentami są:
- w sprawach technicznych:
Kierownik Działu Eksploatacyjnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie – Ryszard Sajko, tel. 76-853-11-30 lub 575677020
- w sprawach proceduralnych:
   Marta Okła, Sławomir Sadecki  tel. 076-853-1131, fax.0 76-853-11-01
4.    Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót w zakresie remontu dachu z papy termozgrzewalnej na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Akacjowej 8 w Głogowie zgodnie z przedmiarem robót oraz w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych łącznie z robotami towarzyszącymi w zakresie jak niżej:
- rozebranie istniejącego pokrycia papowego oraz obróbek blacharskich i rur spustowych,
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną,
- naprawa kominów i attyk ścian ogniowych,
- montaż rynien dachowych,
- wykonanie obróbek blacharskich,
- wykonanie pasa nadrynnowego,
- utylizacja papy,
- montaż nawietrzaków podokiennych,
- montaż wkładów z blachy kwasoodpornej.
5.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
6.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7.    Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy
8.    Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)
8.1.    Wadium może być wnoszone w następujących formach:
    a)     w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie nr 04                 86460008 0000 0000 6392 0003,
    b)    w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –     kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    c)    w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
    d)     w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z     2007 r. Nr 42, poz. 275).
8.2.    Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
8.3.    Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
a)    musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonemu w niniejszym ogłoszeniu,
b)    musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę     wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
c)    musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela).
8.4.    W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a)    nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b)    określenie przedmiotu postępowania,
c)    określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
d)    kwotę gwarancji,
e)    termin ważności gwarancji,
f)    zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.5.    Postanowienia ust. 6.3 oraz ust. 6.4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 6.1 lit. b) i ust. 6.1. lit. d)
8.6.    Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej.
8.7.    Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
8.8.    Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.9.    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8.10.    Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
8.11.    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.12.    Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
8.13.    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)    odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b)    zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
9.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
9.1.    Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. nr 1 do ogłoszenia
9.2.    Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z  przedmiarem robót umieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego (zał. nr 2 do ogłoszenia).
9.3.    Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza składania kosztorysów uproszczonych.
9.4.    Zestawienie, z godnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia,  co najmniej 2 robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykaz wykonanych robót ogólnobudowlanych w zakresie wymiany pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej (lub podobne) o powierzchni co najmniej 200 m2 dla każdej z robót. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót etc.).
9.5.    Podpisany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy zgodnie z zał. nr 4 do ogłoszenia
9.6.    Wykaz podwykonawców oraz (lub) oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi zgodnie z zał. nr 5 i 6 do ogłoszenia
9.7.    Kserokopie aktualnych uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 1278 z dn. 24.11.2014 r.)
9.8.    Kserokopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
9.9.    Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż  6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.
9.10.    Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej oferowanej kwoty brutto.
9.11.    Dowód wniesienia wadium, o którym mowa w ust. 8
10.    Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 10% wartości brutto przedmiotu umowy
11.    Kryterium oceny ofert: 100% cena
12.    Oferty należy złożyć do dnia 02.11.2016 r. do godz. 9.00 w Sekretariacie ZGM (pok. nr 210, II piętro)
13.     Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.11.2016 r. o godz. 9.10 w Sali Konferencyjnej ZGM (pok. nr 214, II piętro)
14.     Termin związania ofertą  – 30 dni.
15.     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
    Wykonawca ponosi również koszt wynikający z ewentualnych czynności niezbędnych do wykonania zamówienia:
    - w ramach prac na elewacji, prac z podnośnika: zajęcie pasa drogowego, terenu „obcego”,
    - w ramach przemurowania kominów - protokolarne ustalenie drożności kominów przez mistrza kominiarskiego
17.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie - bez podawania przyczyny.
18.    Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dalszych ustnych negocjacji z  wykonawcami.



 
PLIKI DO POBRANIA TUTAJ
 


 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »